Sticky

FAQ en levertijden Apple Watch Series 8 GPS + Cellular

  • 7 September 2022
  • 444 reacties
  • 28378 Bekeken
FAQ en levertijden Apple Watch Series 8 GPS + Cellular
Reputatie 7
Badge +9

Apple Watch Series 8 GPS + Cellular & Odido Multisim

 

In dit topic vind je de veelgestelde vragen over de Apple Watch Series 8 GPS + Cellular en over Odido Multisim.

 

 

Apple is weer met een prachtige Apple Watch Series 8 GPS + Cellular gekomen die geweldige nieuwe features bevat. De Apple Watch Series 8 GPS + Cellular is vanaf 9 september beschikbaar bij Odido en dit kan betekenen dat jij straks een van de allereerste bent! De Apple Watch Series 8 GPS + Cellular is bij Odido ook verkrijgbaar in combinatie met Multisim. Voor welke Apple Watch Series 8 GPS + Cellular ga jij?

 

Actuele levertijden Apple Watch Series 8 GPS + Cellular

In ons algemene levertijden-topic worden de levertijden van de Apple Watch Series 8 GPS + Cellular bijgewerkt. Hier kun je alle informatie vinden over de levertijden van je favoriete Apple Watch.


 Wanneer is de Apple Watch GPS + Cellular te koop bij Odido?

De Apple Watch Series 8 GPS + Cellular, Apple Watch SE GPS + Cellular en Apple Watch Ultra GPS + Cellular zijn vanaf 9 september om 14:00 te bestellen. De Apple Watch Series 8 GPS + Cellular, Apple Watch SE GPS + Cellular zijn vanaf 16 september beschikbaar en de Apple Watch Ultra GPS + Cellular is vanaf 23 september beschikbaar

 

 Heeft Odido een abonnement voor de Apple Watch GPS + Cellular?

Met Multisim kunnen klanten met een Apple Watch Series 8 GPS + Cellular, Apple Watch SE GPS + Cellular of Apple Watch Ultra GPS + Cellular via 4G bellen en internetten zonder smartphone op zak. Multisim is geschikt voor klanten die gebruikmaken van een iPhone en is nu te bestellen in combinatie met het Cellular model van de Apple Watch Series 8. De Multisim koppelt beide apparaten aan hetzelfde telefoonnummer en abonnement. Multisim is een add-on voor klanten met een Go-abonnement en kost € 5 per maand.​

 

 Komt de Apple Watch GPS + Cellular binnenkort ook naar andere providers in Nederland?

De Apple Watch Series 8 Cellular is vanaf 9 september te bestellen bij Odido. Wij kunnen die vraag voor andere providers niet beantwoorden.

 

Ik heb een Apple Watch GPS + Cellular gekocht buiten Nederland. Kan ik die gebruiken met mijn Odido abonnement?

Multisim kan gebruikt worden met alle Apple Watch Cellular modellen die besturingssysteem Watch OS 8.1 ondersteunen. Dat zijn de Apple Watch Cellular series 3, 4, 5, 6, 7, SE en 8 Let op: er zijn varianten uitgebracht voor verschillende regio’s. Of de Apple Watch Cellular die jij buiten Nederland hebt gekocht geschikt is voor het Odido netwerk, kun je navragen bij Apple.

 

Wat is eigenlijk het verschil tussen Apple Watch GPS en Cellular?

Met Multisim kunnen klanten met een Apple Watch Cellular via 4G bellen en internetten zonder smartphone op zak. Kijk voor meer informatie over Apple Watch en verschillen tussen modellen op www.apple.com/nl/watch

 

Waarom kan ik de Apple Watch GPS niet bij jullie bestellen?

De Apple Watch GPS is niet te bestellen bij Odido. De Apple Watch Series 8 Cellular is vanaf 9 september te bestellen bij Odido en vanaf 16 september beschikbaar. We ondersteunen de volledige functionaliteit van Apple Watch Cellular modellen met onze dienst Multisim.​

 

Op welk nummer ben ik bereikbaar met een Apple Watch GPS + Cellular als ik een Multisim abonnement aflsuit?

