FAQ en levertijden Apple iPhone 14 | 14 Plus | 14 Pro | 14 Pro Max


Reputatie 7
Badge +9

Attentie Apple lovers, het is weer zover! Na veel speculatie heeft Apple weer 4 prachtige iPhone-toestellen gelanceerd!  

 

In dit topic vind je de veel gestelde vragen over de iPhone 14, iPhone 14 Plus, iPhone 14 Pro en iPhone 14 Pro Max. De iPhone-toestellen zijn tijdens de Apple Keynote onthuld en uiteraard willen we je alles vertellen over hoe jij je iPhone 14 zo snel mogelijk in handen kunt krijgen.

 


 

GEWELDIG NIEUWS! Vanaf vrijdag 9 september om 14:00 kun je jouw iPhone 14, iPhone 14 Plus, iPhone 14 Pro en iPhone 14 Pro Max in de pre-sale bestellen. Dit kan betekenen dat je een van de allereerste bent!

 

Actuele levertijden Apple iPhone 14

Bekijk deze topics voor de actuele levertijden. Wanneer er nieuws is over de levertijden zullen wij dit met jullie delen in dit topic. Stay tuned! 

iPhone 14

iPhone 14 Plus

iPhone 14 Pro

iPhone 14 Pro Max

 

 Hoe kan ik mijn iPhone bestellen? 

Vanaf 9 september om 14:00 kun je jouw iPhone heel eenvoudig en snel bestellen!  

► Verlenging: Ga snel naar My T-Mobile (via laptop of computer), zodat je direct kunt verlengen! 
► Nieuw abonnement: Je kunt gelijk naar onze webshop om jouw nieuwe iPhone te bestellen!
► Winkel: Loop een T-Mobile Shop binnen en plaats daar jouw order.

 

Bestelling en levering 

Bezorging via AMP:

Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken. Via www.mijnorderstatus.nl kun je vervolgens zelf een bezorgdag kiezen. We informeren je hierover zowel vóór als ná je bestelling.

Bezorging via PostNL: 
Je ontvangt een e-mail met daarin de bezorgdatum. Via de PostNL app kun je eventueel een andere datum kiezen.

.
Wil je het toestel liever in de T-Shop ophalen? Dan ontvang je een SMS wanneer het toestel opgehaald kan worden. Als je nog geen SMS hebt ontvangen, dan is jouw telefoon nog niet klaar om opgehaald te worden. Het heeft dan ook geen zin om de winkel binnen te lopen, voor je de SMS hebt ontvangen.

We delen de actuele levertijden met jullie via onze Community. Zodra deze informatie bekend is, zullen we dit topic ook van een update voorzien. Let op: plan je afspraak met AMP zodra je de mail hebt ontvangen. Des te sneller heb je het toestel in huis. 

 

Hoe kan het dat 'mijn buurman' de nieuwe iPhone eerder heeft ontvangen, terwijl ik eerder heb besteld? 

We leveren de toestellen uit op basis van het tijdstip van bestellen. Ook gaat dit op basis van het type iPhone, de kleur en het aantal GB geheugen. Dit kan betekenen dat je wellicht een erg populaire variant hebt en dan kan het langer duren voor het toestel geleverd wordt. 

Hoe eerder je de bestelling geplaatst hebt, hoe eerder je het toestel ontvangt. Hier zijn we strikt in. Maar door bijvoorbeeld gemaakte bezorgafspraken met de koerier of doordat mensen het toestel niet of later komen ophalen kán het gebeuren dat iemand die later besteld heeft, het toestel eerder ontvangt.

 

Ik heb een iPhone besteld, maar nog geen bevestiging via e-mail ontvangen! 

Door de drukte kan het langer duren voor je een bevestiging(smail) ontvangt. Binnen 48 uur na het plaatsen van je bestelling ontvang je deze e-mail. Dit is niet de e-mail die je van AMP of PostNL krijgt om een bezorgafspraak te maken. Het gaat hier dus om de bevestiging van je bestelling.

