Sticky

FAQ en levertijden Apple Watch Series 8 GPS + Cellular

  • 7 September 2022
  • 444 reacties
  • 28381 Bekeken
FAQ en levertijden Apple Watch Series 8 GPS + Cellular
Reputatie 7
Badge +9

Apple Watch Series 8 GPS + Cellular & Odido Multisim

 

In dit topic vind je de veelgestelde vragen over de Apple Watch Series 8 GPS + Cellular en over Odido Multisim.

 

 

Apple is weer met een prachtige Apple Watch Series 8 GPS + Cellular gekomen die geweldige nieuwe features bevat. De Apple Watch Series 8 GPS + Cellular is vanaf 9 september beschikbaar bij Odido en dit kan betekenen dat jij straks een van de allereerste bent! De Apple Watch Series 8 GPS + Cellular is bij Odido ook verkrijgbaar in combinatie met Multisim. Voor welke Apple Watch Series 8 GPS + Cellular ga jij?

 

Actuele levertijden Apple Watch Series 8 GPS + Cellular

In ons algemene levertijden-topic worden de levertijden van de Apple Watch Series 8 GPS + Cellular bijgewerkt. Hier kun je alle informatie vinden over de levertijden van je favoriete Apple Watch.


 Wanneer is de Apple Watch GPS + Cellular te koop bij Odido?

De Apple Watch Series 8 GPS + Cellular, Apple Watch SE GPS + Cellular en Apple Watch Ultra GPS + Cellular zijn vanaf 9 september om 14:00 te bestellen. De Apple Watch Series 8 GPS + Cellular, Apple Watch SE GPS + Cellular zijn vanaf 16 september beschikbaar en de Apple Watch Ultra GPS + Cellular is vanaf 23 september beschikbaar

 

 Heeft Odido een abonnement voor de Apple Watch GPS + Cellular?

Met Multisim kunnen klanten met een Apple Watch Series 8 GPS + Cellular, Apple Watch SE GPS + Cellular of Apple Watch Ultra GPS + Cellular via 4G bellen en internetten zonder smartphone op zak. Multisim is geschikt voor klanten die gebruikmaken van een iPhone en is nu te bestellen in combinatie met het Cellular model van de Apple Watch Series 8. De Multisim koppelt beide apparaten aan hetzelfde telefoonnummer en abonnement. Multisim is een add-on voor klanten met een Go-abonnement en kost € 5 per maand.​

 

 Komt de Apple Watch GPS + Cellular binnenkort ook naar andere providers in Nederland?

De Apple Watch Series 8 Cellular is vanaf 9 september te bestellen bij Odido. Wij kunnen die vraag voor andere providers niet beantwoorden.

 

Ik heb een Apple Watch GPS + Cellular gekocht buiten Nederland. Kan ik die gebruiken met mijn Odido abonnement?

Multisim kan gebruikt worden met alle Apple Watch Cellular modellen die besturingssysteem Watch OS 8.1 ondersteunen. Dat zijn de Apple Watch Cellular series 3, 4, 5, 6, 7, SE en 8 Let op: er zijn varianten uitgebracht voor verschillende regio’s. Of de Apple Watch Cellular die jij buiten Nederland hebt gekocht geschikt is voor het Odido netwerk, kun je navragen bij Apple.

 

Wat is eigenlijk het verschil tussen Apple Watch GPS en Cellular?

Met Multisim kunnen klanten met een Apple Watch Cellular via 4G bellen en internetten zonder smartphone op zak. Kijk voor meer informatie over Apple Watch en verschillen tussen modellen op www.apple.com/nl/watch

 

Waarom kan ik de Apple Watch GPS niet bij jullie bestellen?

De Apple Watch GPS is niet te bestellen bij Odido. De Apple Watch Series 8 Cellular is vanaf 9 september te bestellen bij Odido en vanaf 16 september beschikbaar. We ondersteunen de volledige functionaliteit van Apple Watch Cellular modellen met onze dienst Multisim.​

 

Op welk nummer ben ik bereikbaar met een Apple Watch GPS + Cellular als ik een Multisim abonnement aflsuit?

Odido klanten die een Multisim abonnement afsluiten, zijn op hun Apple Watch GPS +Cellular bereikbaar op het 06-nummer van het Go-abonnement.

 

Hoe zit het met de internetsnelheid van mijn Multisim abonnement?

De internetsnelheid van het Multisim abonnement is speciaal afgestemd op de functionaliteit van de Cellular modellen van Apple Watch. Het apparaat wordt optimaal ondersteund.

 

 

Heb je na het lezen van alle informatie nog vragen, laat het hier in het topic weten! 


