FAQ en levertijden Apple iPhone 14 | 14 Plus | 14 Pro | 14 Pro Max


Reputatie 7
Badge +9

Attentie Apple lovers, het is weer zover! Na veel speculatie heeft Apple weer 4 prachtige iPhone-toestellen gelanceerd!  

 

In dit topic vind je de veel gestelde vragen over de iPhone 14, iPhone 14 Plus, iPhone 14 Pro en iPhone 14 Pro Max. De iPhone-toestellen zijn tijdens de Apple Keynote onthuld en uiteraard willen we je alles vertellen over hoe jij je iPhone 14 zo snel mogelijk in handen kunt krijgen.

 


 

GEWELDIG NIEUWS! Vanaf vrijdag 9 september om 14:00 kun je jouw iPhone 14, iPhone 14 Plus, iPhone 14 Pro en iPhone 14 Pro Max in de pre-sale bestellen. Dit kan betekenen dat je een van de allereerste bent!

 

Actuele levertijden Apple iPhone 14

Bekijk deze topics voor de actuele levertijden. Wanneer er nieuws is over de levertijden zullen wij dit met jullie delen in dit topic. Stay tuned! 

iPhone 14

iPhone 14 Plus

iPhone 14 Pro

iPhone 14 Pro Max

 

 Hoe kan ik mijn iPhone bestellen? 

Vanaf 9 september om 14:00 kun je jouw iPhone heel eenvoudig en snel bestellen!  

► Verlenging: Ga snel naar My T-Mobile (via laptop of computer), zodat je direct kunt verlengen! 
► Nieuw abonnement: Je kunt gelijk naar onze webshop om jouw nieuwe iPhone te bestellen!
► Winkel: Loop een T-Mobile Shop binnen en plaats daar jouw order.

 

Bestelling en levering 

Bezorging via AMP:

Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken. Via www.mijnorderstatus.nl kun je vervolgens zelf een bezorgdag kiezen. We informeren je hierover zowel vóór als ná je bestelling.

Bezorging via PostNL: 
Je ontvangt een e-mail met daarin de bezorgdatum. Via de PostNL app kun je eventueel een andere datum kiezen.

.
Wil je het toestel liever in de T-Shop ophalen? Dan ontvang je een SMS wanneer het toestel opgehaald kan worden. Als je nog geen SMS hebt ontvangen, dan is jouw telefoon nog niet klaar om opgehaald te worden. Het heeft dan ook geen zin om de winkel binnen te lopen, voor je de SMS hebt ontvangen.

We delen de actuele levertijden met jullie via onze Community. Zodra deze informatie bekend is, zullen we dit topic ook van een update voorzien. Let op: plan je afspraak met AMP zodra je de mail hebt ontvangen. Des te sneller heb je het toestel in huis. 

 

Hoe kan het dat 'mijn buurman' de nieuwe iPhone eerder heeft ontvangen, terwijl ik eerder heb besteld? 

We leveren de toestellen uit op basis van het tijdstip van bestellen. Ook gaat dit op basis van het type iPhone, de kleur en het aantal GB geheugen. Dit kan betekenen dat je wellicht een erg populaire variant hebt en dan kan het langer duren voor het toestel geleverd wordt. 

Hoe eerder je de bestelling geplaatst hebt, hoe eerder je het toestel ontvangt. Hier zijn we strikt in. Maar door bijvoorbeeld gemaakte bezorgafspraken met de koerier of doordat mensen het toestel niet of later komen ophalen kán het gebeuren dat iemand die later besteld heeft, het toestel eerder ontvangt.

 

Ik heb een iPhone besteld, maar nog geen bevestiging via e-mail ontvangen! 

Door de drukte kan het langer duren voor je een bevestiging(smail) ontvangt. Binnen 48 uur na het plaatsen van je bestelling ontvang je deze e-mail. Dit is niet de e-mail die je van AMP of PostNL krijgt om een bezorgafspraak te maken. Het gaat hier dus om de bevestiging van je bestelling.