Heb je de bevestiging niet ontvangen na 48 uur? Check dan eerst even jouw spambox. Staat de bevestigingsmail daar niet? Laat dan even een bericht achter in dit topic.

Je krijgt een e-mail vanuit AMP of PostNL zodra de telefoon bij de koerier ligt, dit kan enkele dagen/weken duren. Dit is namelijk afhankelijk van de levertijd van jouw iPhone. Zodra jouw toestel bij de koerier ligt krijg je een e-mail, met behulp van deze e-mail kan je een bezorgafspraak maken. Zelf contact opnemen met AMP Logistics of PostNL zal geen extra informatie opleveren. Zolang de telefoon door ons nog niet naar hen is verzonden, hebben zij ook geen informatie over de bezorgdatum.

 

Als ik de betaling voor mijn bestelling probeer te voldoen, dan krijg ik de melding ‘Ongeldig betalingsverzoek’. Wat nu? 

Particulier
Bij nieuwe aansluitingen via de T-Mobile webshop of T-Shop:

Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond? Dan krijg je 7 dagen de tijd om alsnog te betalen via de betaallink in de orderbevestigingsmail. Als je niet hebt betaald, dan wordt de order geannuleerd. We sturen 2x een herinnering (24 uur na bestellen, en 24 uur voordat de order vervalt).

Bij vernieuwing via de T-Mobile webshop of T-Shop:

Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond? Dan krijg je 7 dagen de tijd om alsnog te betalen via de betaallink in de orderbevestigingsmail. Als je niet hebt betaald, dan wordt de order geannuleerd. We sturen 2x een herinnering (24 uur na bestellen, en na 6 dagen).

Bij bestelling via Telesales:
Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond, dan krijgt je na 30 minuten een betalingsherinnering per e-mail, om de betaling alsnog binnen 2 uur af te ronden. Doe je dat niet, dan wordt het omgezet naar een PIN-betaling bij de koerier. 

Zakelijk
Bij bestelling via de T-Mobile webshop of T-Shop: Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond, dan krijg je na 30 minuten een betalingsherinnering per e-mail, om de betaling alsnog binnen 2 uur af te ronden. Doet je dat niet, dan wordt het omgezet naar een PIN-betaling bij de koerier.

Bij nieuw contract via Telesales Business: Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond, dan krijg je binnen 30 minuten een betalinglink per e-mail, om de betaling alsnog binnen 12 uur af te ronden. Doet je dat niet, dan wordt het omgezet naar een PIN-betaling bij de koerier.

Bij vernieuwing/extra aansluiting via Telesales Business: Als je 1 of 2 toestellen bestelt, wordt de bestelling bezorgd door PostNL. Als je 3 of meer toestellen bestelt, wordt de bestelling bezorgd door AMP. Je krijgt dan een factuur achteraf.

 

Ik heb een iPhone besteld en mijn contract is al afgelopen of loopt binnenkort af. Nu zie ik dat de startdatum veel later is. Hoe kan dat? 

Geen paniek: de startdatum sluit straks netjes aan op jouw huidige contract als je het toestel hebt ontvangen. Een nieuw contract of verlenging moet binnen vier maanden na afsluiten ingaan. Vandaar dat je in eerste instantie een andere startdatum ziet staan. Zodra je jouw iPhone in ontvangst hebt genomen, wordt deze startdatum automatisch aangepast.

 

Ik heb per ongeluk een nieuw abonnement afgesloten in plaats van een verlenging! Wat moet ik doen? 

Wanneer je nog geen e-mail van AMP hebt gekregen om een bezorgafspraak te maken, kun je het beste de bestelling van het nieuwe abonnement annuleren. Check eerst even de voorwaarden van Wet Koop op Afstand of annuleren nog mogelijk is. Na het annuleren kun je inloggen op My T-Mobile om vervolgens jouw abonnement te verlengen.

