Beantwoord

Apple watch app is niet te activeren


De Watch App zegt dat je naar “Meer” en dan “App instellingen” moet gaan om daar Apple Watch optie te activeren. Helaas is daar helemaal niet zo’n optie te vinden.

icon

Beste antwoord door Wouter 14 June 2021, 15:17

Bekijk origineel

61 reacties

Reputatie 4

Hoi, klopt het dat je een mail ontvangen heb van ons over een migratie en dat je je gebruikersnaam nu je e-mailadres is geworden?

De Apple Watch is op dit moment nog niet geschikt voor gemigreerde klanten, begin juli releasen we een nieuwe versie van de My T-Mobile app waarbij je weer gebruik kan maken van de app op je watch.

Hi is dit al afgerond? Ik heb nog ga naar meer etc. Ik heb 8.7 en 15.6.1? Hoor graag. 
dank voor de hulp. 

Misschien gerelateerd dus ik plaats het hier: de T-Mobile app op mijn Watch SE wil niet starten en blijft deze melding geven ook nadat ik de optie aan heb gezet. Dus de app op het horloge doet het niet 

 

 

Is er al iets bekend over het activeren van de T Mobile App op de Apple Watch? Lukt tot op heden nog steeds niet! 🙁

Reputatie 6
Badge +3

Hi @Smokey 65

Welkom op de T-Mobile Community! Ik help je graag verder om dit geactiveerd te krijgen. Kun jij voor mij controleren of jij de laatste versie van de T-Mobile app op je telefoon hebt staan? Dan zou het namelijk moeten werken! Er is op dit moment namelijk niets bekend dat het niet zou werken. Ik hoor graag je bevindingen!

Hallo versie 7.1 App versie heb ik. Als ik in de App instellingen (gebruik dit account op je smart watch) het schuifje activeer en ga terug en probeer de App op mijn Apple Watch dan geeft hij aan dat ik het moet activeren. Ga ik weer terug naar de App instellingen staat het schuifje weer gedeactiveerd.

Hallo versie 7.1 App versie heb ik. Als ik in de App instellingen (gebruik dit account op je smart watch) het schuifje activeer en ga terug en probeer de App op mijn Apple Watch dan geeft hij aan dat ik het moet activeren. Ga ik weer terug naar de App instellingen staat het schuifje weer gedeactiveerd.

Hier versie 7.1 (18918) en heb precies hetzelfde gedrag als Smokey 65. De instelling is gezet in de app maar de app op de Watch blijft zeggen dat ik de Apple Watch optie moet activeren.

Hi @Smokey 65

Welkom op de T-Mobile Community! Ik help je graag verder om dit geactiveerd te krijgen. Kun jij voor mij controleren of jij de laatste versie van de T-Mobile app op je telefoon hebt staan? Dan zou het namelijk moeten werken! Er is op dit moment namelijk niets bekend dat het niet zou werken. Ik hoor graag je bevindingen!

Graag reactie!

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Smokey 65 en @TheRitz,

Ik help jullie graag verder! Welke Apple Watch hebben jullie precies en hebben jullie deze bij ons aangeschaft of via een ander verkooppunt? Controleer ook alvast of jullie versie 8.1 of hoger hebben. 

Open de Watch app op de iPhone > mijn Watch > Algemeen > Softwareupdate. Automatische updates moet aan staan.

Ik hoor het graag van jullie!

Apple Watch se 2 

Apple Store

Versie 9.0

Automatische Update staat aan

Mvg Smokey65

Apple Watch SE 

Watch OS 9

updates staan op automatisch 

Er word om gegevens gevraagd al 2x en vervolgens geen reactie meer! 🙁

Reputatie 7
Badge +9

Hi guys,

Excuses, door de drukte kan het voorkomen dat ik iets later reageer, maar dat betekent niet dat ik jullie ben vergeten hoor! Bedankt voor het controleren, dan gaan we direct door met de volgende stappen.

Hebben jullie je My T-Mobile gegevens in moeten vullen? Zo niet, controleer dan even het volgende:

1 - De iPhone moet de juiste aanbieder instellingen hebben. Kort gezegd zorgt dit ervoor dat de Multisim goed werkt.

Ga naar Instellingen > Algemeen > Info en scroll naar beneden naar Aanbieder. Hier moet staan T-Mobile NL 48.1 (of een hoger getal)

Staat er een lager getal dan 48.1? Herstart het toestel, dan komt de vraag met de update aanbiedersinstellingen opnieuw, en werk dan de aanbiedersinstellingen bij. Zien jullie die vraag niet? Dan moet je de netwerkinstellingen van de iPhone herstellen: Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in > Herstel netwerkinstellingen.

2 - Als je op dit moment dual sim gebruikt (een sim + eSIM met twee verschillende nummers), werkt het koppelen niet.

Je moet dan één sim tijdelijk uitschakelen (de sim van het abonnement waar de Watch en Multisim aan gekoppeld worden, moet natuurlijk actief blijven), en als het mogelijk is die uit het toestel halen.

3 - De Apple Watch moet via bluetooth verbonden zijn met de iPhone.

4 - Je moet een My T-Mobile account hebben, zodat we weten aan welk abonnement + telefoonnummer de Multisim gekoppeld moet worden.

 

Heb je wel al je My T-Mobile gegevens moeten invullen? Laat het me dan weten, dan gaan we daarmee verder!

 

 

Oooh. Ik had gewoon een Watch app verwacht die laat zien wat de iPhone app laat zien maar het is alleen een app voor esim data??

Oooh. Ik had gewoon een Watch app verwacht die laat zien wat de iPhone app laat zien maar het is alleen een app voor esim data??

Nee dit is de info die gevraagd werd bij nr:1

Reputatie 7
Badge +9

Hi @TheRitz,

Staat er bij jou ook T-Mobile 48.1 of hoger? Willen jullie de overige stappen ook even controleren. En hebben jullie wel al je My T-Mobile gegevens moeten invullen of nog helemaal niet?

1:

NL 51.0 bij mij
Ik heb niks ingevuld wat betreft T-Mobile instellingen.

2:

niet relevant voor mij

3:

is in orde

4:

ik heb een T-Mobile account

1:

NL 51.0 
Niks ingevuld wat betreft T-Mobile instellingen.

2:

Geen Dual Sim 

3:

is in orde

4:

ik heb een T-Mobile account

Reputatie 6
Badge +6

@Smokey 65 @TheRitz Bedankt voor de toelichting! Zouden jullie voor mij de Watch app kunnen openen en dan vervolgens gaan naar Mijn Watch > Mobiel netwerk > Configureer mobiel. Wat voor melding krijgen jullie dan te zien? Ik hoor het graag!

 

Groetjes, 

Pharwin 

Die instelling kan ik niet vinden in de Watch app op de iphone waar ik nu kijk. Als je bedoelt Instellingen → Mobiel Netwerk → Watch dan staat daar mobiel netwerk aangevinkt voor de Watch app.

Ik kom hier uit en als ik op de ! Krijg dit te zien.

 

De gevraagde instelling heb ik dus niet want ik heb geen apple Watch met mobiel netwerk functionaliteit zoals ik zei

Reputatie 6
Badge +6

@Smokey 65 Wat krijg je te zien als je klikt op '’Beheer T-Mobile account'’? 

@TheRitz Het is inderdaad alleen een app voor de eSIM data. Je kunt alleen gebruik maken van onze Multisim, als je beschikt over een Watch die hiervoor geschikt is. 

Reageer