444 reacties

Reputatie 2

Persoonlijk snap ik iedereen z’n frustratie wel. 
Maar heel eerlijk, soms heb je bij Apple ook weinig voorraad en mag je ook gaan wachten. 
Je doet een pre order, dit geeft je niet de zekerheid om het apparaat op release te ontvangen. 
Het is en het blijft First in First out.. Ja T-Mobile had hierover beter moeten communiceren. Echter valt er nu niks meer aan te doen. 

Je kan nu ook pech hebben dat ie ergens anders ook is uitverkocht. 

Ben net bij Amac geweest, en daar hebben ze helemaal geen ultra’s binnen gehad. 
Was er namelijk voor een ander bandje voor de Ultra en zelfs die hadden ze niet
De medewerker zei dat het op een handje te tellen was Amac breed

Dus het verhaal van Amac maakt het wel logisch mbt T-Mobile

Ik ben het niet eens met je…… Apple geeft bij je pr-order een exacte datum of een periode dat is meestal niet langer dan een week waarin ze zeggen wanneer het product verzonden wordt. T-Mobile lokt klanten met levering vanaf 23 sept (wisten allang dat het veel langer ging duren) en maakt op de dag dat de Watch uitkomt de levertijd 6 tot 8 weken later….. dat is echt belachelijk om zo je klanten te lokken en in de maling te nemen !

 

Reputatie 2

Zo juist mijn Ultra in ontvangst genomen, zwarte trail loop besteld 11-09… zojuist een zwarte ocean band ontvangen, klantenservice gecontact “ja stuur maar terug, dan mag je weer achter aan in de rij”. Niks geen excuses of laat staan iets van compensatie. Wat een bagger slechte service… 

Reputatie 2

Ik heb daarnet een bericht van AMP ontvangen voor maken afspraak. 
 

ultra - groen bandje. Bestelnummer 7532xxxx

Reputatie 1

Gisteren t-mobile gebeld. Gevraagd of ze al iets meer weten wanneer de Apple Watch ultra binnen zal komen. Ze gaven aan dat ze geen idee hebben wanneer ze binnen komen. Ze hadden nog geen bericht gehad van Apple met de bevestiging van de leverdatum. 
Vandaag bij de MediaMarkt besteld :-) 

Reputatie 3

Het lijkt me dat T-Mobile nu tijd zat heeft om aan alle klanten te vragen welke maat bandje ze zouden willen hebben. 

Reputatie 1

Wat is jullie tijdslijn voor Family Setup ondersteuning? Ik wil graag een Apple Watch voor m'n zoontje kopen die nog geen telefoon heeft.

Reputatie 1

Gaan jullie ook de aangekondigde international roaming voor de Apple Watch ondersteunen?

Reputatie 5

Snap het probleem niet zo. Ze geven aan: 6-8 weken. Het is inmiddels pas 5 weken geleden sinds de eerste bestellingen zijn binnengekomen. Heb een beetje geduld. 

Je doelt nu enkel op de levertijd. T-mobile heeft ten tijde van de pre order enkel de leverdatum van de 23ste gehanteerd. Pas op de 23ste communiceren ze over 6-8 weken.

Waarom zou je gebruik maken van een pre order wanneer je het 4 weken eerder bij de concurrenten kan kopen? Wat is het nut van een pre order waarbij je 6-8 weken langer moet wachten dan wanneer je bij de concurrentie gaat shoppen?

Reputatie 5

Wel grappig overigens hoe een T-mobile-troll zich zo simpel weggeeft door de woorden ‘…sinds de eerste bestellingen zijn binnengekomen.’ (-:

Zegt veel over de intelligentie en waar de prioriteiten liggen daar :-)

Reputatie 4

Bij apple vandaag besteld en gelijk opgehaald❤️

Reputatie 2

Nog geen update of bericht. Nog wel even contact gehad met de klantenservice, die geven aan dat we de data in het levertijden topic kunnen aanhouden, en je rond die datum een mail van AMP kan verwachten. Gok dat het is minder druk en groots is als bij de iPhones, dus misschien doet AMP het ook rustig aan en komt het morgen in de loop van de dag.

Reputatie 4

Het ligt ook wellicht aan de beperkte type aanbod. Als ik bij Apple kijk, zie ik dat de zwarte Ocean band een langere levertijd heeft staan dan de andere typen.

Heb net een telefoontje gekregen van tmobile en opgehaald ze vertelde me dat ik de eerste was van dat filiaal succes iedereen ik hoef eindelijk niet meer naar deze kut forum meer

Reputatie 3

Zojuist mijn Apple Watch Ultra opgehaald bij de shop, had er al stiekem een besteld bij Amazon maar kreeg dus vandaag de sms 😁 Besteld op 10/9 om 06:50 en bestel nummer 7537XXXX. 
 

