[Info] FAQ en levertijden Apple iPhone 13 | 13 mini | 13 Pro | 13 Pro Max

  • 15 September 2021
  • 290 reacties
  • 308199 Bekeken
[Info] FAQ en levertijden Apple iPhone 13 | 13 mini | 13 Pro | 13 Pro Max

Toon eerste reactie

290 reacties

ik vroeg iphon13 pro Kan ik de bestelling annuleren?

 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @mohamadabdulrahman 

De verwachte levertijd is afhankelijk van het moment van bestellen en welke telefoon jij hebt besteld. In dit topic vind je de verwachte levertijden voor de iPhone 13 Pro, dus die info kun je daar opzoeken.

Alle informatie over annuleren kun je vinden op onze website.

Mocht je nog meer vragen voor ons hebben dan horen we het graag!

Yes! Eindelijk vanmiddag bericht gehad dat mijn 13pro 256gb grafiet volgende week de 18e bezorgd wordt💪🏽

Yes! Eindelijk vanmiddag bericht gehad dat mijn 13pro 256gb grafiet volgende week de 18e bezorgd wordt💪🏽

Bij die andere topic zei je 128gb en hier 256gb.. wat is het nou? 😄

I have ordered I3 Pro max but didn't receive any confirmation mail

Reputatie 7
Badge +20

@Tenzin 

Normally you will receive the confirmation mail within an hour, maybe two. Did you receive the mail in the meantime? 

Also check your spam filter, to be sure, because these messages sometimes end up there.

Hallo,

ik lees tussen de bovenstaande opties dat ik binnen 48 uur na bestelling een bevestigingsmail moet ontvangen van de aankoop IPhone 13. Helaas nog niks ontvangen en ook niks tussen mijn spam. 
 

Kunnen jullie mij helpen?

 

mvg Bas

Reputatie 7
Badge +20

Hi Bas,

Dit heb ik gelijk even gecontroleerd en ik zie dat op 22 november om 9:55 de bevestigingsmail is verzonden naar jouw Hotmail-adres. Voor de zekerheid heb ik deze nogmaals verzonden. Controleer voor de zekerheid ook even je spam, zodat deze niet per ongeluk daar tussen de berichten verdwijnt.

Hi Bas,

Dit heb ik gelijk even gecontroleerd en ik zie dat op 22 november om 9:55 de bevestigingsmail is verzonden naar jouw Hotmail-adres. Voor de zekerheid heb ik deze nogmaals verzonden. Controleer voor de zekerheid ook even je spam, zodat deze niet per ongeluk daar tussen de berichten verdwijnt.

hoi David, 

Bedankt voor je snelle reactie, top! Ik heb nu door jou het mailtje ontvangen. Er staat dat ik het openstaande bedrag nog moet betalen bij ontvangst van de telefoon. Dit heb ik al betaalt, dat is vast door de bezorger terug te zien?

Mvg Bas

Reputatie 7
Badge +20

Hoi Bas,

Ik zie inderdaad terug dat de eenmalige bijbetaling is gedaan, dus dat moet helemaal goed komen wanneer de koerier langskomt!

Vraagje, door welk bedrijf worden de toestellen geleverd?

Ik zie morgen namelijk een pakketje komen via PostNL dat ik niet kan plaatsen…

Reputatie 7
Badge +20

Hi @RoyvdB1993 

Dat kan goed kloppen. We maken momenteel gebruik van de bezorgdiensten AMP en PostNL. Als er in je e-mail PostNL staat dan zal die door hun bezorgd worden. Ik wens je alvast veel plezier met je toestel!

Heb namelijk ook hetzelfde van afzender Stay Connected. Kan ik niet plaatsen wanneer ik laatst iets had besteld

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Bobke,

Geen zorgen, het is geen mysterieuze bestelling, maar deze is inderdaad van ons afkomstig!

Reputatie 2

I paid for my iphone 13 pro on Oct 18, and received it on 22 Dec due to long waiting times at both T-mobile and AMP. Waited for 2 months. Totally understand your situation, no question asked.

Then the phone had some quality issue. The right half of the screen tints red in the dark. I called T-Mobile and they wanted to change it for me. But the waiting queue at AMP is even longer. If I want a change, I'll have to wait until Jan 28. No new phone before that. So I chose to return the phone and wait another year for a new iPhone.

Turned out I can't return to a T-Mobile store and the return is not for free. I have to pack the phone up and send it back myself. All on my cost. So I'm paying for receiving a phone with quality problem, after a 2-month wait. 

I'm frustrated. 

Reageer