Heb je de bevestiging niet ontvangen na 48 uur? Check dan eerst even jouw spambox. Staat de bevestigingsmail daar niet? Laat dan even een bericht achter in dit topic.

Je krijgt een e-mail vanuit AMP of PostNL zodra de telefoon bij de koerier ligt, dit kan enkele dagen/weken duren. Dit is namelijk afhankelijk van de levertijd van jouw iPhone. Zodra jouw toestel bij de koerier ligt krijg je een e-mail, met behulp van deze e-mail kan je een bezorgafspraak maken. Zelf contact opnemen met AMP Logistics of PostNL zal geen extra informatie opleveren. Zolang de telefoon door ons nog niet naar hen is verzonden, hebben zij ook geen informatie over de bezorgdatum.

 

Als ik de betaling voor mijn bestelling probeer te voldoen, dan krijg ik de melding ‘Ongeldig betalingsverzoek’. Wat nu? 

Particulier
Bij nieuwe aansluitingen via de T-Mobile webshop of T-Shop:

Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond? Dan krijg je 7 dagen de tijd om alsnog te betalen via de betaallink in de orderbevestigingsmail. Als je niet hebt betaald, dan wordt de order geannuleerd. We sturen 2x een herinnering (24 uur na bestellen, en 24 uur voordat de order vervalt).

Bij vernieuwing via de T-Mobile webshop of T-Shop:

Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond? Dan krijg je 7 dagen de tijd om alsnog te betalen via de betaallink in de orderbevestigingsmail. Als je niet hebt betaald, dan wordt de order geannuleerd. We sturen 2x een herinnering (24 uur na bestellen, en na 6 dagen).

Bij bestelling via Telesales:
Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond, dan krijgt je na 30 minuten een betalingsherinnering per e-mail, om de betaling alsnog binnen 2 uur af te ronden. Doe je dat niet, dan wordt het omgezet naar een PIN-betaling bij de koerier. 

Zakelijk
Bij bestelling via de T-Mobile webshop of T-Shop: Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond, dan krijg je na 30 minuten een betalingsherinnering per e-mail, om de betaling alsnog binnen 2 uur af te ronden. Doet je dat niet, dan wordt het omgezet naar een PIN-betaling bij de koerier.

Bij nieuw contract via Telesales Business: Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond, dan krijg je binnen 30 minuten een betalinglink per e-mail, om de betaling alsnog binnen 12 uur af te ronden. Doet je dat niet, dan wordt het omgezet naar een PIN-betaling bij de koerier.

Bij vernieuwing/extra aansluiting via Telesales Business: Als je 1 of 2 toestellen bestelt, wordt de bestelling bezorgd door PostNL. Als je 3 of meer toestellen bestelt, wordt de bestelling bezorgd door AMP. Je krijgt dan een factuur achteraf.

 

Ik heb een iPhone besteld en mijn contract is al afgelopen of loopt binnenkort af. Nu zie ik dat de startdatum veel later is. Hoe kan dat? 

Geen paniek: de startdatum sluit straks netjes aan op jouw huidige contract als je het toestel hebt ontvangen. Een nieuw contract of verlenging moet binnen vier maanden na afsluiten ingaan. Vandaar dat je in eerste instantie een andere startdatum ziet staan. Zodra je jouw iPhone in ontvangst hebt genomen, wordt deze startdatum automatisch aangepast.

 

Ik heb per ongeluk een nieuw abonnement afgesloten in plaats van een verlenging! Wat moet ik doen? 

Wanneer je nog geen e-mail van AMP hebt gekregen om een bezorgafspraak te maken, kun je het beste de bestelling van het nieuwe abonnement annuleren. Check eerst even de voorwaarden van Wet Koop op Afstand of annuleren nog mogelijk is. Na het annuleren kun je inloggen op My T-Mobile om vervolgens jouw abonnement te verlengen.

Wil of kun je niet meer annuleren of heb je al mail gehad van AMP dan kun je twee maanden voor de einddatum van jouw huidige contract nummerbehoud aanvragen. Jouw nummer wordt dan overgezet naar het nieuwe abonnement. Houd er wel rekening mee dat je hiermee een nieuw klantnummer krijgt.

