Sticky

FAQ en levertijden Apple Watch Series 8 GPS + Cellular

  • 7 September 2022
  • 444 reacties
  • 28378 Bekeken
FAQ en levertijden Apple Watch Series 8 GPS + Cellular
Reputatie 7
Badge +9

Apple Watch Series 8 GPS + Cellular & Odido Multisim

 

In dit topic vind je de veelgestelde vragen over de Apple Watch Series 8 GPS + Cellular en over Odido Multisim.

 

 

Apple is weer met een prachtige Apple Watch Series 8 GPS + Cellular gekomen die geweldige nieuwe features bevat. De Apple Watch Series 8 GPS + Cellular is vanaf 9 september beschikbaar bij Odido en dit kan betekenen dat jij straks een van de allereerste bent! De Apple Watch Series 8 GPS + Cellular is bij Odido ook verkrijgbaar in combinatie met Multisim. Voor welke Apple Watch Series 8 GPS + Cellular ga jij?

 

Actuele levertijden Apple Watch Series 8 GPS + Cellular

In ons algemene levertijden-topic worden de levertijden van de Apple Watch Series 8 GPS + Cellular bijgewerkt. Hier kun je alle informatie vinden over de levertijden van je favoriete Apple Watch.


 Wanneer is de Apple Watch GPS + Cellular te koop bij Odido?

De Apple Watch Series 8 GPS + Cellular, Apple Watch SE GPS + Cellular en Apple Watch Ultra GPS + Cellular zijn vanaf 9 september om 14:00 te bestellen. De Apple Watch Series 8 GPS + Cellular, Apple Watch SE GPS + Cellular zijn vanaf 16 september beschikbaar en de Apple Watch Ultra GPS + Cellular is vanaf 23 september beschikbaar

 

 Heeft Odido een abonnement voor de Apple Watch GPS + Cellular?

Met Multisim kunnen klanten met een Apple Watch Series 8 GPS + Cellular, Apple Watch SE GPS + Cellular of Apple Watch Ultra GPS + Cellular via 4G bellen en internetten zonder smartphone op zak. Multisim is geschikt voor klanten die gebruikmaken van een iPhone en is nu te bestellen in combinatie met het Cellular model van de Apple Watch Series 8. De Multisim koppelt beide apparaten aan hetzelfde telefoonnummer en abonnement. Multisim is een add-on voor klanten met een Go-abonnement en kost € 5 per maand.​

 

 Komt de Apple Watch GPS + Cellular binnenkort ook naar andere providers in Nederland?

De Apple Watch Series 8 Cellular is vanaf 9 september te bestellen bij Odido. Wij kunnen die vraag voor andere providers niet beantwoorden.

 

Ik heb een Apple Watch GPS + Cellular gekocht buiten Nederland. Kan ik die gebruiken met mijn Odido abonnement?

Multisim kan gebruikt worden met alle Apple Watch Cellular modellen die besturingssysteem Watch OS 8.1 ondersteunen. Dat zijn de Apple Watch Cellular series 3, 4, 5, 6, 7, SE en 8 Let op: er zijn varianten uitgebracht voor verschillende regio’s. Of de Apple Watch Cellular die jij buiten Nederland hebt gekocht geschikt is voor het Odido netwerk, kun je navragen bij Apple.

 

Wat is eigenlijk het verschil tussen Apple Watch GPS en Cellular?

Met Multisim kunnen klanten met een Apple Watch Cellular via 4G bellen en internetten zonder smartphone op zak. Kijk voor meer informatie over Apple Watch en verschillen tussen modellen op www.apple.com/nl/watch

 

Waarom kan ik de Apple Watch GPS niet bij jullie bestellen?

De Apple Watch GPS is niet te bestellen bij Odido. De Apple Watch Series 8 Cellular is vanaf 9 september te bestellen bij Odido en vanaf 16 september beschikbaar. We ondersteunen de volledige functionaliteit van Apple Watch Cellular modellen met onze dienst Multisim.​

 

Op welk nummer ben ik bereikbaar met een Apple Watch GPS + Cellular als ik een Multisim abonnement aflsuit?

Odido klanten die een Multisim abonnement afsluiten, zijn op hun Apple Watch GPS +Cellular bereikbaar op het 06-nummer van het Go-abonnement.

 

Hoe zit het met de internetsnelheid van mijn Multisim abonnement?

De internetsnelheid van het Multisim abonnement is speciaal afgestemd op de functionaliteit van de Cellular modellen van Apple Watch. Het apparaat wordt optimaal ondersteund.

 

 

Heb je na het lezen van alle informatie nog vragen, laat het hier in het topic weten! 


444 reacties

Reputatie 4

Gistermiddag rond 17:30 een SMS gekregen om een afspraak te maken met AMP… Hij wordt zaterdagochtend bezorgd!