Odido klanten die een Multisim abonnement afsluiten, zijn op hun Apple Watch GPS +Cellular bereikbaar op het 06-nummer van het Go-abonnement.

 

Hoe zit het met de internetsnelheid van mijn Multisim abonnement?

De internetsnelheid van het Multisim abonnement is speciaal afgestemd op de functionaliteit van de Cellular modellen van Apple Watch. Het apparaat wordt optimaal ondersteund.

 

 

Heb je na het lezen van alle informatie nog vragen, laat het hier in het topic weten! 


444 reacties

Reputatie 3

@Furrr Je kan de Ocean band op deze pagina vinden. 

@Hajar Op de foto staat het geel/beige Trail bandje, geen zwart Ocean bandje.

//edit: nu staat het Ocean bandje er wel op :)

Reputatie 3

Vraagje aan @Hajar of iemand anders. Ik heb interesse in the Apple Watch Ultra. Is de huidige levertijd bij vandaag bestellen nog steeds 23 september?

En gaat de bedenktijd in vanaf het moment van bestellen of vanaf het moment van ontvangen? 

Reputatie 3

Vraagje aan @Hajar of iemand anders. Ik heb interesse in the Apple Watch Ultra. Is de huidige levertijd bij vandaag bestellen nog steeds 23 september?

En gaat de bedenktijd in vanaf het moment van bestellen of vanaf het moment van ontvangen? 

Levertijden zijn momenteel denk ik natte vinger werk...zal waarschijnlijk pas echt gaan blijken hoe het zit met de voorraden en levertijden op de 23e.

V.w.b. bedenktijd: https://www.consuwijzer.nl/kan-ik-van-de-overeenkomst-af/zit-ik-ergens-aan-vast/wanneer-heb-ik-bedenktijd 

In de bevestiging van mijn Ultra staat (ook al is het niet echt een telefoon, maargoed): "Zodra je je telefoon hebt ontvangen, heb je 15 dagen bedenktijd".

Reputatie 1

Hey, ik heb de Apple Watch ultra bestelt. Als ik de bestelling wil zien bij T-mobile geeft hij aan dat hij geen bestelling met dit bestelnummer kan vinden.

is de bestelling goed gegaan? 
 

ik hoor het graag.

Reputatie 2

Hey, ik heb de Apple Watch ultra bestelt. Als ik de bestelling wil zien bij T-mobile geeft hij aan dat hij geen bestelling met dit bestelnummer kan vinden.

is de bestelling goed gegaan? 
 

ik hoor het graag.

Hallo, ik had dat eerst ook. Vrijdag besteld en pas vanmiddag deed hij het. Dus je kan even afwachten of klantenservice contacten. @Hajar heeft anders toch ook je bestelnummer nodig. 

Reputatie 2

Heeft iemand al bericht van amp?

Heeft iemand al bericht van amp?

Nog niks! Heb afgelopen vrijdag besteld.

Reputatie 3

Kan er duidelijkheid komen over de bandjes van de Apple Watch Ultra?

Toen ik bestelde, waren er twee trail bandjes en twee alpine bandjes. Ik heb het trail bandje zwart gekozen.

Nu zie ik dat je 1 ocean bandje en drie alpine bandjes kan bestellen tot mijn verbazing.

Krijg ik nog steeds het zwarte trail bandje zoals was aangegeven tijdens het bestellen? Anders ga ik hem annuleren en bestel ik hem elders.

Dan is het wellicht ook handig om alle personen die een bestelling hebben gedaan te informeren over de fout op de t-mobile webshop. Anders gaan er hoogstwaarschijnlijk een hoop retour komen. 

Reputatie 2

Heeft iemand al bericht van amp?

