Beantwoord

Galaxy Watch 4 - LTE

  • 20 August 2021
  • 35 reacties
  • 4627 Bekeken

In DE is de Galaxy watch 4 verkrijgbaar als LTE versie (E-Sim). Hier in NL schijnt dit zo een dingetje te zijn, wil zeggen, niet beschikbaar als LTE. Ik vraag me nu af, als ik de horloge koop in DE of ik deze dan kan koppelen aan een E-Sim activatie van T-Mobile NL.

Iemand een idee?

icon

Beste antwoord door Cris-de-beste2024 21 August 2021, 09:31

Bekijk origineel

35 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedemorgen @Holger Neumann  Welkom! als je de juiste telefoon hebt kan je hem wel met je telefoon koppelen. Maar er zijn nog geen e-Sims voor horloges 


Zelf heb ik een IWatch van   gekoppeld met mijn iPhone voor mij werkt dat goed! 
De foon in mijn zak en alles via mijn watch als ik buiten ben.


Fijn weekend

Reputatie 7
Badge +14

Er schijnt een provider te zijn die op redelijk termijn de stand alone LTE Apple Smart watch wil gaan ondersteunen. Tot die tijd werkt dit in Nederland alleen met een koppeling via je telefoon zoals @CrisTien het doet.

Reputatie 7
Badge +14

@eric Geruchten, kloppen vaak maar nu is er twijfel.

4G-model? Je weet maar nooit
De grote vraag voor Nederlandse Apple Watch gebruikers is al jaren hetzelfde: wanneer komt de 4G Apple Watch naar Nederland? Er zijn de afgelopen jaren eigenlijk geen beloftes door providers gedaan en daar is de laatste tijd ook geen verandering in gekomen. Providers houden hun lippen op elkaar en concrete betrouwbare aanwijzingen zijn er ook niet echt geweest. Af en toe duikt er wel een hint naar de 4G Apple Watch op, maar wij durven ons geld er nog niet op in te zetten. Als verrassing kan het natuurlijk altijd zo zijn dat de 4G Apple Watch dit najaar eindelijk naar Nederland komt. We hopen dan meteen dat meerdere providers mee doen.

 Tis weer typisch T-Mobile Nederland dat de E-Sim wel in Duitsland wordt ondersteund voor de Galaxy Watch 4 android versie maar niet in Nederland. 

Wel adverteren dat het zo makkelijk is met een eSIM dual op meerdere apparaten kwestie van omwisselen naar E-Sim.  eSIM op de Apple watch wel maar niet op de samsung smartwatch ?

Ook raar, als je vanuit duitsland verhuist en het abbonement overzet in Nederland dat dan jouw esim voor je Watch niet meer wordt ondersteund. 

T-Mobile doe er wat aan,  het is in Duitsland al gefixt in samenwerking met Samsung je hoeft het alleen in Nederland te implementeren!
 

 

 

Afgelopen week heeft T-Mobile via een tweet bekend gemaakt dat ze 4G / e-sim / LTE bij de Apple Watch gaan ondersteunen. Wat op zich heel goed nieuws was. Maar ik hoop dat T-Mobile dat ook bij de Galaxy Watch 4 gaat doen. Niet iedereen gebruikt de producten van Apple. Er zijn ook genoeg klanten die Android en o.a. Samsung prefereren. Ik gebruik al jaren een originele Samsung Galaxy Watch. Zo gauw LTE bij de Galaxy Watch 4 wordt ondersteund, ga ik die meteen aanschaffen!

Reputatie 2

Afgelopen week heeft T-Mobile via een tweet bekend gemaakt dat ze 4G / e-sim / LTE bij de Apple Watch gaan ondersteunen. Wat op zich heel goed nieuws was. Maar ik hoop dat T-Mobile dat ook bij de Galaxy Watch 4 gaat doen. Niet iedereen gebruikt de producten van Apple. Er zijn ook genoeg klanten die Android en o.a. Samsung prefereren. Ik gebruik al jaren een originele Samsung Galaxy Watch. Zo gauw LTE bij de Galaxy Watch 4 wordt ondersteund, ga ik die meteen aanschaffen!

Heb de watch 4 lte al, T-Mobile graag actie want inderdaad in DE werkt het wel en waarom weer alleen die apple producten als eerste in NLD

Afgelopen week heeft T-Mobile via een tweet bekend gemaakt dat ze 4G / e-sim / LTE bij de Apple Watch gaan ondersteunen. Wat op zich heel goed nieuws was. Maar ik hoop dat T-Mobile dat ook bij de Galaxy Watch 4 gaat doen. Niet iedereen gebruikt de producten van Apple. Er zijn ook genoeg klanten die Android en o.a. Samsung prefereren. Ik gebruik al jaren een originele Samsung Galaxy Watch. Zo gauw LTE bij de Galaxy Watch 4 wordt ondersteund, ga ik die meteen aanschaffen!

Heb de watch 4 lte al, T-Mobile graag actie want inderdaad in DE werkt het wel en waarom weer alleen die apple producten als eerste in NLD

Is hier al meer over bekend vanuit T-Mobile? Inderdaad blijf ik dit nogal apart vinden. Zou ervoor graag overstappen als mobielklant naar T-Mobile. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Schallmeijer 

Op dit moment is het nog niet bekend of wij dit gaan ondersteunen. Mocht dat gebeuren dan delen we dat uiteraard direct!

