Hoe neemt T-Mobile contact met mij op?

  • 1 December 2022
  • 1 reactie
  • 15 Bekeken

Hallo, ik zit waarschijnlijk straks met een probleem als jullie mij willen bellen. Ik heb alleen een tablet nummer bij jullie en ja mijn tablet ga ik echt niet dagelijks meenemen in de postbezorging. Hoe gaan jullie dit oplossen? Ik heb wel een mobiele nummer maar deze loopt via KPN. Ik hoor graag van jullie. Groetjes Esther.


1 reactie

Reputatie 6
Badge +6

Hallo, ik zit waarschijnlijk straks met een probleem als jullie mij willen bellen. Ik heb alleen een tablet nummer bij jullie en ja mijn tablet ga ik echt niet dagelijks meenemen in de postbezorging. Hoe gaan jullie dit oplossen? Ik heb wel een mobiele nummer maar deze loopt via KPN. Ik hoor graag van jullie. Groetjes Esther.

Hoi @Esther Klomp, als we contact met je moeten opnemen, zullen we dit via de mail met je communiceren. Als je mobiele nummer van KPN bij ons bekend is, zullen we uiteraard via dit nummer telefonisch contact met je opnemen (of een ander nummer als deze bij ons bekend is). 

 

Geeft dit je meer duidelijkheid? Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten! 

 

Groetjes, 

Pharwin 

Reageer