Beantwoord

Branded S22 Ultra

  • 17 March 2022
  • 5 reacties
  • 268 Bekeken

Hallo,

 

Ik heb een S22 Ultra en nu blijkt dat deze branded is. Nu moet je dus op updates van T-Mobile wachten..

 

Hoelang duurt dit ongeveer? Vanaf moment dat Samsung al updates verspreid naar unbranded?

En kan het branded eraf?

 

Ik heb nu EUX/-/EUX/TNL en andere die EUX/-/EUX/EUX hebben, krijgen meteen update zodra beschikbaar.

icon

Beste antwoord door KeiichiroNL 22 March 2022, 09:23

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 2

Hallo wvvliet,

Zelf heb ik de Ultra ook, en ik kan het volgende zien.

De laatste versie volgens Sammobile is de build met buildnummer S908BXXU1AVC6.

Deze is uitgekomen op 11 maart, en bij mij geïnstalleerd op 15 maart. Dit zou dus 4 dagen verschil zijn.

Daarbij moet ik wel zeggen dat, zover ik mij kan herinneren, de telefoon zelf als laatste had gechecked op 9 maart. Toen ik zelf voor een check triggerde op de 15e, kwam de update door.

Het kan dus zijn dat de gap kleiner is, en volgens mij halen de telefoons die je krijgt van T-Mobile tegenwoordig ook direct hun software updates van de servers van de manufacturer, en zit T-Mobile hier niet meer tussen.

Echte branding (T-Mobile opstartscherm ed) wordt zover ik weet al even niet meer gedaan. Alleen installatie van de handige apps (bijvoorbeeld My T-Mobile) is zowat het enige wat bij de eerste opstart “geforceerd” wordt.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @wvvliet 

Welk versienummer heeft het besturingssysteem van je toestel? 
Als je zoekt naar updates welke melding krijg je dan? Zo ver ik weet en ook wat @KeiichiroNL al aangaf, is er al een poosje geen full branding meer vanuit providers. 

Draai AVC6 die ik zelf via Odin erop gezet heb.

Maar zoals ik al aangaf. Bij softwareversie serviceprovider staat EUX/-/EUX/TNL en diegene die EUX/-/EUX/EUX krijgen update meteen.

 

En er zit meer dan 4 dagen tussen voor je update krijgt. Maar je wil gewoon meteen. Nu ik ook komen updates misschien vrij rap, omdat toestel nieuw is, maar dat zal steeds slechter zijn. Je wil gewoon niet afhankelijk willen zijn ergens van. Daarom wil ik ook EUX/-/EUX/EUX 

Vandaag is er een update voor de S22 Ultra.

Als je handmatig zoekt, ook als je EUX/-/EUX/TNL hebt, zou je update moeten krijgen.

Maar ik krijg het niet.. iemand anders op ander forum wel..

Iets lijkt er niet te kloppen met mijn toestel denk ik dan.

Hij bleek geen TNL toestel te hebben.