Beantwoord

JBL speaker bij flip 4

  • 1 December 2022
  • 6 reacties
  • 185 Bekeken

Toen ik mijn Samsung flip 4 bestelde op 20 november, kreeg ik te horen dat ik daarbij 100 euro cashback en ook een JBL Flip speaker. Die cashback heb ik terug kunnen vinden en aangemeld bij Samsung. Maar nu kan ik niks meer vi den over die actie van die speaker? 

icon

Beste antwoord door eric 1 December 2022, 19:05

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Alle Samsung acties staan op hun website. Let goed op de voorwaarde bij zo'n actie. Periode van aankoop en wat en je wanneer moet insturen. 

Ik loop tegen dezelfde vraag aan. De cashback-promotie kan ik vinden op de Samsung website, maar de JBL actie kan ik niet meer vinden bij T-Mobile.

Wel een artikel op de Galaxy Club waar staat dat deze actie bij T-Mobile was https://www.galaxyclub.nl/dealtips/samsung-galaxy-z-flip-4-en-fold-4-nu-met-gratis-buds-2-pro-oortjes/

(Stukje naar beneden scrollen, Folder, Providers, T-Mobile met abonnement, incl gratis JBL speaker en cashback. Nu zag ik deze promotie ook in de webshop ná 20 november, de actie datum die op Galaxy Club geschreven staat.)

Erg jammer dat ik er verder niets meer over kan vinden!

Reputatie 6
Badge +6

Ik loop tegen dezelfde vraag aan. De cashback-promotie kan ik vinden op de Samsung website, maar de JBL actie kan ik niet meer vinden bij T-Mobile.

Wel een artikel op de Galaxy Club waar staat dat deze actie bij T-Mobile was https://www.galaxyclub.nl/dealtips/samsung-galaxy-z-flip-4-en-fold-4-nu-met-gratis-buds-2-pro-oortjes/

(Stukje naar beneden scrollen, Folder, Providers, T-Mobile met abonnement, incl gratis JBL speaker en cashback. Nu zag ik deze promotie ook in de webshop ná 20 november, de actie datum die op Galaxy Club geschreven staat.)

Erg jammer dat ik er verder niets meer over kan vinden!

Hi @Achtab, als de actie niet meer te vinden is, dan moet ik je jammer genoeg mededelen dat de actie niet meer geldig is. De datum om in aanmerking te komen voor de actie is dan verlopen. Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten! 

 

Groetjes, 

Pharwin 

ok ik heb een soortgelijk probleem,

Op 13 november de Flip gekocht bij abonnement, daarbij zou ik een JBL speaker ontvangen… de nieuwe aanbiedingen van Samsung zijn op 14 november ingegaan, bij deze aanbiedingen staat dat je tot februari de tijd heb om te registreren. Ik neem aan dat ik nu dus nog mijn aankoop van 13 november  kan registreren en dan de JBL mag ontvangen? En hoe werkt dit dan….want zodra ik mijn abonnement had verlengd  werd er niet meer gerept over de JBL en kan ik er niks over terug vinden..

 

greetz monique slotboom

Reputatie 7
Badge +14

Gratis producten of cashbacks zijn fabrikanten acties. Voor Samsung zou dat zichtbaar moeten zijn op de promotions pagina van Samsung.

Ik zie wel dat ik hier niet alleen in sta! Zojuist 45 minuten met de klantenservice gesproken en ook zij kunnen niks voor mij betekenen dan een klacht indienen bij Samsung....te gek voor woorden dat wij als klant moeten bewijzen dat de actie heeft bestaan! Ik wil weten hoe T- mobile dit gaat oplossen! Ook ik wil mijn beloofde speaker bij mijn flip 4 en anders compensatie

Reageer