 

Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik wil deze annuleren. 

Wanneer je een bestelling hebt geplaatst en je het toestel tóch niet wilt, omdat je bijvoorbeeld een ander model of kleur toestel wilt hebben, dan kun je de pre-sale order annuleren. Ook geldt natuurlijk de Wet Koop op Afstand. Houd er wel rekening mee dat je, als je een nieuwe bestelling plaatst, weer achteraan in de rij komt en de kans groot is dat je langer moet wachten op je toestel. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

 

Ik heb per ongeluk een verkeerde kleur/type/geheugenvariant besteld, kan ik deze wijzigen? 

Nee, een gemaakte order kan niet gewijzigd worden. Het is dus na het bestellen niet meer mogelijk om een ander model, kleur of geheugen te kiezen. De order moet dan in het geheel geannuleerd en opnieuw geplaatst worden. Je komt dan ook weer achteraan in de rij te staan. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

 

Hoe verloopt zo'n bestelproces nou eigenlijk?

 

Heb je na het lezen van alle informatie nog vragen, laat het hier in het topic weten! 

Gioia van Odido 1 jaar geleden

Beste allemaal,

 

Wanneer jij kan gaan genieten van je nieuwe iPhone is afhankelijk van de voorraad die we vanuit Apple binnenkrijgen. Ook heeft het type iPhone, de geheugencapaciteit én de kleur die je hebt besteld invloed op de levertijd. Stel dat je een heel populair model hebt besteld dan is de kans er dat je langer moet wachten omdat de vraag hoger is dan de voorraad die we hebben ontvangen. Het liefst zien we dat iedereen vandaag nog van zijn prachtige nieuwe iPhone kan gaan genieten, maar hier hebben we geen invloed op. Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken (AMP). Via PostNL ontvang je een e-mail met daarin de bezorgdatum. Heb je gekozen voor afhalen in de T-Shop? Dan ontvang je bericht van de T-Shop zodra je toestel daar voor je klaar ligt. We doen er alles aan om je toestel zo snel mogelijk te leveren!

Bekijk origineel

566 reacties

Hi allemaal, de levertijden zijn zojuist bijgewerkt. Check snel of de wijzigingen ook invloed hebben op jouw toestel! Mochten er nog vragen zijn, hoor ik het natuurlijk graag. 

Waar check ik dat?

Reputatie 6

Hi allemaal, de levertijden zijn zojuist bijgewerkt. Check snel of de wijzigingen ook invloed hebben op jouw toestel! Mochten er nog vragen zijn, hoor ik het natuurlijk graag. 

Waar check ik dat?

@kertenkelebek in het hoofd bericht zie je 4 linkjes naar andere topics. Afhankelijk van jouw toestel klik je hierop en dan vind je een tabel met de levertijden betreft jouw gekozen toestel.

Ik blijf het toch bijzonder vinden dat er na de bestelling geen enkele update gegeven wordt m.b.t. de bestelling. Geen mail, geen belletje, geen sms'je, niks. Ik moet er via fora achter komen dat de leveringen vertraagd zijn. Bizar!

Ik kreeg wel een e-mail van PostNL vandaag met een levering voor morgen. Klopt het dat als je het laat bezorgen de afzender Stay Connected is?

Reputatie 2

FINALLY received SMS from AMP to make an appointment ( earliest 29 September ) Both Order number start with 7535xxx. We ordered 14 pro max gold 1 TB and 14 pro max black 128 GB with Early renewal at 9 September around 15:30 and was confirmed around 18:30 via email.

Reputatie 6
Badge +6

Hi allemaal,

We hebben de levertijden zojuist bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

@Pharwin 

Hoe moet ik het schema lezen? Ik heb op 9 september een bestelling gedaan (14 Pro Space Black 128GB) en een ordernummer gekregen (7532xxxx) maar het schema staat nu op een vanaf datum van 13 september. Wat is de huidige status van mijn bestelling?