Die van Amazon zou woensdag komen dus T-Mobile was net op tijd 😃

Misschien had je het al gezegd, dan excuses voor het herhalen maar welk type/kleur/ maat heb jij?

Een Sterrenlicht Alpine-bandje M

Het is dus bijna twee weken geleden en T-mobile heeft zojuist zijn eendaagse reservering voor 9 september voltooid 😂

En misschien is dat alleen maar zo omdat een hoop mensen geannuleerd hebben! 🤨

Hoi, 

 

bedankt voor het uitzoeken maar zijn dat geen bestaande Apple maten. Het bijgevoegde lijstje in mijn 1e post zijn de beschikbare maten zoals geleverd door Apple te zien. Dus ook Tmobile zou het horloge in 1 van die 3 maten moeten leveren. Meer smaken bestaan niet en al helemaal geen 130-200mm.

Als Tmobile mij hier geen antwoord op kan geven dan wil ik graag mijn bestelling annuleren. Mocht er namelijk een maat geleverd worden wat mij niet past dan kost een nieuw bandje met wel de juiste maat 100 euro in geval van de Apple Watch Ultra.

Ik kan mij echt niet voorstellen dat niemand bij Tmobile weet hoe dit geregeld wordt. Bij de Series 7 moest dit ook van toepassing zijn, en bij de reguliere series 8 ook overigens.

edit:

dit lijstje dus.

 

“Geschikt voor 130-200mm”
We krijgen gewoon 3 bandjes geleverd van T-mobile😂

Reputatie 2

Gisteren t-mobile gebeld. Gevraagd of ze al iets meer weten wanneer de Apple Watch ultra binnen zal komen. Ze gaven aan dat ze geen idee hebben wanneer ze binnen komen. Ze hadden nog geen bericht gehad van Apple met de bevestiging van de leverdatum. 
Vandaag bij de MediaMarkt besteld :-) 

Ik ook besteld bij MM morgen ophalen ✅

En afgehaald vandaag , super mooi 👍 

Reputatie 1

Zojuist mijn bestelling op kunnen halen.

Ultra met oranje alpine band

Besteld op 11-09 nr 7540****

Reputatie 4

Het vage is dat alle berichten zo uiteen lopen. 
Zojuist klantenservice gebeld en de lieve dame daar wist mij niets te vertellen. Zo ook de shop gebeld waar de Ultra opgehaald kan worden bij levering en ook die wist mij niets te vertellen.

Waarom zo vaag allemaal T-mobile.

En snoer de gasten van afdeling sales een keer goed aan, stelletje los geslagen verkoop bende met zeer agressieve verkoop methoden! Daar kan T-Mobile nooit achter staan lijkt mij.. 


Kan iemand mij iig een uitsluitsel geven?

 

 

Reputatie 5

Precies, t-mobile is op z’n zachtst gezegd niet bepaald klantvriendelijk in de manier waarop ze hun producten aanprijzen. Ik geloof ook niet meer dat het onhandigheid is maar meer een bewuste keuze, gezien er tot op heden niks zinnigs vanuit t-mobile is gekomen. Uitleg waarom ze de 6-8 weken vertraging zo laat doorgeven, fatsoenlijk excuses met compensatie, ik noem maar wat.

 Wat mij nu het meest stoort is dat ik mijn order weken geleden gewoon bij Apple had kunnen plaatsen zonder de hassle om elke dag de winkelvoorraad van de Apple store in de gaten te houden om daar de Watch te kunnen bemachtigen.
 

Kan me echt niet indenken dat ze volledig aan de Apple-goden zijn overgeleverd om duidelijk en transparant te communiceren!

Reputatie 3

Hier ook 9 september een (vroege) pre-order geplaatst en vandaag netjes via AMP geleverd. Moet zeggen dat het Ocean bandje me eigenlijk positief heeft verrast, past en zit beter dan ik had verwacht.

Reputatie 4

Hoi @Mad_Wally, we zijn hierin afhankelijk van de voorraad die Apple aan ons heeft geleverd. Omdat de Apple Watches zeer populair zijn, zijn deze ook veel besteld en zijn we snel door de voorraad heen. Het is nu wachten op een nieuwe voorraad en de levertijden communiceren we in dit Topic. Hier kan enige tijd overheen gaan. We proberen alle bestelling zo snel mogelijk te leveren! 

