Sticky

FAQ en levertijden Apple Watch Series 8 GPS + Cellular

  • 7 September 2022
  • 444 reacties
  • 28381 Bekeken
FAQ en levertijden Apple Watch Series 8 GPS + Cellular
Reputatie 7
Badge +9

Apple Watch Series 8 GPS + Cellular & Odido Multisim

 

In dit topic vind je de veelgestelde vragen over de Apple Watch Series 8 GPS + Cellular en over Odido Multisim.

 

 

Apple is weer met een prachtige Apple Watch Series 8 GPS + Cellular gekomen die geweldige nieuwe features bevat. De Apple Watch Series 8 GPS + Cellular is vanaf 9 september beschikbaar bij Odido en dit kan betekenen dat jij straks een van de allereerste bent! De Apple Watch Series 8 GPS + Cellular is bij Odido ook verkrijgbaar in combinatie met Multisim. Voor welke Apple Watch Series 8 GPS + Cellular ga jij?

 

Actuele levertijden Apple Watch Series 8 GPS + Cellular

In ons algemene levertijden-topic worden de levertijden van de Apple Watch Series 8 GPS + Cellular bijgewerkt. Hier kun je alle informatie vinden over de levertijden van je favoriete Apple Watch.


 Wanneer is de Apple Watch GPS + Cellular te koop bij Odido?

De Apple Watch Series 8 GPS + Cellular, Apple Watch SE GPS + Cellular en Apple Watch Ultra GPS + Cellular zijn vanaf 9 september om 14:00 te bestellen. De Apple Watch Series 8 GPS + Cellular, Apple Watch SE GPS + Cellular zijn vanaf 16 september beschikbaar en de Apple Watch Ultra GPS + Cellular is vanaf 23 september beschikbaar

 

 Heeft Odido een abonnement voor de Apple Watch GPS + Cellular?

Met Multisim kunnen klanten met een Apple Watch Series 8 GPS + Cellular, Apple Watch SE GPS + Cellular of Apple Watch Ultra GPS + Cellular via 4G bellen en internetten zonder smartphone op zak. Multisim is geschikt voor klanten die gebruikmaken van een iPhone en is nu te bestellen in combinatie met het Cellular model van de Apple Watch Series 8. De Multisim koppelt beide apparaten aan hetzelfde telefoonnummer en abonnement. Multisim is een add-on voor klanten met een Go-abonnement en kost € 5 per maand.​

 

 Komt de Apple Watch GPS + Cellular binnenkort ook naar andere providers in Nederland?

De Apple Watch Series 8 Cellular is vanaf 9 september te bestellen bij Odido. Wij kunnen die vraag voor andere providers niet beantwoorden.

 

Ik heb een Apple Watch GPS + Cellular gekocht buiten Nederland. Kan ik die gebruiken met mijn Odido abonnement?

Multisim kan gebruikt worden met alle Apple Watch Cellular modellen die besturingssysteem Watch OS 8.1 ondersteunen. Dat zijn de Apple Watch Cellular series 3, 4, 5, 6, 7, SE en 8 Let op: er zijn varianten uitgebracht voor verschillende regio’s. Of de Apple Watch Cellular die jij buiten Nederland hebt gekocht geschikt is voor het Odido netwerk, kun je navragen bij Apple.

 

Wat is eigenlijk het verschil tussen Apple Watch GPS en Cellular?

Met Multisim kunnen klanten met een Apple Watch Cellular via 4G bellen en internetten zonder smartphone op zak. Kijk voor meer informatie over Apple Watch en verschillen tussen modellen op www.apple.com/nl/watch

 

Waarom kan ik de Apple Watch GPS niet bij jullie bestellen?

De Apple Watch GPS is niet te bestellen bij Odido. De Apple Watch Series 8 Cellular is vanaf 9 september te bestellen bij Odido en vanaf 16 september beschikbaar. We ondersteunen de volledige functionaliteit van Apple Watch Cellular modellen met onze dienst Multisim.​

 

Op welk nummer ben ik bereikbaar met een Apple Watch GPS + Cellular als ik een Multisim abonnement aflsuit?

