Beantwoord

Grote problemen met Oneplus 9 pro

  • 24 September 2021
  • 2 reacties
  • 502 Bekeken

Ik heb sinds 4 maanden een nieuwe one plus pro 9 maar het is een drama.

Het systeemgeheugen raakt vol om niks, terwijl ik er niks op heb, dit schijnt een fout te zijn in het toestel en hebben enkele duizenden gebruikers last van. Ik heb hierover contact gehad met one plus.

deze zeiden dat ik hem terug moest zetten naar fabrieksinstellingen. Dus zo gedaan, toen zou het over moeten zijn en de bug eruit.

Nu 3 weken verder en weer is het systeem bijna vol. heb er bijna geen apps op en geen fotos. 128GB raakt gewoon vol binnen maand om niks. Er zijn veel die hier last mee hebben. hij koste heel veel, en heb er niks aan. T mobile is moeilijk te bereiken en one plus zegt nikste kunnen doen.

Hebben jullie een tip hoe ik dit regelen moet?

icon

Beste antwoord door TAVL 24 September 2021, 15:47

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @ontevredenoneplusklant  Dat is niet zo leuk , 128 is normaal ruim voldoende.

De opslag voor je foto’s zou je gratis op Google foto’s kunnen zetten maar kennelijk is daar het probleem niet mee opgelost. 
Je hebt garantie dus zelf zou ik langs de shop gaan en ze op het probleem voorleggen en op je garantie wijzen.

Waar heb je de telefoon gekocht? 

 

Hierdoor kan je meer intern geheugen vrijmaken op uw OnePlus 9 Pro.

de opslag van de applicatie beheren? Ga naar:

  1. Instellingen
  2. Toepassingen
  3. Applicatiebeheer
  4. Druk op ‘Menu’ en / of ‘Sorteren’ op grootte om te zien welke applicaties de meeste opslagruimte hebben op uw OnePlus 9 Pro.
Reputatie 7
Badge +4

Als het een softwaretissue is, dan zou je kunnen kijken of er een nieuwe update beschikbaar is. Eventueel via de site van OP zelf. Ben bang dat er voor nu niets anders op zit dan nogmaals terug naar fabrieksinstellingen en anders kijken of je hem ter reparatie op kunt sturen. Maar meer dan een firmware update zullen ze ook niet kunnen doen. Wachten op een update van OP zelf. Als er nog geen bugfix is.