Beantwoord

Bluetooth volume S10+

  • 11 July 2021
  • 5 reacties
  • 92 Bekeken

Hallo,

Regelmatig gebruik ik mijn bouwradio voor de muziek, deze is via bluetooth verbonden met mijn S10+.
Nu is het volume voor de helft minder, rechtstreeks vanuit de S10+ is meer geluid. Vreemd dus.
Beetje rondgekeken op internet. Ergens bij instellingen op een knop 7 keer moeten klikken en daar de wijziging aangebracht. Niet geholpen helaas.
Ook las ik iets van Media Volume Sync, deze is niet te vinden op de plek waar hij bij oudere toestellen wel zit. Bij de S10+ ergens anders ?
Hoe dan ook, zou graag mijn Bluetooth volume weer op het oude niveau willen hebben.
Dank voor het advies.

icon

Beste antwoord door eric 11 July 2021, 09:36

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @c6user , zou het niet aan de bouwradio/ ontvanger kunnen liggen?

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @c6user 

Je zou ook een app kunnen download bluetooth volume control, hiermee kan je de audio op een bluetooth apparaat bedienen (geluid harder of zachter).

Hoi @c6user , zou het niet aan de bouwradio/ ontvanger kunnen liggen?

Nee, uiteraard die eerst met andere mobiel getest

 

Hallo @c6user 

Je zou ook een app kunnen download bluetooth volume control, hiermee kan je de audio op een bluetooth apparaat bedienen (geluid harder of zachter).

Naar gekeken en de ervaringen zijn verschillend en bovendien wordt er om geld gevraagd zonder dat je misschien resultaat hebt. Vind dat Samsung het zelf voor elkaar moet hebben zonder extra Appjes.

Toch bedankt voor de tip

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @c6user 

Heb je hier ook al naar gekeken?

Geluid van bluetooth apparaat regelen op je Samsung

Reageer