FAQ Samsung Galaxy S23 | Samsung Galaxy S23+ | Samsung Galaxy S23 Ultra

  • 1 February 2023
  • 16 reacties
  • 1706 Bekeken
FAQ Samsung Galaxy S23 | Samsung Galaxy S23+ | Samsung Galaxy S23 Ultra
Reputatie 7
Badge +9

Attentie Samsung-fans!

 

Samsung heeft weer 3 prachtige toestellen geïntroduceerd en we begrijpen dat je wellicht wat vragen hebt over jouw nieuwe toestel, de bestelling en levering ervan. We hebben in dit topic de meest gestelde vragen op een rijtje gezet, zodat je alle informatie gelijk bij de hand hebt.

 

Informatie over Samsung Galaxy S23 | Samsung Galaxy S23+ | Samsung Galaxy S23 Ultra

De Samsung Galaxy S23 | Samsung Galaxy S23+ | Samsung Galaxy S23 Ultra zijn direct leverbaar! Voor welke variant ga jij?

 


Beleef de Samsung Galaxy S23 Augmented Reality
 

Benieuwd naar de gloednieuwe Samsung Galaxy S23? Beleef dan nu de speciale AR Experience van T-Mobile & Samsung. Daarin ervaar je de beste Galaxy prestatie tot nu toe op een unieke manier. Je gaat op een uitzonderlijke reis en ontdekt dat je de wereld nog mooier kan ervaren én vastleggen. Ervaar nu zelf de magie door op deze pagina te klikken!

 

FAQ

Samsung promoties

Galaxy Watch5 LTE 40 mm

Je ontvangt de Galaxy Watch5 LTE 40 mm t.w.v. € 269 bij aankoop van een Samsung Galaxy S23, Samsung Galaxy S23+ of Samsung Galaxy S23 Ultra. Deze actie loopt van 1 februari 2023 19.00 uur tot en met 2 april 2023.  Je kan de Galaxy Watch5 LTE 40 claimen via deze website en je kan je registreren tot en met 2 mei 2023. (zie actievoorwaarden). 

Deze product plus geldt exclusief alleen voor T-Mobile & Tele2 dus claim snel je Galaxy Watch5 LTE 40 mm.

Cashback
Als je een upgrade doet naar meer opslag dan ontvang je tot wel €240 retour. Deze actie loopt van 1 februari 2023 19.00 uur t/m 26 februari 2023 en je kan je via deze pagina registreren tot 26 april. 

Fun fact: T-Mobile is de enige in de markt met de 1TB versie van de Samsung Galaxy S23 serie in het assortiment. 

Handraising offer 

Als jij je vóór 1 februari hebt aangemeld voor het pre-registratie aanbod via deze tease pagina dan ontvang je een voucher. Wanneer je tussen 1 en 26 februari een Samsung Galaxy S23 toestel koopt, kun je met de voucher het handraiser offer claimen.

  • Promotie: Krijg bij aankoop van een Samsung Galaxy S23 toestel een Wireless Charger Pad t.w.v. €39,99 cadeau
  • Promotieperiode: 1 februari t/m 26 februari 2023
  • Registreren: t/m 26 april 2023
  • Promotielink: www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=ZPWUH9ENRU6LA (je ontvangt de link in de mail met de voucher)

 

Hoeveel cashback krijg ik precies? Bekijk hier het overzicht:

 

 

Hoe kan ik mijn Samsung bestellen?

Vanaf 01-02-2023 kun je jouw Samsung heel eenvoudig en snel bestellen!
► Verlenging: Ga snel naar My T-Mobile (via laptop of computer), zodat je direct kunt verlengen! 
► Nieuw abonnement: Je kunt gelijk naar onze webshop om jouw nieuwe Samsung te bestellen!

 

Bestelling en levering

Bezorging via AMP:

Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken. Via www.mijnorderstatus.nl kun je vervolgens zelf een bezorgdag kiezen. We informeren je hierover zowel vóór als ná je bestelling.

Bezorging via PostNL: 
Je ontvangt een e-mail met daarin de bezorgdatum. Via de PostNL app kun je eventueel een andere datum kiezen.

.
Wil je het toestel liever in de T-Shop ophalen? Dan ontvang je een SMS wanneer het toestel opgehaald kan worden. Als je nog geen SMS hebt ontvangen, dan is jouw telefoon nog niet klaar om opgehaald te worden. Het heeft dan ook geen zin om de winkel binnen te lopen, voor je de SMS hebt ontvangen.