 

@UltraDog Kun je mij een DM sturen met je telefoon- en ordernummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende IBAN rekeningnummer ter verificatie? Dan kom ik zo snel mogelijk bij je terug met meer duidelijkheid. Alvast bedankt! 

 

Groetjes, 

Phariwn 

We zijn niet boos dat we onze bestelling niet zo snel mogelijk hebben ontvangen, het is dat je een belofte hebt gedaan en deze vervolgens helemaal niet hebt nagekomen.  Weet jij wat een "Pre-order" is?  Als je de volgende keer niet kunt krijgen, beloof je klanten dan niet dat je de reservering accepteert, want je kunt het niet laten werken, en je maakt deze valse belofte om de druk op jezelf te vergroten en je klanten voor de gek te houden

Reputatie 1

Hi allemaal,

Ik begrijp dat jullie je Watch zo snel mogelijk willen ontvangen. Wij zijn afhankelijk van de voorraad die we van Apple geleverd krijgen en wij passen de levertijden daar op aan. In dit topic kun je de meest actuele levertijden vinden. Mochten we weer een update hebben, dan zullen we die direct delen!

 

Groetjes, 

Pharwin

Pharwin,

Het probleem is dat er op moment van pre-order (09-09) aangegeven is dat de Apple Watch Ultra op 23-09 geleverd zou worden aan iedereen die besteld heeft. Zelf heb ik hem iets later besteld namelijk op 12-09 helaas 4 weken verder en nog geen Watch ontvangen. Het is niet geloofwaardig dat T-mobile geen rekening heeft gehouden met de hoeveelheid bestellingen, elk product van Apple is altijd gewild en helemaal wanneer het een nieuw product is. Daarnaast zie ik dat Apple zelf inmiddels een levertijd van 2 tot 3 weken heeft en T-mobile nog steeds 6 tot 8, dit vind ik wel erg vreemd.

Tip zorg er voor dat je duidelijke afspraken maakt met je leverancier met hoeveel je geleverd gaat krijgen en communiceer dit met je klanten. Communiceer geen leverdatum wanneer je die niet waar kan maken, het niet waar kunnen maken van je beloftes zorgen alleen maar voor meer ontevredenheid. De reacties die wij vanuit T-mobile krijgen zijn en blijven onduidelijk wat weer resulteert in nog meer irritatie. 

Ik hoop dat jullie met een gepaste oplossing komen, voor het niet nakomen van de beloftes, wellicht dat dit de klanttevredenheid weer een beetje omhoog haalt. Ik zie graag een reactie tegemoet!

Reputatie 6
Badge +3

Hi allemaal, thanks voor alle vragen! Ik snap heel goed dat er nu nog wat onduidelijkheden zijn. Om maar meteen met de deur in huis te vallen, ik heb meerdere lijntjes op dit moment uitstaan bij mijn collega’s. Hopelijk heb ik snel een antwoord voor jullie! Weet dat we alles lezen, we zijn er druk mee bezig en komen er snel bij jullie op terug. 

Mocht er echt iets belangrijks zijn, tag mij vandaag even in je bericht dan mis ik het zeker niet. Na het weekend zullen we alles weer verder oppakken. 

Groetjes,
Johrick

Reputatie 4

Check ook even bij Apple of een Apple forum. Blijkbaar is dit antwoord niet snel te vinden. 

Aan je antwoord te zien begrijp jij absoluut niets van de gestelde vraag… 

Eerst goed lezen aub. Kan me niet voorstellen dat je dan alsnog met zo een reactie komt. 👍🏽

Reputatie 2

Kan iemand van tmobile uitleggen waarom er staat er is een fout opgetreden? Heeft iemand anders dit ook?

Reputatie 3

Beetje vaag die informatie over de Ultra idd, staat behalve een kleur/foto ook helemaal geen info over welk type bandjes het zijn. In het actuele levertijden topic staat wel iets meer m.b.t. de Ultra's:

De "M" bij de oranje, groene en witte bandjes lijkt me de maat. Op de productpagina foto's staan echter bij de witte en de zwarte kleur de Trail bandjes afgebeeld, die zijn er alleen in S/M en M/L. De "AL" benaming hierboven doet echter vermoeden dat oranje, groen en wit dan van het ALpine type zijn. Zwart zou dan mogelijk van het Ocean Band type zijn, die is er maar in één maat alleen dan niet in het zwart maar in de "midnight" kleur.

Komt voor zwart en wit dus totaal niet overeen met de getoonde foto's, en ik zou me dan ook lichtelijk misleid voelen als ik de zwarte bestel en er een Ultra met het midnight Ocean bandje binnenkomt...

Reageer