Wil of kun je niet meer annuleren of heb je al mail gehad van AMP dan kun je twee maanden voor de einddatum van jouw huidige contract nummerbehoud aanvragen. Jouw nummer wordt dan overgezet naar het nieuwe abonnement. Houd er wel rekening mee dat je hiermee een nieuw klantnummer krijgt.

 

Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik wil deze annuleren. 

Wanneer je een bestelling hebt geplaatst en je het toestel tóch niet wilt, omdat je bijvoorbeeld een ander model of kleur toestel wilt hebben, dan kun je de pre-sale order annuleren. Ook geldt natuurlijk de Wet Koop op Afstand. Houd er wel rekening mee dat je, als je een nieuwe bestelling plaatst, weer achteraan in de rij komt en de kans groot is dat je langer moet wachten op je toestel. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

 

Ik heb per ongeluk een verkeerde kleur/type/geheugenvariant besteld, kan ik deze wijzigen? 

Nee, een gemaakte order kan niet gewijzigd worden. Het is dus na het bestellen niet meer mogelijk om een ander model, kleur of geheugen te kiezen. De order moet dan in het geheel geannuleerd en opnieuw geplaatst worden. Je komt dan ook weer achteraan in de rij te staan. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

 

Hoe verloopt zo'n bestelproces nou eigenlijk?

 

Heb je na het lezen van alle informatie nog vragen, laat het hier in het topic weten! 

Gioia van Odido 1 jaar geleden

Beste allemaal,

 

Wanneer jij kan gaan genieten van je nieuwe iPhone is afhankelijk van de voorraad die we vanuit Apple binnenkrijgen. Ook heeft het type iPhone, de geheugencapaciteit én de kleur die je hebt besteld invloed op de levertijd. Stel dat je een heel populair model hebt besteld dan is de kans er dat je langer moet wachten omdat de vraag hoger is dan de voorraad die we hebben ontvangen. Het liefst zien we dat iedereen vandaag nog van zijn prachtige nieuwe iPhone kan gaan genieten, maar hier hebben we geen invloed op. Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken (AMP). Via PostNL ontvang je een e-mail met daarin de bezorgdatum. Heb je gekozen voor afhalen in de T-Shop? Dan ontvang je bericht van de T-Shop zodra je toestel daar voor je klaar ligt. We doen er alles aan om je toestel zo snel mogelijk te leveren!

Bekijk origineel

566 reacties

Reputatie 2

Bedankt voor het topic weer! Enig idee of de prijzen voor morgen 14:00 online komen? Of zijn ze weer pas beschikbaar bij de start van de verkoop?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Timmeehhh 

Leuk dat je enthousiast bent over de nieuwe iPhone 14! Vanaf morgen begint de pre-sale om 14:00 en dan is ook alle informatie beschikbaar. Ik hoop dat je jouw favoriet snel in handen kunt krijgen. 

Reputatie 1

Ahhh shit, ik had gedacht dat Apple of T-Mobile eind september het pas mogelijk had gemaakt om ze te kunnen bestellen.. dus dan toch nog maar ietsje langer wachten tot het salaris binnen is 🤣🙈. Maar in ieder geval bedankt voor dit handige topic!


Ik heb de 14 pro max zojuist besteld, kon alleen geen kleur kiezen. Hoe zit dan?

t-mobile.nl/iphone/iphone-14-pro-max
 

 

Reputatie 1


Ik heb de 14 pro max zojuist besteld, kon alleen geen kleur kiezen. Hoe zit dan?

t-mobile.nl/iphone/iphone-14-pro-max
 

 

Dat is knap.. dat kan namelijk niet eens. Hij is pas vanaf vandaag 14.00 te bestellen wereldwijd.

Ja er is denk ik iets mis gegaan. Linkje doet het ook niet meer. Heb wel een bevestiging gehad.
 

 

Reputatie 2

Er gaat inderdaad iets gruwelijk mis bij T-mobile (en ook bij Tele2). Sommige van de modellen stonden al even online. Inderdaad zonder kleuropgaaf, dus het lijkt me dat dat een probleem gaat worden mocht je hem nu (al) bestellen.