Apple Watch Ultra met (als het goed is) zwart bandje, besteld op 9/9 rond 17:00… Bestelnummer 7534xxxx

Dat geeft de burger moed, alleen weet ik niet hoe die telling loopt, ik heb nummer 7538xxxx   
Ik neem aan dat ze geen 7,5 miljoen stuks verkocht hebben! 😜

Bij coolblue zijn een aantal modellen weer op voorraad, dus er wordt nog steeds geleverd door Apple. 

Ik zag het bestelnummer 7532xxxx voor het eerst een paar dagen geleden verzonden.  Als hij 7534 is en jij 7538, dan denk ik dat ze dit jaar zijn begonnen met verzenden vanaf 7532xxxx.  Iemand die ik ken heeft een bestelling geplaatst op de 14e en het bestelnummer is 7555, dus ik denk dat ze tot nu toe ongeveer 300.000 eenheden hebben verkocht

Reputatie 3

Gistermiddag rond 17:30 een SMS gekregen om een afspraak te maken met AMP… Hij wordt zaterdagochtend bezorgd!

Apple Watch Ultra met (als het goed is) zwart bandje, besteld op 9/9 rond 17:00… Bestelnummer 7534xxxx

Dat geeft de burger moed, alleen weet ik niet hoe die telling loopt, ik heb nummer 7538xxxx   
Ik neem aan dat ze geen 7,5 miljoen stuks verkocht hebben! 😜

Bij coolblue zijn een aantal modellen weer op voorraad, dus er wordt nog steeds geleverd door Apple. 

Ik zag het bestelnummer 7532xxxx voor het eerst een paar dagen geleden verzonden.  Als hij 7534 is en jij 7538, dan denk ik dat ze dit jaar zijn begonnen met verzenden vanaf 7532xxxx.  Iemand die ik ken heeft een bestelling geplaatst op de 14e en het bestelnummer is 7555, dus ik denk dat ze tot nu toe ongeveer 300.000 eenheden hebben verkocht

 

Ik verwacht niet dat deze nummers uniek zijn voor de Ultra's, het zou natuurlijk kunnen dat alle bestellingen een oplopend nummer hebben en dat hier dus ook telefoons e.d. tussen zitten.

Reputatie 4

Gistermiddag rond 17:30 een SMS gekregen om een afspraak te maken met AMP… Hij wordt zaterdagochtend bezorgd!

Apple Watch Ultra met (als het goed is) zwart bandje, besteld op 9/9 rond 17:00… Bestelnummer 7534xxxx

Dat geeft de burger moed, alleen weet ik niet hoe die telling loopt, ik heb nummer 7538xxxx   
Ik neem aan dat ze geen 7,5 miljoen stuks verkocht hebben! 😜

Bij coolblue zijn een aantal modellen weer op voorraad, dus er wordt nog steeds geleverd door Apple. 

Ik zag het bestelnummer 7532xxxx voor het eerst een paar dagen geleden verzonden.  Als hij 7534 is en jij 7538, dan denk ik dat ze dit jaar zijn begonnen met verzenden vanaf 7532xxxx.  Iemand die ik ken heeft een bestelling geplaatst op de 14e en het bestelnummer is 7555, dus ik denk dat ze tot nu toe ongeveer 300.000 eenheden hebben verkocht

 

Ik verwacht niet dat deze nummers uniek zijn voor de Ultra's, het zou natuurlijk kunnen dat alle bestellingen een oplopend nummer hebben en dat hier dus ook telefoons e.d. tussen zitten.

Ja, alle bestellingen zijn dit nummersysteem, inclusief alle iPhones, maar omdat het bezorgbedrijf AMP is, zijn er in totaal 300.000 bestellingen en worden ze op nummer verzonden, of het nu een horloge of een telefoon is

Reputatie 2

Ter info ik heb op 9 sept 17:10 besteld met nummer 75344*** ophalen in de winkel en tot op heden nog niks gehoord maar ik heb goede hoop 🙂 en anders wachten we nog even

Reputatie 4

Ter info ik heb op 9 sept 17:10 besteld met nummer 75344*** ophalen in de winkel en tot op heden nog niks gehoord maar ik heb goede hoop 🙂 en anders wachten we nog even

Ik heb het een dag na jou besteld en ook nog niks gehoord mijn bestellingnummer is 75391****

Reputatie 5

Ter info ik heb op 9 sept 17:10 besteld met nummer 75344*** ophalen in de winkel en tot op heden nog niks gehoord maar ik heb goede hoop 🙂 en anders wachten we nog even

Ik heb het een dag na jou besteld en ook nog niks gehoord mijn bestellingnummer is 75391****

Nou, goede hoop op een spoedige levering vervliegt meer en meer bij mij, als ik zo lees dat de levering volgens het FIFO principe nog blijft hangen bij de dag van start pre-order.. 

