Beantwoord

iphone 13 pro max

  • 23 September 2022
  • 4 reacties
  • 81 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Goedemorgen,

19 oktober mag ik mijn abbonement verlengen en wou vraag de iphone 13 pro max, nu zie is staan dat jullie alleen groen hebben en geen 128GB komt daar nog verandering in?

icon

Beste antwoord door Waqqas 23 September 2022, 10:27

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Huig10 

Als er een aantal kleuren niet op de website staan en geen 128GB is dan zou dat betekenen  dat die niet op voorraad zijn en ook nog niet bekend is wanneer ze weer verwacht worden.

Je kunt ook eens een kijkje nemen bij externe dealers zoals mobiel.nl of Belsimpel.nl, daar kun je ook verlengen icm toestel.

ik heb 6 dagen geleden een iPhone 13 pro max groen 128 GB besteld en heb nog steeds geen mail of sms gehad  van T-Mobile of AMP, Ook bij Spam gekeken.

Het gaat  om een extra abonnement met telefoon naast mijn zakelijke bestaande  abonnement .

Op moment van aanvraag stond er ook direct leverbaar. 

Gr

 

 

1

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @polleke89 

Wat geeft de bestelstatus aan?

https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus

Reageer