Reputatie 1

Ja er is denk ik iets mis gegaan. Linkje doet het ook niet meer. Heb wel een bevestiging gehad.
 

 

Oh huh? 😂😂 dat is wel vreemd ja, ik denk dat ze ergens achter de schermen een fout hebben gemaakt dan

Reputatie 1

Same hier ook al besteld. Maar het was op de foto bij mij een zwarte 14 pro max zijn met 128GB. Ik dacht dat ik zo al de kleur had gekozen. En deze kleur was voor mij ook goed. Nu ben ik dus alleen benieuwd hoe ze dit gaan afhandelen.  Aan Tmobile graag met verdere info?!

Reputatie 2

Same hier ook al besteld. Maar het was op de foto bij mij een zwarte 14 pro max zijn met 128GB. Ik dacht dat ik zo al de kleur had gekozen. En deze kleur was voor mij ook goed. Nu ben ik dus alleen benieuwd hoe ze dit gaan afhandelen.  Aan Tmobile graag met verdere info?!

Bij alle modellen stond/staat alleen een zwarte foto. Dat wil niks zeggen, want het is een placeholder voor vanmiddag 14:00. Zo staat er wanneer je een iPhone 13 besteld (en welke andere telefoon dan ook) expliciet een kleur bij. Lijkt me dat dit een probleem wordt bij koppelen/uitleveren.

Reputatie 1

Same hier ook al besteld. Maar het was op de foto bij mij een zwarte 14 pro max zijn met 128GB. Ik dacht dat ik zo al de kleur had gekozen. En deze kleur was voor mij ook goed. Nu ben ik dus alleen benieuwd hoe ze dit gaan afhandelen.  Aan Tmobile graag met verdere info?!

Bij alle modellen stond/staat alleen een zwarte foto. Dat wil niks zeggen, want het is een placeholder voor vanmiddag 14:00. Zo staat er wanneer je een iPhone 13 besteld (en welke andere telefoon dan ook) expliciet een kleur bij. Lijkt me dat dit een probleem wordt bij koppelen/uitleveren.

Ja Tmobile regelt het maar met de klanten die al besteld hebben. Dit is een fout van hun. Moet de ict beter opletten wat ze doen. Dit bedrag is ook al in rekening gebracht. Dus er is geen weg terug

Reputatie 2

Same hier ook al besteld. Maar het was op de foto bij mij een zwarte 14 pro max zijn met 128GB. Ik dacht dat ik zo al de kleur had gekozen. En deze kleur was voor mij ook goed. Nu ben ik dus alleen benieuwd hoe ze dit gaan afhandelen.  Aan Tmobile graag met verdere info?!

Bij alle modellen stond/staat alleen een zwarte foto. Dat wil niks zeggen, want het is een placeholder voor vanmiddag 14:00. Zo staat er wanneer je een iPhone 13 besteld (en welke andere telefoon dan ook) expliciet een kleur bij. Lijkt me dat dit een probleem wordt bij koppelen/uitleveren.

Ja Tmobile regelt het maar met de klanten die al besteld hebben. Dit is een fout van hun. Moet de ict beter opletten wat ze doen. Dit bedrag is ook al in rekening gebracht. Dus er is geen weg terug

Beetje makkelijk. Er staat letterlijk op elke pagina (zelfs tijdens het bestellen) pre-order vanaf 14:00. Willens en wetens daar lak aan hebben en nu achteraf gaan zeiken is wel heel makkelijk. Je had ook even kunnen bedenken dat dit niet de bedoeling was en wachten tot 14:00. Je order zal wel gewoon geannuleerd worden en je geld teruggestort, want ze weten niet welke kleur ze moeten leveren en de pre-orders gaan pas open om 14:00.