Odido klanten die een Multisim abonnement afsluiten, zijn op hun Apple Watch GPS +Cellular bereikbaar op het 06-nummer van het Go-abonnement.

 

Hoe zit het met de internetsnelheid van mijn Multisim abonnement?

De internetsnelheid van het Multisim abonnement is speciaal afgestemd op de functionaliteit van de Cellular modellen van Apple Watch. Het apparaat wordt optimaal ondersteund.

 

 

Heb je na het lezen van alle informatie nog vragen, laat het hier in het topic weten! 


444 reacties

Reputatie 4

Alle gaatjes rondom de ultra zijn voorzien van een gaasje. Het gaatje boven de kroon (diepte meter) ziet het gaasje er gerimpeld uit ipv strak gespannen zoals bij de overige gaasjes. Wellicht dat het zo hoort maar tot ik feedback van Apple krijg beschouw ik het als een defect.

Reputatie 4

@catinahat @UltraDog 

op de een of andere manier kan ik geen foto uploaden wanneer ik op een post reageer met een quote. Wel als ik een nieuwe post aanmaak, dus zie post hierboven! 👍🏽

Reputatie 5

@catinahat @UltraDog 

op de een of andere manier kan ik geen foto uploaden wanneer ik op een post reageer met een quote. Wel als ik een nieuwe post aanmaak, dus post hierboven! 👍🏽

Men.. ik geloof niet dat ik daarop gelet zou hebben. Dat terwijl ik toch detail gericht ben. Mijn complimenten voor je goede zicht (-:

Reputatie 4

@catinahat @UltraDog 

op de een of andere manier kan ik geen foto uploaden wanneer ik op een post reageer met een quote. Wel als ik een nieuwe post aanmaak, dus post hierboven! 👍🏽

Men.. ik geloof niet dat ik daarop gelet zou hebben. Dat terwijl ik toch detail gericht ben. Mijn complimenten voor je goede zicht (-:

Hahaha, het eeuwige perfectionisme is zo nu en dan wel vermoeiend 😁. Thanks iig 😉

Reputatie 3

Alle gaatjes rondom de ultra zijn voorzien van een gaasje. Het gaatje boven de kroon (diepte meter) ziet het gaasje er gerimpeld uit ipv strak gespannen zoals bij de overige gaasjes. Wellicht dat het zo hoort maar tot ik feedback van Apple krijg beschouw ik het als een defect.

Zo, daar had ik net als @UltraDog zelf ook echt niet naar gekeken idd :)

N.a.v. je foto toch even gespiekt, en dat ziet er bij mij hetzelfde uit. Rechts bovenin lijkt ook "iets" te zitten...al kan ik het niet echt heel goed zien, zo klein.

Reputatie 4

Alle gaatjes rondom de ultra zijn voorzien van een gaasje. Het gaatje boven de kroon (diepte meter) ziet het gaasje er gerimpeld uit ipv strak gespannen zoals bij de overige gaasjes. Wellicht dat het zo hoort maar tot ik feedback van Apple krijg beschouw ik het als een defect.

Zo, daar had ik net als @UltraDog zelf ook echt niet naar gekeken idd :)

N.a.v. je foto toch even gespiekt, en dat ziet er bij mij hetzelfde uit. Rechts bovenin lijkt ook "iets" te zitten...al kan ik het niet echt heel goed zien, zo klein.

Bedankt voor het spieken @catinahat ! 
Begint er meer op te lijken dat het zo hoort en wellicht een membraan van de dieptemeter is. Maar dat is vooralsnog een aanname. Thanks again!
 

 

Reputatie 1

@Hajar kunnen wij een duidelijkere levertijd krijgen? Ik heb namelijk net als een hele hoop andere mensen een paar minuten na de livegang op 09-09 besteld (toen de website offline was). 

We hebben nu alleen een SMS ontvangen met daarin een link. Dat geeft ons nog altijd geen duidelijkheid m.b.t. onze bestelling. Het lijkt mij dat de levertijd op deze pagina alleen actueel is voor bestellingen vanaf het verzenden van de SMS. 

Kortom, wanneer verwachten jullie een levering te ontvangen? 