 

Kan ik mijn huidige toestel inwisselen voor een Samsung Galaxy S23 | Samsung Galaxy S23+ | Samsung Galaxy S23 Ultra?

Met Toestel Inruil kun je jouw oude toestel inruilen in de T-Mobile Shop of opsturen via een DHL Servicepunt. De inruilwaarde kun je daarna besteden aan een nieuw toestel.

 

Ik mag nog niet verlengen. Kan ik een Samsung Galaxy S23 | Samsung Galaxy S23+ | Samsung Galaxy S23 Ultra met een vervroegde verlenging bestellen?

Ja, het is mogelijk om een vervroegde verlenging aan te vragen. We noemen dit ook wel een Early Renewal. Meer informatie hierover vind je op deze pagina. Houd er rekening mee dat de vervroegde verlenging pas ingaat ná je huidige contract. Het toestel ontvang je wel zodra deze op voorraad is.

 

Hoe kan het dat 'mijn buurman' de nieuwe Samsung eerder heeft ontvangen, terwijl ik eerder heb besteld?

We leveren de toestellen uit op basis van het tijdstip van bestellen. Ook gaat dit op basis van het type toestel, de kleur en het aantal GB geheugen. Dit kan betekenen dat je wellicht een erg populaire variant hebt en dan kan het langer duren voor het toestel geleverd wordt. 

Hoe eerder je de bestelling geplaatst hebt, hoe eerder je het toestel ontvangt. Hier zijn we strikt in. Maar door bijvoorbeeld gemaakte bezorgafspraken met de koerier of doordat mensen het toestel niet of later komen ophalen kán het gebeuren dat iemand die later besteld heeft, het toestel eerder ontvangt.

 

Ik heb een Samsung besteld, maar nog geen bevestiging via e-mail ontvangen!

Door de drukte kan het langer duren voor je een bevestiging(smail) ontvangt. Binnen 48 uur na het plaatsen van je bestelling ontvang je deze e-mail. Dit is niet de e-mail die je van AMP krijgt om een bezorgafspraak te maken. Het gaat hier dus om de bevestiging van je bestelling.

Heb je de bevestiging niet ontvangen na 48 uur? Check dan eerst even jouw spambox. Staat de bevestigingsmail daar niet? Laat dan even een bericht achter in dit topic.

Je krijgt een e-mail vanuit AMP zodra de telefoon bij de koerier ligt, dit kan enkele dagen/weken duren. Dit is namelijk afhankelijk van de levertijd van jouw toestel. Zodra jouw toestel bij de koerier ligt krijg je een e-mail, met behulp van deze e-mail kan je een bezorgafspraak maken. Zelf contact opnemen met AMP Logistics zal geen extra informatie opleveren. Zolang de telefoon door ons nog niet naar hen is verzonden, hebben zij ook geen informatie over de bezorgdatum.

 

Als ik de betaling voor mijn bestelling probeer te voldoen, dan krijg ik de melding ‘Ongeldig betalingsverzoek’. Wat nu?

Betalen van je bestelling en de thuiskopieheffing kan via iDeal, creditcard of betalen bij ontvangst. Moet je betalen, maar maak je geen keuze voor de betaalwijze? Dan zetten we deze na 2 uur automatisch op 'betalen bij ontvangst'. Je kunt het bedrag dan pinnen bij de koerier. Als je na 2 uur een keuze wilt maken voor de betaalwijze, krijg je de melding 'Ongeldig betalingsverzoek'. Je kunt dan betalen aan de deur als jouw toestel wordt geleverd.

 

Ik heb een Samsung besteld en mijn contract is al afgelopen of loopt binnenkort af. Nu zie ik dat de startdatum veel later is. Hoe kan dat?

Geen paniek: de startdatum sluit straks netjes aan op jouw huidige contract als je het toestel hebt ontvangen. Een nieuw contract of verlenging moet binnen vier maanden na afsluiten ingaan. Vandaar dat je in eerste instantie een andere startdatum ziet staan. Zodra je jouw toestel in ontvangst hebt genomen, wordt deze startdatum automatisch aangepast.

 

Ik heb per ongeluk een nieuw abonnement afgesloten in plaats van een verlenging! Wat moet ik doen?