Nog niks! Heb afgelopen vrijdag besteld.

Ik heb net een bericht gehad van amp👍🏼

Heeft iemand al bericht van amp?

Nog niks! Heb afgelopen vrijdag besteld.

Ik heb net een bericht gehad van amp👍🏼

Ik ook 🤝🤝

Reputatie 2

Heeft iemand al bericht van amp?

Nog niks! Heb afgelopen vrijdag besteld.

Ik heb net een bericht gehad van amp👍🏼

Ik ook 🤝🤝

@Mystobro en @thomasmol beiden een “normale” watch 8? 

Reputatie 2

Heeft iemand al bericht van amp?

Nog niks! Heb afgelopen vrijdag besteld.

Ik heb net een bericht gehad van amp👍🏼

Ik ook 🤝🤝

@Mystobro en @thomasmol beiden een “normale” watch 8? 

Yes, ultra vond ik net iets te groot en veel.

Reputatie 5

Beetje vaag die informatie over de Ultra idd, staat behalve een kleur/foto ook helemaal geen info over welk type bandjes het zijn. In het actuele levertijden topic staat wel iets meer m.b.t. de Ultra's:

De "M" bij de oranje, groene en witte bandjes lijkt me de maat. Op de productpagina foto's staan echter bij de witte en de zwarte kleur de Trail bandjes afgebeeld, die zijn er alleen in S/M en M/L. De "AL" benaming hierboven doet echter vermoeden dat oranje, groen en wit dan van het ALpine type zijn. Zwart zou dan mogelijk van het Ocean Band type zijn, die is er maar in één maat alleen dan niet in het zwart maar in de "midnight" kleur.

Komt voor zwart en wit dus totaal niet overeen met de getoonde foto's, en ik zou me dan ook lichtelijk misleid voelen als ik de zwarte bestel en er een Ultra met het midnight Ocean bandje binnenkomt...

Overduidelijk hebben ze in eerste instantie bij ‘Zwart’ het type ‘Trail’ getoond en zo ook door mij besteld. Vervolgens is dit type ‘Trail’ en kleur ‘Zwart’ niet meer zichtbaar in de webshop. Bij kleur ‘Zwart’ staat nu het type ‘Ocean’.

 

Het zou T-mobile sieren als ze hier duidelijkheid in verschaffen. Het is immers een uitermate onhandige zet om niet de types te definiëren op de factuur en zorgt voor onnodige telefoontjes richting jullie callcenter, waar vervolgens ook geen zekerheid gegeven kan worden en een ultiem advies gegeven wordt van: we kunnen de hele order annuleren en kan u de juiste kleur opnieuw bestellen 😕  Uiteindelijk snapte de medewerker het probleem en heeft het alsnog binnen zijn mogelijkheden adequaat opgepakt en er melding van gemaakt.

Reputatie 3

Ik zit met hetzelfde probleem. In dit forum worden geen antwoorden meer gegeven. Ik zal vanmiddag eens bellen met het callcenter.

Wat is de geboden oplossing als ik mag vragen, Ultradog?

Reputatie 5

Ik zit met hetzelfde probleem. In dit forum worden geen antwoorden meer gegeven. Ik zal vanmiddag eens bellen met het callcenter.

Wat is de geboden oplossing als ik mag vragen, Ultradog?

Dat ik mij geen zorgen hoef te maken (: Ze maken een notitie in het systeem en, indien bij afhalen van de Watch in de winkel blijkt dat het een verkeerd bandje heeft, wordt het bandje omgewisseld met de juiste.

Wellicht geldt deze omwisseling ook voor mensen die de Watch laten bezorgen. Dat ze deze in de winkel kunnen omruilen voor de juiste. Zou wel zo netjes zijn. Misschien dat t-mobile dit kan bevestigen?

Om te zeggen dat ik me helemaal geen zorgen maak, dat is wat te stellig (-: Misschien dat t-mobile nog een reactie in deze conversatie geeft omtrent de onduidelijkheid met de Apple Watch Ultra.

