Beantwoord

Apple watch app is niet te activeren


De Watch App zegt dat je naar “Meer” en dan “App instellingen” moet gaan om daar Apple Watch optie te activeren. Helaas is daar helemaal niet zo’n optie te vinden.

icon

Beste antwoord door Wouter 14 June 2021, 15:17

Bekijk origineel

61 reacties

Ik heb bovenstaande stappen doorlopen. Multisim is gekoppeld; er wordt data verstookt. Maar app is niet te activeren

Hi pharwin het lukt nog steeds niet, ik krijg ook niet de melding over aanbieders update, moet ik anders eerst T mobile verwijderen en dan opnieuw aanmelden? 
verder heb ik alle stappen doorlopen.

 

Reputatie 6
Badge +6

@Bespe007 Zou je dat inderdaad is voor mij kunnen proberen om te kijken of het dan wel lukt? 

@Slin Kun je mij laten weten wat je precies te zien krijgt en bij welke stap het niet lukt? 

 

Ik hoor het graag van jullie!

 

Groetjes, 

Pharwin 

 

 

@Pharwin installeren van Multisim lijkt allemaal goed te gaan. Verbinding lijkt te werken. 

 

Hoi, ik Heb mijn mobiele abonnement verwijderd van mijn iwatch en opnieuw verbinding gemaakt, meldingen blijven hetzelfde , heb wel verbinding met mijn watch, maar zodra ik op de app druk van T-Mobile blijf ik de melding behouden …..

 

Reputatie 6
Badge +6

@Slin dan ga ik ervan uit dat hij het gewoon doet, superfijn! Mocht dat niet het geval zijn, laat het dan gerust weten! 

@Bespe007 Wat voor melding krijg je precies te zien? Staat het vinkje ook aan bij '’gebruik dit account op je Smartwatch'’ in je My T-Mobile account, zoals hierboven op de screenshot te zien is? Ik hoor het graag! 

 

Groetjes, 

Pharwin 

@Pharwin nee de app op mijn apple watch doet het dus niet.  Dat was juist mijn probleem :-)

Reputatie 6
Badge +6

@Slin @Bespe007 Zouden jullie mij een privébericht kunnen sturen met jullie telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende rekeningnummer ter verificatie? Dan ga ik dit voor jullie doorzetten naar onze technische specialisten om het uit te laten zoeken! 

 

Groetjes, 

Pharwin 

Dat soort gegevens deel ik niet zo maar via een Forum :-). Ik bel wel even met support. Bedankt tot zo ver. 

ok, net een update gekregen van de App. Nu werkt de app op de Applewatch wel maar ehhh… Hij toont de gegevens van het abonnement van mijn vrouw. Terwijl de multisim toch echt aan mijn gekoppeld is.

Kan ik ergens instellen dat de gegevens van een ander nummer moeten worden getoond op de Applewatch.

Bedankt, bij mij werkt alles nu👍

Reageer