Reputatie 2

Hallo, gaat T-Mobile nu eindelijk esim en multisim aanbieden voor Android watches zoals de galaxy watch 4 LTE net zoals T-mobile in Duitsland al doet? Kom op T-mobile, ik wil ook beta tester zijn als jullie het eerst in een kleine groep willen uittesten

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Sjoerdeaux ,

Een moderator heeft 2 weken geleden al aangegeven dat als er wat te melden zou zijn ze hier op het forum dit aan te geven. Er is nog geen post over geweest. Voor de Apple watch hebben ze helaas ook geen beta testers gezocht.. mocht dat hier anders zijn, dan zullen ze dat zeker op het forum verzoeken.

Het is al weer drie maanden geleden dat LTE beschikbaar is gekomen voor de Apple smart watch. Wanneer mogen wij Android gebruikers ook hier van gaan profiteren. Zoals al vaker gezegd is het in Duitsland al jaren beschikbaar. Hier heeft het veel te lang geduurd voor de Apple Watch. Dat is nu al weer een tijdje mogelijk. Maar weer eens blijkt in Nederland dat aan Apple producten voorrang wordt verleend, terwijl er veel meer Android apparaten verkocht worden. Ik hoef geen Apple producten dus ik voel mij behoorlijk benadeeld door de Nederlandse providers.

Reputatie 2

Het is al weer drie maanden geleden dat LTE beschikbaar is gekomen voor de Apple smart watch. Wanneer mogen wij Android gebruikers ook hier van gaan profiteren. Zoals al vaker gezegd is het in Duitsland al jaren beschikbaar. Hier heeft het veel te lang geduurd voor de Apple Watch. Dat is nu al weer een tijdje mogelijk. Maar weer eens blijkt in Nederland dat aan Apple producten voorrang wordt verleend, terwijl er veel meer Android apparaten verkocht worden. Ik hoef geen Apple producten dus ik voel mij behoorlijk benadeeld door de Nederlandse providers.

Gogogo T-mobile!

Reputatie 7

Hi Joehannus68 en Sjoerdeaux,

We hebben op dit moment nog steeds geen nieuws over de introductie van andere Watches.

Zodra er hier een update over is dan laten we dit zeker ook direct hier op onze Community weten! 

Reputatie 2

Hi Joehannus68 en Sjoerdeaux,

We hebben op dit moment nog steeds geen nieuws over de introductie van andere Watches.

Zodra er hier een update over is dan laten we dit zeker ook direct hier op onze Community weten! 

Komop T-Mobile, hoe staat het ermee want er is zeker vraag naar een gedeeld esim abonnement voor oa je smartwatch (en niet alleen maar Apple)

Reputatie 2

Vandaag nieuwe software op de Galaxy watch 4 LTE en warempel kan ik nu een QR code in de Wearable app scannen om de esim te activeren. Dus als T-mobile graag de multisim optie aanzet en bij bestelling een nieuwe QR code toestuurd dan zou het moeten werken!

Ik snap de keuze voor Apple gewoon niet. Er zijn veel meer samsung gebruikers, en daarmee Android. Zie ook volgend bericht op tweakers.

https://tweakers.net/nieuws/196740/43-procent-van-smartphonebezitters-in-nederland-heeft-er-een-van-samsung.html

Wanneer gaan jullie nou eindelijk ook andere horloges ondersteunen? En neem meteen tablets mee, net als in Duitsland. 

Reputatie 2

Hi T-Mobile, op jullie website staat:

Welke smartwatches zijn geschikt voor Multisim?
Alleen Samsung Galaxy 4 Watches en cellular Apple Watches zijn geschikt voor Multisim.

Nou kom maar op! Ik heb alleen een esim QR code nodig (hebben jullie) of anders een activatiecode om multisim te aan te zetten. Mobiel internet gebruik van android watches is met GPay en music streamen minstens zo groot en nodig als bij Apple.

Reputatie 7
Badge +14

Ik weet niet op welke pagina je voor dat ziet maar op deze pagina staat alleen dat je voor Apple kunt bestellen en je voor Android een notificatie email kan aanmelden.

Bij de FAQ lees ik juist:

 

Reputatie 2

Het staat er echt, en is het echt ook technisch mogelijk om het te regelen voor de galaxy watch. 

Het staat er echt, en is het echt ook technisch mogelijk om het te regelen voor de galaxy watch. 

Waar staat dit precies? Want anders ga ik binnenkort maar eens langs bij de t-mobile shop. 

Wat ik me verder afvraag, gaan jullie ook tablets met e-sim ondersteunen? Ik weet dat dit in Duitsland bij T-Mobile wel kan, namelijk.

Reputatie 2

Het staat er echt, en is het echt ook technisch mogelijk om het te regelen voor de galaxy watch. 

Waar staat dit precies? Want anders ga ik binnenkort maar eens langs bij de t-mobile shop. 

je kunt in my t-mobile gewoon (nog) een esim bestellen en die activeren op je galaxy 4 smartwatch dmv de qr code

Het staat er echt, en is het echt ook technisch mogelijk om het te regelen voor de galaxy watch. 

Waar staat dit precies? Want anders ga ik binnenkort maar eens langs bij de t-mobile shop. 

je kunt in my t-mobile gewoon (nog) een esim bestellen en die activeren op je galaxy 4 smartwatch dmv de qr code

He Sjoerd: hebbie dat ook gedaan? En werkt het? Zie zelf die galaxy smartwatch wel zitten als ik daar bereikbaar mee ben zonder mobiel bij me hebben.

Reputatie 2

Ja het kan, een of jouw esim abonnement op je galaxy smartwatch zetten maar je kunt (nu nog) niet twee esim's tegelijk actief hebben want dat is nu precies wat multisim doet. Dus T-Mobile zet graag multisim aan voor Android gebruikers, een half jaar na start voor de Apple fanboys, Gogogo!

Reputatie 2

Multisim staat sinds vandaag aan voor de GW4, dank T-mobile het werkt prima!

Reageer