Beantwoord

ipad pro 11 inch

  • 13 January 2022
  • 5 reacties
  • 183 Bekeken

Goede dag.

begin december heb ik een ipad pro 11 inch besteld. Nergens kan ik vinden wanneer deze geleverd wordt.

 

Dit is alles wat ik weet:

 

  1. ipad pro is niet meer te koop
  2. op het forum wordt bij een toppic levertijd van alle modellen vermeld. Behalve de pro modellen. Zelfs de ipad air staat er bij. Die na mijn bestelling pas beschikbaar gekomen 
  3. julie verzendpartner verwijst me door naar jullie, en jullie zeggen dat ik ‘gewoon’ moet wachten op hun.

ik heb deze week een medewerker gesproken en die kan me ook niks vertellen. Ik snap dat het langer duurt ivm chip tekort. 

Ik vindt het vervelend om van het kastje naar de muur gestuurd te worden. 
 

Order nummer: 67488259 

 

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 13 January 2022, 14:22

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Bart koot 

Het duurt inderdaad wat langer dan normaal. De status is momenteel dat we nog op voorraad moeten wachten. Zodra je toestel leverbaar is dan krijg je een e-mail van AMP om een bezorgafspraak te maken. Ik kan je geen indicatie geven van wanneer dat zal gebeuren dus het is op dit moment even afwachten.

Ik snap dat het wat langer kan duren. Maar mijn werkzaamheden gaan ook door. Als er staat beschikbaar op 10 januari. Wetende dat de bezorg service het druk heeft, mag ik er toch van uit haan dat ik hem 31 januari heb.  Ik wordt constant van het kastje naar de muur gestuurd zonder duidelijkheid. Stel het nog een week duurt voordat ik een mail krijg dan zit ik halverwege februari voordat ik de tab krijg. Want dat gaat ook weer 3 weken duren.  ondertussen zijn de winkels weer open en dan die moeten ook weer bevoorraad worden waardoor mijn bestelling vertraging op loopt.
 

Ik kon dan ook nog volgens een tmobile medewerker mijn abonnement ophalen in de winkel. Dit blijkt dus ook niet zo te zijn.
 

Dat ik langer moet wachten maakt niet uit, maar toch geen 2 maanden zonder duidelijkheid. Het enige wat gezegd kan worden is:” Het door jou bestelde toestel is nu niet op voorraad of nog niet toegewezen aan je bestelling. Zodra jouw bestelling geleverd kan worden, ontvang je van onze bezorgdienst een e-mail met details over de bezorging. We houden je op de hoogte.”..  

 

bij belsimpel is de levertijd 4 dagen. bij de orders pagina staat : heb je een iPhone besteld kijk dan hier”.   Niks te vinden over de ipad pro. En dat is wat mij ontevreden maakt. Samen met het idee dat ik de bestelling kon ophalen bij een tmobile winkel wat dus ook al niet kon. 

ik hoop dat het mogelijk is om mijn bestelling op te halen in een vestiging. Zodat het voor beide opgelost is. 
 

Met vriendelijke Groet,

Bart Koot

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Bart koot 

De iPad pro 11 inch staat niet op de website, dat zou betekenen dat het nog niet bekend is wanneer T-Mobile hem weer op voorraad heeft.

Je bestelling ophalen in de winkel is op dit moment niet mogelijk helaas.

Zie hier voor meer informatie

En dit is dus wat ik bedoel. Van het kastje naar de muur gestuurd worden.  Als “De iPad pro 11 inch staat niet op de website , dat zou betekenen dat het nog niet bekend is wanneer T-Mobile hem weer op voorraad heeft” van toepassing was dan zou ik mijn bestelling niet kunnen plaatsen. 
 

Constant het probleem verwerpen.

 

de ipad air staat ook niet in de shop tekoop. De levertijd hiervan staat wel op de site. 
 

 

met vriendelijke groeten,

bart koot

Reputatie 7
Badge +4

@Bart koot zoals @Hajar aangeeft is het toestel momenteel niet op voorraad en de levertijd is niet bekend. Dit heeft dus niets te maken met drukte bij de bezorgservice. Kort gezegd, je heb 2 opties. Wachten tot het toestel weer op voorraad is of je bestelling annuleren.