Reputatie 3

Nou 25 minuten met de klantenservice gebeld maar die konden me ook niet verder helpen. Ze gaven aan dat ik maar even moest wachten tot ik hem kan ophalen en dat ik dan kan ik zien welk bandje ik erbij krijg. De (nogal geïrriteerde) dame had het aan 4 andere sales collega’s gevraagd en ze hebben geen flauw idee wat er precies binnen gaat komen.

Reputatie 5

Hehe, dat is inderdaad hoe het regelmatig gaat als je met hun belt. Maar soms tref je de juiste medewerker en weten ze in ieder geval correct om te gaan met de beperkingen die het beleid van t-mobile hun oplegt, zodat de klanttevredenheid niet nog verder daalt.

Hi All, iemand al een bericht gekregen voor het ophalen van de apple watch 8. Wat ik ook raar vind is dat mijn bestelde watch niet in de levertijden staan. Ik heb de  Apple Watch S8 Aluminium Case - Sportband 45mm Zwart  bestelt maar ik kan hem niet vinden in de levertijden form.

 

Apple Watch SE 44mm zwart Alucase/BKSB CEL - levertijd: 2 tot 3 weken

Apple Watch S8 41mm zwart Alucase/BKSB CEL - levertijd: 4 tot 6 weken

Apple Watch S8 41mm wit Alucase/WTSB CEL - levertijd: 3 tot 4 weken

Apple Watch S8 41mm zilver Alucase/WTSB CEL - levertijd: 4 tot 6 weken

Apple Watch S8 45mm zilver Alucase/WTSB CEL - levertijd: 4 tot 6 weken

Reputatie 6
Badge +3

Hi allemaal, thanks voor alle vragen! Ik snap heel goed dat er nu nog wat onduidelijkheden zijn. Om maar meteen met de deur in huis te vallen, ik heb meerdere lijntjes op dit moment uitstaan bij mijn collega’s. Hopelijk heb ik snel een antwoord voor jullie! Weet dat we alles lezen, we zijn er druk mee bezig en komen er snel bij jullie op terug. 

Mocht er echt iets belangrijks zijn, tag mij vandaag even in je bericht dan mis ik het zeker niet. Na het weekend zullen we alles weer verder oppakken. 

Groetjes,
Johrick

Reputatie 2

Weet iemand hoe de multi sim werkt? Moet mij telefoon verbonden zijn? Hoe activeer ik het?

Reputatie 5

Weet iemand hoe de multi sim werkt? Moet mij telefoon verbonden zijn? Hoe activeer ik het?

https://www.t-mobile.nl/blog/multisim/

Reputatie 3

@Johrick Hi Johrick, ik heb afgelopen maandag de apple watch ultra besteld. Als ik nu naar de algemene levertijden kijk staat hier leverbaar vanaf 23 september. Dit is op 16 september (vandaag) aangepast. 

Klopt het dat als je hem nu of afgelopen maandag besteld, je hem ook 23 september kan verwachten? Of moet ik de actuele levertijden lezen? 

Reputatie 6
Badge +3

Hi @Huijs94, wat leuk dat je de nieuwe Apple Watch hebt besteld! Je kunt hem inderdaad verwachten op 23 september. Mocht er iets wijzigen laten wij dit weten in het levertijden topic. Alvast veel plezier met je Watch!

Reputatie 2

Heb de Ultra gisteren besteld. In afwachting van bericht van amp...

Hi @Huijs94, wat leuk dat je de nieuwe Apple Watch hebt besteld! Je kunt hem inderdaad verwachten op 23 september. Mocht er iets wijzigen laten wij dit weten in het levertijden topic. Alvast veel plezier met je Watch!

Hi hallo ik hem mijn s8 op de eerste dag bestelt. Nog niks ontvangen. Denk niet dat ik het zal krijgen…..

Reageer