Reputatie 4

Heeft iemand het bezorgbericht van vandaag of morgen ontvangen?

Reputatie 1

Heeft iemand het bezorgbericht van vandaag of morgen ontvangen?

Nope. Welke bezorg bericht?

Reputatie 4

Heeft iemand het bezorgbericht van vandaag of morgen ontvangen?

Nope. Welke bezorg bericht?

Apple watch Ultra, ik heb de 11e besteld en tot nu toe geen informatie van AMP ontvangen

Reputatie 1

Net telefonisch gesproken met een hele aardige dame van de klantenservice. Zij vertelde mij dat ook ze zelf ook niks weten. Ze houden zelf ook de volgende pagina aan voor de levertijden: 

 

Jammer dat er zo weinig communicatie is naar de klanten. Maar goed, volgens mij gaat dat iedere jaar zo bij T-Mobile en gaat er ook nooit wat veranderen. Dat die bij T-Mobile 130 euro goedkoper is zal wel de oorzaak zijn van de lange wachttijd. 

 

Als ik het een cijfer moest geven: 

Communicatie: 1
Klantenservice: een dikke 10+

Reputatie 3

Enige wat ik op de bestelstatus pagina te zien krijg is dit…..

 

 

Reputatie 2

Enige wat ik op de bestelstatus pagina te zien krijg is dit…..

 

Geld voor mij hetzelfde hoor,

geld voor mij hetzelfde hoor, wachten maar even af. Overal zijn leveringsproblemen…

als ze niet weten wanneer er iets binnen komt vanuit Apple, kunnen ze natuurlijk ook moeilijk duidelijk maken wanneer iemand ze bestelling krijgt.

 

ze kunnen bijv wel aan gaan geven welke order al zijn uitgeleverd, tot en met welke “besteltijdstip” zodat iedereen met zijn eigen besteltijd kan zien wanneer ze ong aan de beurt zijn, als in de volgende (niet een specifieke verzend/ophaaldatum)

 

Reputatie 3

Zou op zich handig zijn als ik alleen maar zag dat er überhaupt een bestelling bekend is maar zelfs dat niet 😁

Zou op zich handig zijn als ik alleen maar zag dat er überhaupt een bestelling bekend is maar zelfs dat niet 😁

Heb jij ook een bestelling geplaatst met ophalen in de shop? Omdat mijn bestelling via de site ook niet erbij stond heb ik contact gehad met de klantenservice. Daar is de bestelling wel bekend. De medewerker wist zelfs de shop te noemen waar ik de order naartoe had gezet. 

Waarom de site dit niet aangeeft weet ik niet. Maar ik ga ervan uit dat het goedkomt allemaal. 

Reputatie 3

Zou op zich handig zijn als ik alleen maar zag dat er überhaupt een bestelling bekend is maar zelfs dat niet 😁

Heb jij ook een bestelling geplaatst met ophalen in de shop? Omdat mijn bestelling via de site ook niet erbij stond heb ik contact gehad met de klantenservice. Daar is de bestelling wel bekend. De medewerker wist zelfs de shop te noemen waar ik de order naartoe had gezet. 

Waarom de site dit niet aangeeft weet ik niet. Maar ik ga ervan uit dat het goedkomt allemaal. 

Klopt, ik heb ook gekozen voor afhalen in de shop! 

Ik heb besteld (Ultra met oranje bandje) op 9 september om 17:06 uur en heb zojuist een bericht van AMP gekregen. De eerstvolgende bezorg mogelijkheid is a.s. donderdag.

Reputatie 5

Zou op zich handig zijn als ik alleen maar zag dat er überhaupt een bestelling bekend is maar zelfs dat niet 😁

Heb jij ook een bestelling geplaatst met ophalen in de shop? Omdat mijn bestelling via de site ook niet erbij stond heb ik contact gehad met de klantenservice. Daar is de bestelling wel bekend. De medewerker wist zelfs de shop te noemen waar ik de order naartoe had gezet. 

Waarom de site dit niet aangeeft weet ik niet. Maar ik ga ervan uit dat het goedkomt allemaal. 

