Bestelling niet ontvangen

  • 2 May 2023
  • 2 reacties
  • 56 Bekeken

Ik heb een nieuwe telefoon besteld en mijn tweede telefoonnummer overgezet naar t mobile, maar ik heb nog geen nieuwe simkaart of telefoon ontvangen. In chat schreef t mobile terug dat de bestelling is afgeleverd. Ik heb geen bestelling ontvangen. Ik heb ook geen verzendbevestiging per e-mail ontvangen. Hoe kan het worden opgelost?

Hajar van Odido 11 maanden geleden

Hi @17lech190 

ik wil dit graag voor je uitzoeken en kijken naar de status van je bestelling. Heb je toevallig een ordernummer voor mij? En zou je mij ook een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan ga ik voor je aan de slag!

Ik hoor graag van je!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @17lech190 

ik wil dit graag voor je uitzoeken en kijken naar de status van je bestelling. Heb je toevallig een ordernummer voor mij? En zou je mij ook een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan ga ik voor je aan de slag!

Ik hoor graag van je!

Moderator edit: plaats geen persoonsgegevens in een openbaar bericht, bovendien heb je al een eigen topic aangemaakt. We pakken het daar verder op.

Reageer