Reputatie 2

Ik heb bestelnummer 7535 (09 september rond half 7 besteld) en kan mijn Ultra Zwart morgen ophalen. Het zal een ocean bandje worden en geen zwarte trail volgens de winkel. Just to be clear deze info komt uit hun pakbon de watch is er dus nog niet. Waarschijnlijk  zullen er dus morgen meer mensen zijn die een watch kunnen afhalen maar hij is nog niet binnen en dus ook nog geen afhaalbericht verzonden.

Reputatie 5

Ik heb bestelnummer 7535 (09 september rond half 7 besteld) en kan mijn Ultra Zwart morgen ophalen. Het zal een ocean bandje worden en geen zwarte trail volgens de winkel. Just to be clear deze info komt uit hun pakbon de watch is er dus nog niet. Waarschijnlijk  zullen er dus morgen meer mensen zijn die een watch kunnen afhalen maar hij is nog niet binnen en dus ook nog geen afhaalbericht verzonden.


En dan sta je eindelijk in de winkel en begint het gesteggel over die fu#king band.. echt…

Reputatie 2

Ik heb bestelnummer 7535 (09 september rond half 7 besteld) en kan mijn Ultra Zwart morgen ophalen. Het zal een ocean bandje worden en geen zwarte trail volgens de winkel. Just to be clear deze info komt uit hun pakbon de watch is er dus nog niet. Waarschijnlijk  zullen er dus morgen meer mensen zijn die een watch kunnen afhalen maar hij is nog niet binnen en dus ook nog geen afhaalbericht verzonden.


En dan sta je eindelijk in de winkel en begint het gesteggel over die fu#king band.. echt…

Correct! Alleen denk ik niet dat je dat kan winnen. Ik vermoed dat in het begin de verkeerde afbeelding live is gezet en de zwart trail überhaupt niet is ingekocht. Je kan dus steggelen over die band wat je wil maar denk dat de conclusie zal zijn: als de band je niet bevalt dan annuleer je maar en bestel je maar elders. 
 

Mij maakt het iig niets uit wil hem sowieso ook gaan gebruiken als duikcomputer dus fine by me. 

Reputatie 5

Ik heb bestelnummer 7535 (09 september rond half 7 besteld) en kan mijn Ultra Zwart morgen ophalen. Het zal een ocean bandje worden en geen zwarte trail volgens de winkel. Just to be clear deze info komt uit hun pakbon de watch is er dus nog niet. Waarschijnlijk  zullen er dus morgen meer mensen zijn die een watch kunnen afhalen maar hij is nog niet binnen en dus ook nog geen afhaalbericht verzonden.


En dan sta je eindelijk in de winkel en begint het gesteggel over die fu#king band.. echt…

Correct! Alleen denk ik niet dat je dat kan winnen. Ik vermoed dat in het begin de verkeerde afbeelding live is gezet en de zwart trail überhaupt niet is ingekocht. Je kan dus steggelen over die band wat je wil maar denk dat de conclusie zal zijn: als de band je niet bevalt dan annuleer je maar en bestel je maar elders. 
 

Mij maakt het iig niets uit wil hem sowieso ook gaan gebruiken als duikcomputer dus fine by me. 

Dit win je zeker wel. Ze hebben het product niet correct op de site geplaatst.


En dan hebben ze daarnaast ervoor gekozen om op de orderbevestiging, net zoals op de site, niet met band-categorie te werken maar enkel de kleur te vermelden.

Zo te horen is het voor jou geen probleem, maar dat is voor veel anderen toch een ander verhaal. Ze kiezen bewust een type dat bij hun past. Dan heb je alpine en trail die nog wat op elkaar lijkt, maar die ocean type is totaal wat anders.

Ik heb al even gekeken naar een vervangende band, maar dan ben je voor een origineel EUR 100 verder, voor een Nike zo’n EUR 50

 

Reputatie 3

Op Aliexpress staan al 49mm watch bandjes 😉

Reputatie 4

Op Aliexpress staan al 49mm watch bandjes 😉

Ik heb er al een aantal in bestelling dus als iemand wil kopen voor 30 euro kom maar 

Reputatie 3

Op Aliexpress staan al 49mm watch bandjes 😉

Ik heb er al een aantal in bestelling dus als iemand wil kopen voor 30 euro kom maar 

Ik denk dat iedereen zelf wel kan bestellen, zo lastig lijkt het me niet. Maar goed, als iemand jou die 500% winst gunt hebben ze mijn zegen 😁

 

Heb zelf overigens ook een paar bandjes besteld, alleen om te zien hoe de kwaliteit ervan is. 

