Sticky

FAQ en levertijden Apple Watch Series 8 GPS + Cellular

  • 7 September 2022
  • 444 reacties
  • 28378 Bekeken
FAQ en levertijden Apple Watch Series 8 GPS + Cellular
Reputatie 7
Badge +9

Apple Watch Series 8 GPS + Cellular & Odido Multisim

 

In dit topic vind je de veelgestelde vragen over de Apple Watch Series 8 GPS + Cellular en over Odido Multisim.

 

 

Apple is weer met een prachtige Apple Watch Series 8 GPS + Cellular gekomen die geweldige nieuwe features bevat. De Apple Watch Series 8 GPS + Cellular is vanaf 9 september beschikbaar bij Odido en dit kan betekenen dat jij straks een van de allereerste bent! De Apple Watch Series 8 GPS + Cellular is bij Odido ook verkrijgbaar in combinatie met Multisim. Voor welke Apple Watch Series 8 GPS + Cellular ga jij?

 

Actuele levertijden Apple Watch Series 8 GPS + Cellular

In ons algemene levertijden-topic worden de levertijden van de Apple Watch Series 8 GPS + Cellular bijgewerkt. Hier kun je alle informatie vinden over de levertijden van je favoriete Apple Watch.


 Wanneer is de Apple Watch GPS + Cellular te koop bij Odido?

De Apple Watch Series 8 GPS + Cellular, Apple Watch SE GPS + Cellular en Apple Watch Ultra GPS + Cellular zijn vanaf 9 september om 14:00 te bestellen. De Apple Watch Series 8 GPS + Cellular, Apple Watch SE GPS + Cellular zijn vanaf 16 september beschikbaar en de Apple Watch Ultra GPS + Cellular is vanaf 23 september beschikbaar

 

 Heeft Odido een abonnement voor de Apple Watch GPS + Cellular?

Met Multisim kunnen klanten met een Apple Watch Series 8 GPS + Cellular, Apple Watch SE GPS + Cellular of Apple Watch Ultra GPS + Cellular via 4G bellen en internetten zonder smartphone op zak. Multisim is geschikt voor klanten die gebruikmaken van een iPhone en is nu te bestellen in combinatie met het Cellular model van de Apple Watch Series 8. De Multisim koppelt beide apparaten aan hetzelfde telefoonnummer en abonnement. Multisim is een add-on voor klanten met een Go-abonnement en kost € 5 per maand.​

 

 Komt de Apple Watch GPS + Cellular binnenkort ook naar andere providers in Nederland?

De Apple Watch Series 8 Cellular is vanaf 9 september te bestellen bij Odido. Wij kunnen die vraag voor andere providers niet beantwoorden.

 

Ik heb een Apple Watch GPS + Cellular gekocht buiten Nederland. Kan ik die gebruiken met mijn Odido abonnement?

Multisim kan gebruikt worden met alle Apple Watch Cellular modellen die besturingssysteem Watch OS 8.1 ondersteunen. Dat zijn de Apple Watch Cellular series 3, 4, 5, 6, 7, SE en 8 Let op: er zijn varianten uitgebracht voor verschillende regio’s. Of de Apple Watch Cellular die jij buiten Nederland hebt gekocht geschikt is voor het Odido netwerk, kun je navragen bij Apple.

 

Wat is eigenlijk het verschil tussen Apple Watch GPS en Cellular?

Met Multisim kunnen klanten met een Apple Watch Cellular via 4G bellen en internetten zonder smartphone op zak. Kijk voor meer informatie over Apple Watch en verschillen tussen modellen op www.apple.com/nl/watch

 

Waarom kan ik de Apple Watch GPS niet bij jullie bestellen?

De Apple Watch GPS is niet te bestellen bij Odido. De Apple Watch Series 8 Cellular is vanaf 9 september te bestellen bij Odido en vanaf 16 september beschikbaar. We ondersteunen de volledige functionaliteit van Apple Watch Cellular modellen met onze dienst Multisim.​

 

Op welk nummer ben ik bereikbaar met een Apple Watch GPS + Cellular als ik een Multisim abonnement aflsuit?

Odido klanten die een Multisim abonnement afsluiten, zijn op hun Apple Watch GPS +Cellular bereikbaar op het 06-nummer van het Go-abonnement.

 

Hoe zit het met de internetsnelheid van mijn Multisim abonnement?

De internetsnelheid van het Multisim abonnement is speciaal afgestemd op de functionaliteit van de Cellular modellen van Apple Watch. Het apparaat wordt optimaal ondersteund.

 

 

Heb je na het lezen van alle informatie nog vragen, laat het hier in het topic weten! 


444 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Erg mooi!

Ik heb de 7 Cellular nog dus moet overslaan.

Reputatie 7
Badge +14

Ik ben benieuwd wie een #Watch gaat kopen. 
Ik kan er zelf niet meer buiten.😂

Reputatie 1

Wat is jullie tijdslijn voor Family Setup ondersteuning? Ik wil graag een Apple Watch voor m'n zoontje kopen die nog geen telefoon heeft.