Reputatie 6
Badge +6

Hoi @voogaard, als je op 09/09 hebt besteld, hanteerden wij toen een levertijd van 4 - 5 weken. Deze kan je nog steeds aanhouden. Je kunt op onze website de status van je bestellingen controleren: https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus. Als je nog vragen hebt, laat het dan gerust weten!

 

Groetjes, 

Pharwin 

Reputatie 6

Hoi @voogaard, als je op 09/09 hebt besteld, hanteerden wij toen een levertijd van 4 - 5 weken. Deze kan je nog steeds aanhouden. Je kunt op onze website de status van je bestellingen controleren: https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus. Als je nog vragen hebt, laat het dan gerust weten!

 

Groetjes, 

Pharwin 

@Pharwin jammer genoeg geeft de bestel status een foutmelding als je voor afhalen in een filiaal hebt gekozen. Weet jij waarom dit zo is?

Hello! I ordered Apple iPhone 14 128GB White on September 26 and I've choose deliver at the address. I can’t see the estimated delivery address, is it possible to pick up the phone in a store?

Reputatie 6
Badge +6

@rddvries Wat gek zeg, de reden hiervoor kan ik niet achterhalen. Zou je het eventueel kunnen proberen in een andere browser om te kijken of het dan wel lukt? Ik hoor het graag van je!

 

Groetjes, 

Pharwin 

Reputatie 6

@rddvries Wat gek zeg, de reden hiervoor kan ik niet achterhalen. Zou je het eventueel kunnen proberen in een andere browser om te kijken of het dan wel lukt? Ik hoor het graag van je!

 

Groetjes, 

Pharwin 

@Pharwin Heb het geprobeerd via meerdere manieren, zelfs de postcode en huisnummer van filiaal geprobeerd. Maar dat mag ook niet helpen. Zag bij meerdere leden dat het niet werkt, allemaal mensen die voor afhalen hebben gekozen. Wellicht dat je dit kan terugkoppelen aan IT-team?

Reputatie 2

@rddvries Wat gek zeg, de reden hiervoor kan ik niet achterhalen. Zou je het eventueel kunnen proberen in een andere browser om te kijken of het dan wel lukt? Ik hoor het graag van je!

 

Groetjes, 

Pharwin 

Ik heb dit probleem ook en begin het nu wel zat te worden. Krijg 0 info… 

Reputatie 6
Badge +6

@rddvries Dat ga ik gelijk doen! Kun je mij een DM sturen met je telefoon- en ordernummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende IBAN rekeningnummer ter verificatie? Dan kijk ik de status van je bestelling na en kom ik zo snel mogelijk bij je terug met meer duidelijkheid! 

 

@Dylams96 Kan jij hetzelfde doen? Dan kan ik de status van je bestelling nakijken. Alvast bedankt!

 

Groetjes, 

Pharwin 

Reputatie 6

@rddvries Dat ga ik gelijk doen! Kun je mij een DM sturen met je telefoon- en ordernummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende IBAN rekeningnummer ter verificatie? Dan kijk ik de status van je bestelling na en kom ik zo snel mogelijk bij je terug met meer duidelijkheid! 

Groetjes, 

Pharwin 

@Pharwin dankjewel! Ik heb je een DM gestuurd :)

Reputatie 6
Badge +6

Hi allemaal, de levertijden zijn zojuist bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

Reputatie 6
Badge +6

Hi all, de levertijden zijn zojuist weer bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het jullie direct weten in dit Topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

I've been tricked by T-mobile

05-10-2022 00:29, which is early this morning when I placed an order for iPhone 14 pro max silver 512GB on the webpage, the webpage prompted me that it was in stock, and when I went to this interface to check, the interface also showed that it was in stock. And until now I haven't received any alert that the delivery has been sent out, I just found out that you guys changed the time on 05-10-2022 11:16 am and it has suddenly become 4-6 weeks. I just hope I can get my new phone as soon as possible because my old one has been broken for a week now and I'm living like I'm in the last century. I feel like a clown myself, being played around by you guys all the time, last week I ordered a gold iPhone 14 pro max, obviously I had already paid for it and you guys still sent me an email asking me to pay for it, I went to speak to customer service and they made sure I had paid for it and said they would arrange to help me ship it as soon as possible, then last week I got the order forcibly cancelled by you guys email. I don't understand why it is so difficult for me to pay for a phone and really feel very disappointed.