Reputatie 4

Op Aliexpress staan al 49mm watch bandjes 😉

Ik heb er al een aantal in bestelling dus als iemand wil kopen voor 30 euro kom maar 

Ik denk dat iedereen zelf wel kan bestellen, zo lastig lijkt het me niet. Maar goed, als iemand jou die 500% winst gunt hebben ze mijn zegen 😁

 

Heb zelf overigens ook een paar bandjes besteld, alleen om te zien hoe de kwaliteit ervan is. 

Ik heb er al 5 kunne verkopen 

Reputatie 4

Op Aliexpress staan al 49mm watch bandjes 😉

Ik heb er al een aantal in bestelling dus als iemand wil kopen voor 30 euro kom maar 

Ik denk dat iedereen zelf wel kan bestellen, zo lastig lijkt het me niet. Maar goed, als iemand jou die 500% winst gunt hebben ze mijn zegen 😁

 

Heb zelf overigens ook een paar bandjes besteld, alleen om te zien hoe de kwaliteit ervan is. 

Ik heb hele goede ervaring met de sport loop van Aliexpress. Een copie van de reflective black variant heb ik twee jaar gedragen en zag er daarna nog als nieuw uit. Pluist niet, klittenband prima en ook de reflectie deed het nog. Beste 1,59 euro ooit.

Wel verwacht ik bij de ultimate bandjes dat de hardware rvs is en geen titanium zijn, daarom wil ik de alpine loop origineel hebben. Voor de trail loop heb ik al twee kleuren bij Ali in bestelling staan.

Reputatie 3

Op Aliexpress staan al 49mm watch bandjes 😉

Ik heb er al een aantal in bestelling dus als iemand wil kopen voor 30 euro kom maar 

Ik denk dat iedereen zelf wel kan bestellen, zo lastig lijkt het me niet. Maar goed, als iemand jou die 500% winst gunt hebben ze mijn zegen 😁

 

Heb zelf overigens ook een paar bandjes besteld, alleen om te zien hoe de kwaliteit ervan is. 

Ik heb hele goede ervaring met de sport loop van Aliexpress. Een copie van de reflective black variant heb ik twee jaar gedragen en zag er daarna nog als nieuw uit. Pluist niet, klittenband prima en ook de reflectie deed het nog. Beste 1,59 euro ooit.

Wel verwacht ik bij de ultimate bandjes dat de hardware rvs is en geen titanium zijn, daarom wil ik de alpine loop origineel hebben. Voor de trail loop heb ik al twee kleuren bij Ali in bestelling staan.

Ik heb al mijn Nike sportbandjes bij Ali vandaan, behalve die origineel bij mijn AW 6 zat, die doen qua kwaliteit niet onder voor het originele bandje. 

Reputatie 4

Net weer gebeld naar de filiaal waar ik mijn apple watch ultra ooit ga mogen ophalen. De filiaal heeft nog geen enkel idee wanneer ik mijn watch kan ophalen en ik heb besteld op 10 sep rond 3 uur

Reputatie 3

Nou T-Mobile, kom maar op met die Apple watches!

Inmiddels weer modellen verkrijgbaar bij Coolblue en Amazon.

(niet allemaal uiteraard)

Reputatie 2

Die van mij is zojuist echt aangekomen bij de winkel kan hem dus eindelijk (al viel het wachten toch wel mee) afhalen

Reputatie 2

Die van mij is zojuist echt aangekomen bij de winkel kan hem dus eindelijk (al viel het wachten toch wel mee) afhalen

Welke band/kleur heb je erbij. Lijkt erop dat alpine enkel groen is nu

Reputatie 2

Die van mij is zojuist echt aangekomen bij de winkel kan hem dus eindelijk (al viel het wachten toch wel mee) afhalen

Welke band/kleur heb je erbij. Lijkt erop dat alpine enkel groen is nu

Ik had de zwart trail besteld toen die kortstondig online stond maar dat wordt dus de ocean band.

Reputatie 3

Die van mij is zojuist echt aangekomen bij de winkel kan hem dus eindelijk (al viel het wachten toch wel mee) afhalen

wanneer besteld? en bestelnummer? (gedeelte)

Reputatie 4

Die van mij is zojuist echt aangekomen bij de winkel kan hem dus eindelijk (al viel het wachten toch wel mee) afhalen

Welke dag had je besteld?

Reputatie 2

Alles stond al een paar post naar boven (nog op deze pagina) maar bestelnummer 7535.

Reputatie 4

Ik kan hem nu bestellen bij coolblue en morgen ophalen dus ik hoop dat mijne snel komt al heb ik niet veel hoop ik heb namelijk nog steeds geen bericht gehad na 10 sep

Reageer