Wanneer je nog geen e-mail van AMP hebt gekregen om een bezorgafspraak te maken, kun je het beste de bestelling van het nieuwe abonnement annuleren. Check eerst even de voorwaarden van Wet Koop op Afstand of annuleren nog mogelijk is. Na het annuleren kun je inloggen op My T-Mobile om vervolgens jouw abonnement te verlengen.

Wil of kun je niet meer annuleren of heb je al mail gehad van AMP dan kun je twee maanden voor de einddatum van jouw huidige contract nummerbehoud aanvragen. Jouw nummer wordt dan overgezet naar het nieuwe abonnement.

 

Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik wil deze annuleren.

Wanneer je een bestelling hebt geplaatst en je het toestel tóch niet wilt, omdat je bijvoorbeeld een ander model of kleur toestel wilt hebben, dan kun je de pre-sale order annuleren. Ook geldt natuurlijk de Wet Koop op Afstand. Houd er wel rekening mee dat je, als je een nieuwe bestelling plaatst, weer achteraan in de rij komt en de kans groot is dat je langer moet wachten op je toestel. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

 

Ik heb per ongeluk een verkeerde kleur/type/geheugenvariant besteld, kan ik deze wijzigen?

Nee, een gemaakte order kan niet gewijzigd worden. Het is dus na het bestellen niet meer mogelijk om een ander model, kleur of geheugen te kiezen. De order moet dan in het geheel geannuleerd en opnieuw geplaatst worden. Je komt dan ook weer achteraan in de rij te staan. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling

 

Heb je na het lezen van alle informatie nog vragen, laat het hier in het topic weten!


16 reacties

goedeavond, 

ik heb een paar vragen over de S23 ultra van T mobile.

Volgens GSMarena. zijn er 2 versies S23 ultra 256Gb. ene heeft 8Gb intern geheugen de andere heeft er 12 GB.

  1. Heeft de s23 ultra 256gb van T-mobile 8 of 12 Gb geheugen ?
  2. zijn er spec verschillen  tussen een 256Gb Upgrade naar 512Gb en een origineel 512 Gb S23 ultra ?
  3. krijgt de 512Gb versie ook een geheugen upgrade naar 1Tb?

grtjes, Dao

 

Dames en heren ik wil je informeren uiterst voorzichtig te zijn met aanschaffen van een samsung s23ultra ik heb namelijk op 04-02-2023 een ssamsungs23 ultra aangeschaft in de t-mobile winkel op advies van de medewerker heb ik gekozen voor een 512gb inv promotie actie van samsung waarbij je €180 retour krijgt Nu dat ik het toestel heb aangeschaft en gebruik wens te maken van de actie wordt er gevraagt door samsung om een modelnummer dan wel EAN mijn toestel modelnummer staat er niet tussen waardoor ik geen gebruik kan maken van de promotie 

Na contact met samsung ben ik doorverwezen naar t-mobile volgens samsung is het enkel van toepassing voor toestellen die bestemd zijn voor de nederlandse markt en mij toestel wijkt daarvan af aangezien t-mobile ook toestellen uit het buitenland haalt na contact met de klantenservice van t-mobile per chat is het probleem nog niet verholpen zojuist weer met tmobile ditmaal telefonisch contact opgenomen verwijzen ze mij door naar samsung hallo samsung geeft duidelijk aan wat de voorwaarden zijn jullie verkopen mij dit toestel graag wens ik bij deze dat het met spoed wordt verholpen en ik vooralsnog het toegezegde retour bedrag van €180 krijg

 

Mocht t-mobile het willen oplossen en een tevreden klant hier aan overhouden 

 

Mvg bekir 

Reputatie 1

Dames en heren ik wil je informeren uiterst voorzichtig te zijn met aanschaffen van een samsung s23ultra ik heb namelijk op 04-02-2023 een ssamsungs23 ultra aangeschaft in de t-mobile winkel op advies van de medewerker heb ik gekozen voor een 512gb inv promotie actie van samsung waarbij je €180 retour krijgt Nu dat ik het toestel heb aangeschaft en gebruik wens te maken van de actie wordt er gevraagt door samsung om een modelnummer dan wel EAN mijn toestel modelnummer staat er niet tussen waardoor ik geen gebruik kan maken van de promotie 