Reputatie 6
Badge +6

Hi @Carson, my apologies for your disappointment! Thank you for pointing this out, I'll be happy to help you further! It can sometimes happen that it still says '’direct leverbaar'’ or '’immediately available'’, but that someone else just ordered the last available device that you ordered, so that you now have to wait for a new stock. Can you send me a Private Message with your telephone- and ordernumber, zip code + house number, date of birth and the last four numbers of your bank account for verification? Then I will take a look at your order and get back to you as soon as possibile! 

 

Kind regards, 

Pharwin 

Hi @Carson, my apologies for your disappointment! Thank you for pointing this out, I'll be happy to help you further! It can sometimes happen that it still says '’direct leverbaar'’ or '’immediately available'’, but that someone else just ordered the last available device that you ordered, so that you now have to wait for a new stock. Can you send me a Private Message with your telephone- and ordernumber, zip code + house number, date of birth and the last four numbers of your bank account for verification? Then I will take a look at your order and get back to you as soon as possibile! 

 

Kind regards, 

Pharwin 

Thanks for this! Just sent all the information you need in private chat

Ik heb maandag 10 oktober een iPhone 14 Pro besteld in het filiaal in Nieuwegein maar geen bestelbevestiging per mail ontvangen..

Ik heb vandaag de iPhone 14 Pro Max 128GB Paars besteld, zit die dan in de levertijd van 6 tot 8 weken? Of is het ook soms mogelijk dat die eerder wordt geleverd? 

 

En ik heb ook nog geen bevestiging mail ontvangen maar ik wacht voor de zekerheid morgen nog op. 

Ik heb hem 24 september besteld wanneer zou deze geleverd worden? 

Reputatie 6
Badge +6

Hoi @juneskaeugenia @NikkiHameeteman, Superfijn dat jullie ook de nieuwe iPhone 14 hebben besteld! Het kan soms even duren voordat je de bevesting per mail ontvangt. Soms wil deze nog wel eens belanden in je ongewenste e-mail/spambox. Ik zou jullie dan ook willen vragen om ook deze inbox in de gaten te houden! @juneskaeugenia Je kunt inderdaad de levertijd van 6 tot 8 weken aanhouden. We zijn hierin afhankelijk van wanneer er een nieuwe voorraad wordt geleverd vanuit Apple. Soms kan het wel eerder zijn, maar het komt wel eens voor dat je ook echt 6 tot 8 weken moet aanhouden. 

 

Hoi @Kenney1988, je kunt de actuele levertijden in onze Topic aanhouden. We proberen alle bestellingen zo snel mogelijk te leveren, maar we zijn hierin afhankelijk van de voorraad die Apple aan ons levert!

 

Groetjes, 

Pharwin 

Hoi @juneskaeugenia @NikkiHameeteman, Superfijn dat jullie ook de nieuwe iPhone 14 hebben besteld! Het kan soms even duren voordat je de bevesting per mail ontvangt. Soms wil deze nog wel eens belanden in je ongewenste e-mail/spambox. Ik zou jullie dan ook willen vragen om ook deze inbox in de gaten te houden! @juneskaeugenia Je kunt inderdaad de levertijd van 6 tot 8 weken aanhouden. We zijn hierin afhankelijk van wanneer er een nieuwe voorraad wordt geleverd vanuit Apple. Soms kan het wel eerder zijn, maar het komt wel eens voor dat je ook echt 6 tot 8 weken moet aanhouden. 

 

Hoi @Kenney1988, je kunt de actuele levertijden in onze Topic aanhouden. We proberen alle bestellingen zo snel mogelijk te leveren, maar we zijn hierin afhankelijk van de voorraad die Apple aan ons levert!

 

Groetjes, 

Pharwin 

Ook in de spambox niets te vinden helaas 

Reageer