Beantwoord

Google Messages trying to verify number

  • 22 June 2021
  • 4 reacties
  • 68 Bekeken

Google Messages is al een tijdje bezig met het verifiëren van mijn telefoon nummer voor de chat features.

 

Mijn nummer is al geverifieerd en de chat functies hebben voorheen al meerdere maanden gewerkt.

 

Sinds vorige week stopte de features and blijft de instelling hangen op "trying to verify" en Google heeft geen idee waar het aan ligt of hoe ik het op moet lossen.

 

Ik hoopte dat hier iemand een oplossing heeft.

icon

Beste antwoord door Waqqas 23 June 2021, 12:28

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @MPWolfie , welkom op het forum van T-Mobile.

Meestal is een hangend registratie proces op te lossen door een de-registratie uit te voeren en daarna opnieuw de registratie te starten. Een voorbeeld van dit basis model voor Google messages heb ik hier gevonden voor je. Laat maar weten of dit geholpen heeft.

Hoi @MPWolfie , welkom op het forum van T-Mobile.

Meestal is een hangend registratie proces op te lossen door een de-registratie uit te voeren en daarna opnieuw de registratie te starten. Een voorbeeld van basis model voor Google messages heb ik hier gevonden voor je. Laat maar weten of dit geholpen heeft.

Hoi,

 

Ik heb al deze stappen geprobeerd en heb een deregister geprobeerd maar dan zegt de website dat mijn nummer niet ongeregistreerd kan worden.

 

De laatste truck die ik heb kunnen vinden is een week wachten. Maar dat werkte ook niet.

Reputatie 7
Badge +14

Ok, dat is niet handig. het kan natuurlijk iets specifieks in jouw Google account zijn. Google heeft een support pagina voor hun producten. Ik zag daar Google Messages ook tussen staan. Neem eens contact met ze op en vraag dan om die de-registratie.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @MPWolfie 

Misschien helpt de oplossing hier ook voor jou.

Reageer