Na contact met samsung ben ik doorverwezen naar t-mobile volgens samsung is het enkel van toepassing voor toestellen die bestemd zijn voor de nederlandse markt en mij toestel wijkt daarvan af aangezien t-mobile ook toestellen uit het buitenland haalt na contact met de klantenservice van t-mobile per chat is het probleem nog niet verholpen zojuist weer met tmobile ditmaal telefonisch contact opgenomen verwijzen ze mij door naar samsung hallo samsung geeft duidelijk aan wat de voorwaarden zijn jullie verkopen mij dit toestel graag wens ik bij deze dat het met spoed wordt verholpen en ik vooralsnog het toegezegde retour bedrag van €180 krijg

 

Mocht t-mobile het willen oplossen en een tevreden klant hier aan overhouden 

Kan men mailen naar nmes1fam@gmail.com 

Mvg bekir 

Dit is een hele belangrijke opmerking die Bekir maakt, waarvoor dank. Ik lees onderaan op de info-pagina van Samsung dat je zelf bij de verkoper (in dit geval T-Mobile dus) moet vragen om een toestel met deelnemende EAN-code. Zie schermafbeelding hieronder

 

@Hajar Hoe / waar dienen wij als consument bij jullie te vragen om een toestel met deelnemende EAN-code c.q. modelnummer, alvorens wij een bestelling/verlenging plaatsen?

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

Bedankt voor het delen van deze informatie. Ik ga dit navragen en kom bij jullie terug zodra ik meer informatie heb. 

Reputatie 7
Badge +9

@B.Tangaloglu 

Ik heb je een privebericht gestuurd voor meer informatie zodat we dit kunnen uitzoeken. 

@nvdao 

De Samsung Galacy S23 ultra 256 GB heeft een geheugen van 8GB en de 512 GB en 1T hebben een geheugen van 12 GB. Het is een cashback actie dus als je voor een hogere geheugen variant kiest bijvoorbeeld 512 GB dan krijg je het prijsverschil terug tussen de 256GB en 512 GB. In de FAQ  zie je ook het tabel staan met het verschil dat je kan krijgen. 

Ik hoop dat het zo wat duidelijker is. 

Reputatie 1

@Hajar Ik neem aan dat mijn vraag nog uitgezocht wordt? Hoe of waar we kunnen aangeven tijdens/voor de bestelling om een toestel met deelnemende EAN-code.

 

Nog een vraagje:

FAQ

Samsung promoties

Galaxy Watch5 LTE 40 mm

Je ontvangt de Galaxy Watch5 LTE 40 mm t.w.v. € 269 bij aankoop van een Samsung Galaxy S23, Samsung Galaxy S23+ of Samsung Galaxy S23 Ultra. Deze actie loopt van 1 februari 2023 19.00 uur tot en met 2 april 2023.  Je kan de Galaxy Watch5 LTE 40 claimen via deze website en je kan je registreren tot en met 2 mei 2023. (zie actievoorwaarden). 

Deze product plus geldt exclusief alleen voor T-Mobile & Tele2 dus claim snel je Galaxy Watch5 LTE 40 mm.

Cashback
Als je een upgrade doet naar meer opslag dan ontvang je tot wel €240 retour. Deze actie loopt van 1 februari 2023 19.00 uur t/m 26 februari 2023 en je kan je via deze pagina registreren tot 26 april. 

Fun fact: T-Mobile is de enige in de markt met de 1TB versie van de Samsung Galaxy S23 serie in het assortiment. 

Handraising offer 

Als jij je vóór 1 februari hebt aangemeld voor het pre-registratie aanbod via deze tease pagina dan ontvang je een voucher. Wanneer je tussen 1 en 26 februari een Diamond toestel koopt, kun je met de voucher het handraiser offer claimen.

  • Promotie: Krijg bij aankoop van een Samsung Galaxy S23 toestel een Wireless Charger Pad t.w.v. €39,99 cadeau
  • Promotieperiode: 1 februari t/m 26 februari 2023
  • Registreren: t/m 26 april 2023
  • Promotielink: www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=ZPWUH9ENRU6LA (je ontvangt de link in de mail met de voucher)

 

 

Wat is een 'Diamond toestel' wat bij gedeelte "Handraising offer” is genoemd? Zo ver ik weet is het geen kleur optie die Samsung biedt.