Gaan jullie ook de Apple Watch Ultra aanbieden i.c.m. e-sim abo?

Reputatie 2

Hoe laat kan ik de apple watch bestellen?

Reputatie 1

Is de Apple Watch ook beschikbaar vanaf 14:00? Of al eerder?

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

Leuk om deze enthousiasme te zien! De Apple Watch Series 8 is vanaf 14:00 te bestellen. Ik hoop dat je jouw favoriet snel in handen krijgt! 

Reputatie 2

Hi allemaal,

Leuk om deze enthousiasme te zien! De Apple Watch Series 8 is vanaf 14:00 te bestellen. Ik hoop dat je jouw favoriet snel in handen krijgt! 

Welke kleuren zijn beschikbaar?

Reputatie 7
Badge +14

Hi allemaal,

Leuk om deze enthousiasme te zien! De Apple Watch Series 8 is vanaf 14:00 te bestellen. Ik hoop dat je jouw favoriet snel in handen krijgt! 

Welke kleuren zijn beschikbaar?

Alle is in de Shop te vinden. Klik de watch van je keuze aan daar kan je ook gelijk de kleuren en opties zien een keuzes maken 
Ik heb de Watch 7 en kan er niet meer buiten🤫

Reputatie 2

Ik heb betaald maar helaas nog geen mail ontvangen om een afspraak te maken...

Reputatie 7
Badge +14

Ik heb betaald maar helaas nog geen mail ontvangen om een afspraak te maken...

Heb je in je spambox gekeken?

Reputatie 1

Gaan jullie ook de aangekondigde international roaming voor de Apple Watch ondersteunen?

Reputatie 2

Ik heb betaald maar helaas nog geen mail ontvangen om een afspraak te maken...

Heb je in je spambox gekeken?

Yes, helaas niks

Reputatie 3

Kijk ik er overheen of zijn de watch levertijden topics nog niet aangemaakt?

Reputatie 4

Hallo,

 

Vandaag bij jullie telefonisch de Apple Watch Ultra besteld maar heb ik nergens een band maat kunnen selecteren.

Dit wordt mn 3e Apple Watch en kon ik altijd uit 3 maten kiezen.

Ook op de Apple website is er, in het geval van de Ultra, de keus om uit 3 verschillende maten te kiezen.

Nu ben ik heel erg nieuwsgierig naar welke maat er geleverd gaat worden, of hoe gaat Tmobile hier mee om? Nooit eerder een watch bij jullie besteld en lijkt me vrij belangrijk.

Even voor de duidelijkheid nog, ik heb het hier over de maat van het bandje en niet van de kast. Overigens is de Ultra maar in 1 kast maat te verkrijgen.

Graag wat uitleg.

 

 

Met vriendelijke groet,

Ferdi

Reputatie 2

Hallo,

 

Vandaag bij jullie telefonisch de Apple Watch Ultra besteld maar heb ik nergens een band maat kunnen selecteren.

Dit wordt mn 3e Apple Watch en kon ik altijd uit 3 maten kiezen.

Ook op de Apple website is er, in het geval van de Ultra, de keus om uit 3 verschillende maten te kiezen.

Nu ben ik heel erg nieuwsgierig naar welke maat er geleverd gaat worden, of hoe gaat Tmobile hier mee om? Nooit eerder een watch bij jullie besteld en lijkt me vrij belangrijk.

Even voor de duidelijkheid nog, ik heb het hier over de maat van het bandje en niet van de kast. Overigens is de Ultra maar in 1 kast maat te verkrijgen.

Graag wat uitleg.

 

 

Met vriendelijke groet,

Ferdi

Ik ben hier ook benieuwd naar..

Helaas wisten ze via de klantenservice op dit moment ook niet te vertellen welk formaat bandje geleverd gaat worden bij de Apple Watch Ultra. Zie chat: 