Reputatie 1

Ja het contract is afgesloten. Het maar dit is echt een fout van tmobile. Ik ga er vanuit ze contact opnemen met mij hierover ik laat me hier verder ook niet meer over uit op het forum

Reputatie 4

Laten diegene die hun pre-order al gedaan hebben aub wel weten hoe t-mobile dit oplost.

Juridisch gezien is dit best wel een grappige casus.

 

 

Reputatie 2

Laten diegene die hun pre-order al gedaan hebben aub wel weten hoe t-mobile dit oplost.

Juridisch gezien is dit best wel een grappige casus.

 

 

Op tweakers staan inmiddels mensen die vanmorgen besteld hadden waarvan de order geannuleerd is, zoals ik al voorspelde.

Reputatie 3

Hebben meer mensen dat de site eruit ligt? 😅

Reputatie 3

Bestelling is geplaatst

iphone 14 pro 128gb

Reputatie 3

Ook de  2e iPhone 14 pro deep purple  is besteld.😎🥳

Reputatie 4

Dan heb je geluk, ik krijg alleen maar dat de microsoft azure Application gateway een time out geeft 😡

En dat is dan na succesvol inloggen, wat maar 1x per 20 pogingen lukt….

 

Reputatie 2

Dan heb je geluk, ik krijg alleen maar dat de microsoft azure Application gateway een time out geeft 😡

En dat is dan na succesvol inloggen, wat maar 1x per 20 pogingen lukt….

 

Heb het zelfde helaas

Reputatie 2

Wat een ellende was het weer. Maar goed, na een uur is het (eindelijk) gelukt om te bestellen. Weer 10 jaar ouder.

Reputatie 3

Weet iemand welk moment bepalend is voor leveringsdatum? Is dat na ontvangen bestelnummer of na succesvolle betaling? Na eerst 50 minuten! te hebben geprobeerd een verlenging erdoor te krijgen probeerde ik direct daarna de betaling te doen met de link uit de bevestigingsmail. De site klapte er weer eens uit na selecteren betaalmethode (dus nog niet betaald) en nu krijg ik een melding dat de betaling in behandeling is of afgebroken en dat ik het over een uur nog eens mag proberen… Dat zal wsl behoorlijk wat uit gaan maken qua leveringsdatum...

Reputatie 4

Grappig, ik heb nu een bevestigingsmail dat mijn bestelbevestiging eraan komt, maar op mijn scherm staat nog steeds verlenging plaatsen. (want an 15 sec komt ie gewoon weer op die pagina terug...)

 

Ik weet dat de iPhone bestellingen voor T-mobile elk jaar een, laten we het netjes zeggen, kleine uitdaging is, maar dit jaar maken ze het wel heel erg bont.

Reputatie 2

Weet iemand welk moment bepalend is voor leveringsdatum? Is dat na ontvangen bestelnummer of na succesvolle betaling? Na eerst 50 minuten! te hebben geprobeerd een verlenging erdoor te krijgen probeerde ik direct daarna de betaling te doen met de link uit de bevestigingsmail. De site klapte er weer eens uit na selecteren betaalmethode (dus nog niet betaald) en nu krijg ik een melding dat de betaling in behandeling is of afgebroken en dat ik het over een uur nog eens mag proberen… Dat zal wsl behoorlijk wat uit gaan maken qua leveringsdatum...

In het verleden ging het altijd op order nummer. Die krijg je ook bij het verlengen (in mijn geval 7532xxxxx). Die zijn als het goed is oplopend ook gewoon.

Reputatie 3

Een iPhone 14 bestellen zonder dat je een abonnement hebt is veel gemakkelijker dan dat als je al klant bent.

Ik heb wel even zitten ‘janken’ dat het bijna onmogelijk is om je abonnement te verlengen, dan maar als nieuwe klant, gek dat de site dan al wel naam enz invult.

Eigenlijk schandalig dat Je zo moet verlengen, tussen haakjes, moet nog bellen om te zeggen dat het verlengd is ipv nieuw abonnement .

Reageer