Reputatie 7
Badge +9

@Mozie 

De EAN codes die worden geleveerd bij de Samsung Galaxt S23 toestel voldoen wel aan de actievoorwaarden dus mocht je een ander bericht krijgen van Samsung dan kun je dat aan ons doorgeven en dan zetten wij het door naar ze. Want deze EAN codes zouden wel geaccepteerd moeten worden volgens de voorwaarden. Diamond is een andere benaming voor de nieuwe Samsung Galaxy S23 serie. Ik zal het aanpassen naar Samsung S23 zodat het duidelijk is voor iedereen. Bedankt voor het checken!

Op 2 februari de Samsung Galaxy Ultra S23 512GB in kleur crème besteld. Levertijd was 3 tot 4 weken, dus nog niet ontvangen. De cashback actie van €180 loopt t/m 26 februari. Geldt de datum van bestelling of de datum waarop ik voor de toestel heb betaald bij het ophalen in de winkel?

Hi, de S23 Ultra 1TB was direct leverbaar, weten jullie toevallig de geüpdatet levertijd van dit model. Het model van 512GB hebben wij wel al ontvangen.

Reputatie 7
Badge +14

Op 2 februari de Samsung Galaxy Ultra S23 512GB in kleur crème besteld. Levertijd was 3 tot 4 weken, dus nog niet ontvangen. De cashback actie van €180 loopt t/m 26 februari. Geldt de datum van bestelling of de datum waarop ik voor de toestel heb betaald bij het ophalen in de winkel?

Die cashback acties worden door Samsung uitgevoerd.  Zij bepalen ook de exacte voorwaarden en inderdaad,  dat luistert nauwkeurig.  Check dit daarom met de Samsung klantenservice. 

Reputatie 1

@eric @Hajar 

Ik hoop oprecht dat jullie mij kunnen helpen want ik baal enorm om het volgende.

Ik heb vóór 1 februari via de website van Samsung de pre-registratie gedaan voor de S23 series, waarna ik per mail de pre-registratie bonuscode kreeg. Vervolgens heb ik ruim binnen gestelde periode (13-02-2023) een S23 Ultra aangeschaft via T-Mobile. Gisteren pas mijn toestel gekregen en meteen de registratie voor de promoties gedaan. Tijdens het registreren voor de handraising offer wordt tot mijn verbazing de pre-registratie bonuscode niet geaccepteerd. Dit, terwijl mij via de T-Mobile klantenservice chat werd toegezegd dat het niet uitmaakte via welke site ik de pre-registratie had gedaan omdat uiteindelijk alle promoties via Samsung liepen. Hier baal ik enorm van, ik heb vóór de aanschaf dit namelijk expliciet gevraagd en nu achteraf blijkt dat het tóch wel uitmaakte. Anders had ik de aanschaf en verlenging abbonement via Samsung gedaan.

Gestelde periode inmiddels verlopen dus terugsturen en nieuwe aanschaffen via Samsung gaat ook niet meer.

Ik vind dit heel jammer en baal hier enorm van, kan de chat aantonen middels de transcriptie die ik had gedownload. Ik hoop en ga er van uit dat hier toch een oplossing in gevonden kan worden.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Mozie 

Ik heb je in dit topic van een reactie voorzien. ik hoor graag van je! 

Op 25/2 online s23 ultra met 1tb gekocht online met een cashback van €180 als extra bonus bij tmobile een watch 5 LTE 40mm erbij.

Levertijd duurde even en op 5/3 kon ik m ophalen. Nu wil ik net de cashback aanvragen en zie dat ik 'slechts' €240 retour krijg. Hoe kan  ik de watch erbij ontvangen?

Heb een screenshot gemaakt van de actie, de promotie van de watch loopt van 1 februari tm 2 april aankoopdatum en voor 3 mei registreren.

De €180 retour was promotie van 1 februari tm 26 februari en registreren kan tm 26 april. 

Hoe kom ik in aanmerking voor de watch?

Reputatie 7
Badge +14

De cashback zijn altijd fabrikanten acties. Let goed op de voorwaarden op de website van Samsung. Alle acties staan hier. De watch was een exclusieve actie. Daar staan de voorwaarden en aanmelden hier.

Dank Eric, kan 'm nu wel bestellen!

Hello. I have the same problem another person had some months ago. I purchased a Samsung S23+ through T-mobile almost 10 days ago and I can’t find the EAN code to ask Samsung for the cash return. How can I know the EAN code of my phone?

Thanks in advance!

Reageer