Angela (10-9-2022 09:22:31): Hallo, ik ben Angela. Wat kan ik voor je doen vandaag? 
Ik (10-9-2022 09:22:46): Hoi Angela, ik heb een bestelling geplaats voor de Apple Watch Ultra met multisim abonnement. Alleen vroeg ik mij af welk formaat bandje geleverd gaat worden, aangezien maat S, M en L normaal gekozen moet worden als je de watch los koopt :) 
Angela (10-9-2022 09:24:00): Goedemorgen 🙂. Goede vraag.. Ik durf het ook even niet te zeggen nu. Ik ga op onderzoek voor je uit! 
Angela (10-9-2022 09:27:12): Ik heb het voor je opgezocht. Er wordt standaard een bandje meegstuurd geschikt voor een pols van 130-200 mm :) 
Ik (10-9-2022 09:28:04): hmm dat is apart. Er zijn namelijk 3 maten: S(130-160mm), M(145-190mm) en L(165-210mm). Een 130-200mm bandje bestaat niet :) 
Angela (10-9-2022 09:30:30): Dat is inderdaad vreemd. Via de website: https://www.t-mobile.nl/apple/watch-ultra-titanium-case id=22028031&color=Zwart&shop=product&ch=es&c staat dit aangegeven onder "Technische specificaties" 
Ik (10-9-2022 09:31:56): Denk dat op de website nog een algemene pols omtrek range is vermeld, dus alles tussen maat S en L 
Ik (10-9-2022 09:32:07): is het mogelijk om hier achteraan te gaan? :) 
Angela (10-9-2022 09:36:32): Ik ga het voor je navragen! 
Angela (10-9-2022 09:52:09): Excuus dat het zo lang duurt! Ik heb het proberen op te zoeken, maar ik gaan geen specifiek antwoord geven. Ik kan je adviseren om contact op te nemen via onze community via de volgende link: https://community.t-mobile.nl/search?q=apple%20watch . Het lijkt mij persoonlijk logisch dat maat M wordt meegestuurd, maar dit durf ik niet mer 100% zekerheid te zeggen 
 

Hopelijk weet iemand hier wel het antwoord op de vraag welk formaat bandje geleverd gaat worden bij de Ultra :) 

Reputatie 4

Helaas wisten ze via de klantenservice op dit moment ook niet te vertellen welk formaat bandje geleverd gaat worden bij de Apple Watch Ultra. Zie chat: 

Etc etc etc

Iemand heeft hier vast wel een antwoord op…

Hoop dat het niet te lang gaat duren 😉

Reputatie 7
Badge +14

Check ook even bij Apple of een Apple forum. Blijkbaar is dit antwoord niet snel te vinden. 

Reputatie 4

Check ook even bij Apple of een Apple forum. Blijkbaar is dit antwoord niet snel te vinden. 

Aan je antwoord te zien begrijp jij absoluut niets van de gestelde vraag… 

Eerst goed lezen aub. Kan me niet voorstellen dat je dan alsnog met zo een reactie komt. 👍🏽

Reputatie 2

Kan iemand van tmobile uitleggen waarom er staat er is een fout opgetreden? Heeft iemand anders dit ook?

Reputatie 3

Beetje vaag die informatie over de Ultra idd, staat behalve een kleur/foto ook helemaal geen info over welk type bandjes het zijn. In het actuele levertijden topic staat wel iets meer m.b.t. de Ultra's:

De "M" bij de oranje, groene en witte bandjes lijkt me de maat. Op de productpagina foto's staan echter bij de witte en de zwarte kleur de Trail bandjes afgebeeld, die zijn er alleen in S/M en M/L. De "AL" benaming hierboven doet echter vermoeden dat oranje, groen en wit dan van het ALpine type zijn. Zwart zou dan mogelijk van het Ocean Band type zijn, die is er maar in één maat alleen dan niet in het zwart maar in de "midnight" kleur.

Komt voor zwart en wit dus totaal niet overeen met de getoonde foto's, en ik zou me dan ook lichtelijk misleid voelen als ik de zwarte bestel en er een Ultra met het midnight Ocean bandje binnenkomt...

Reputatie 2

Kan iemand van tmobile uitleggen waarom er staat er is een fout opgetreden? Heeft iemand anders dit ook?

Ja dit heb ik ook. Heb wel bestel bevestiging ontvangen. 

Reputatie 4

Beetje vaag die informatie over de Ultra idd, staat behalve een kleur/foto ook helemaal geen info over welk type bandjes het zijn. In het actuele levertijden topic staat wel iets meer m.b.t. de Ultra's:

De "M" bij de oranje, groene en witte bandjes lijkt me de maat. Op de productpagina foto's staan echter bij de witte en de zwarte kleur de Trail bandjes afgebeeld, die zijn er alleen in S/M en M/L. De "AL" benaming hierboven doet echter vermoeden dat oranje, groen en wit dan van het ALpine type zijn. Zwart zou dan mogelijk van het Ocean Band type zijn, die is er maar in één maat alleen dan niet in het zwart maar in de "midnight" kleur.

Komt voor zwart en wit dus totaal niet overeen met de getoonde foto's, en ik zou me dan ook lichtelijk misleid voelen als ik de zwarte bestel en er een Ultra met het midnight Ocean bandje binnenkomt...

Bedankt voor het uitzoeken! 
Mocht de ultra daadwerkelijk met een medium band geleverd worden ben ik een tevreden klant.

Echter, heb blijft enigszins speculatief en hoop ik op een officieel antwoord.

Thanks again!

 

Reputatie 2

Ik ben vooral benieuwd of er binnenkort wat meer informatie is over de levertijden. Ik heb de groene Apple Watch Ultra bestelt, maar is ergens te zien wat de verwachte leverdatum is? Neem aan dat op 23 september niet alle orders verstuurt zullen worden. 

Reageer