Klopt, ik heb ook gekozen voor afhalen in de shop! 

Gisteren maar even langs de shop gegaan. Ik ben de eerste die bij hun op de lijst staat, maar ze hebben gewoon nog helemaal geen voorraad gehad.

 

Reputatie 1

Ik heb besteld (Ultra met oranje bandje) op 9 september om 17:06 uur en heb zojuist een bericht van AMP gekregen. De eerstvolgende bezorg mogelijkheid is a.s. donderdag.

Dan ga ik er vanuit dat ik ook vandaag of morgen een berichtje krijg dat ik hem kan ophalen, heb hem laten bezorgen in een shop en heb hem op 9 september om 16:42 besteld. Zou het niet heel netjes vinden als ik hem later mag ontvangen.

Reputatie 4

Ik heb besteld (Ultra met oranje bandje) op 9 september om 17:06 uur en heb zojuist een bericht van AMP gekregen. De eerstvolgende bezorg mogelijkheid is a.s. donderdag.

Dan ga ik er vanuit dat ik ook vandaag of morgen een berichtje krijg dat ik hem kan ophalen, heb hem laten bezorgen in een shop en heb hem op 9 september om 16:42 besteld. Zou het niet heel netjes vinden als ik hem later mag ontvangen.

Ik denk als de bestelling op de 9e niet wordt verwerkt door T Mobile, wanneer zullen de klanten die later boeken deze ontvangen?

Reputatie 4

Ik heb hem op 10-9 in de ochtend besteld.

niks vernomen van amp dus waarschijnlijk ook wachten 6 tot 8 weken pffff

Ik hb het ook op die dag besteld en ophalen in winkel geselecteerd en niks gehoord

Reputatie 5

Ik heb besteld (Ultra met oranje bandje) op 9 september om 17:06 uur en heb zojuist een bericht van AMP gekregen. De eerstvolgende bezorg mogelijkheid is a.s. donderdag.

Dan ga ik er vanuit dat ik ook vandaag of morgen een berichtje krijg dat ik hem kan ophalen, heb hem laten bezorgen in een shop en heb hem op 9 september om 16:42 besteld. Zou het niet heel netjes vinden als ik hem later mag ontvangen.

Ik denk als de bestelling op de 9e niet wordt verwerkt door T Mobile, wanneer zullen de klanten die later boeken deze ontvangen?

Exact!

Het klinkt niet bepaald als een kleine vertraging. Dit mòesten ze echt al eerder geweten hebben, wanneer je nu de 9e nog niet eens uitgeleverd hebt.

 

Ik was even bij een van de grote Media winkels waar ik van de betreffende Apple medewerker te horen heb gekregen dat hun filiaal 2 Ultra’s geleverd heeft gekregen. Het grote filiaal 3 Ultra’s.. 

 

Natuurlijk allemaal begrijpelijk wanneer de vraag vele malen hoger bleek dan verwacht, maar toch.. t-mobile moet gewoon betere afspraken maken zodat ze de klant als individue beter en tijdig kan informeren over een meer realistische leverdatum! 

Reputatie 4

Ik dacht ohh yess het is zo ver toen ik wakker werd maar helaas was het gewoon een felicitatie 😭😭😭

Reputatie 1

Gistermiddag rond 17:30 een SMS gekregen om een afspraak te maken met AMP… Hij wordt zaterdagochtend bezorgd!

Apple Watch Ultra met (als het goed is) zwart bandje, besteld op 9/9 rond 17:00… Bestelnummer 7534xxxx

Reputatie 3

Gistermiddag rond 17:30 een SMS gekregen om een afspraak te maken met AMP… Hij wordt zaterdagochtend bezorgd!

Apple Watch Ultra met (als het goed is) zwart bandje, besteld op 9/9 rond 17:00… Bestelnummer 7534xxxx

Dat geeft de burger moed, alleen weet ik niet hoe die telling loopt, ik heb nummer 7538xxxx   
Ik neem aan dat ze geen 7,5 miljoen stuks verkocht hebben! 😜

Bij coolblue zijn een aantal modellen weer op voorraad, dus er wordt nog steeds geleverd door Apple. 

Reageer