Kan ik mijn S22 nog ruilen na 31 dagen gebruik?

  • 22 January 2023
  • 6 reacties
  • 107 Bekeken

Ik heb mijn S22 nu 7 weken en eerlijk gezegd valt de telefoon me tegen. Accuduur is t.o.v. mijn S10+ echt heel kort (bij normaal  gebruik) wat betekent dat ik 2 maal daags aan het laden ben. Daarnaast me echt vergist in het formaat, dacht dat 6.1 inch wel groot genoeg zou zijn maar terug gaan naar een kleiner scherm went toch niet. Had toch voor de plus of ultra moeten gaan realiseer ik me nu.

Wat zijn nu mijn opties, kan ik mijn abonnement nog aanpassen naar de plus of ultra nu ik hem al langer dan 1 maand heb? Als ik naar toestelruil ga krijg ik max 292 euro terug dus dat is al een vermindering van 500 euro. Daarnaast betaal ik maandelijks voor het toestel en ben ik formeel geen eigenaar tot dat ik hem helemaal afbetaald heb lijkt me. Zijn er nog andere opties buiten de aanschaf van een los toestel (samsung S22 plus of ultra)?

Cris-de-beste2024 1 jaar geleden

Hallo @Martin78 Wat jammer zeg, Zoek eens via Google wat je kan aanpassen om de batterij te sparen want 2 x per dag is erg veel bij normaal gebruik.

Misschien staat er een app open die je batterij leeg eet. Bij mij loopt batterij razend snel leeg als ik Strava gebruik en vergeet af te sluiten.

Je hebt als je online besteld 14 dagen wettelijke bedenktijd.

Je moet bij eventuele aanpassingen hoe dan ook eerst het toestel in één x afbetalen.

Ik zou een poging wagen op MP dan het toestel afbetalen en naar drie maanden voor Early Renewal gaan. Let op dat is wel een duur grapje bij elkaar. 
 

 

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @Martin78 Wat jammer zeg, Zoek eens via Google wat je kan aanpassen om de batterij te sparen want 2 x per dag is erg veel bij normaal gebruik.

Misschien staat er een app open die je batterij leeg eet. Bij mij loopt batterij razend snel leeg als ik Strava gebruik en vergeet af te sluiten.

Je hebt als je online besteld 14 dagen wettelijke bedenktijd.

Je moet bij eventuele aanpassingen hoe dan ook eerst het toestel in één x afbetalen.

Ik zou een poging wagen op MP dan het toestel afbetalen en naar drie maanden voor Early Renewal gaan. Let op dat is wel een duur grapje bij elkaar. 
 

 

Reputatie 7
Badge +14

Op dit moment is er een. 100 euro korting actie, direct bij Samsung. Je bestaande toestel moet echt meer kunnen opleveren op.Marktplaats dan wat je als inruil bij Samsung aangeboden krijgt.

Ondanks dat je hem nog niet afbetaald hebt ben je wel gelijk eigenaar van het toestel geworden, je hebt een krediet overeenkomst afgesloten, dit betekend dat je geld hebt geleend om het toestel aan te schaffen.

Helaas heb je max 14 dagen de kans gehad om het toestel retour te sturen als je hem online hebt aangeschaft, je zal dus een andere manier zien te vinden om een ander toestel te krijgen en deze tegen een redelijke vergoeding kwijt te raken, maar een plus of ultra, heb je dan niet weer hetzelfde baterij probleem?

 

Ondanks dat je hem nog niet afbetaald hebt ben je wel gelijk eigenaar van het toestel geworden, je hebt een krediet overeenkomst afgesloten, dit betekend dat je geld hebt geleend om het toestel aan te schaffen.

Helaas heb je max 14 dagen de kans gehad om het toestel retour te sturen als je hem online hebt aangeschaft, je zal dus een andere manier zien te vinden om een ander toestel te krijgen en deze tegen een redelijke vergoeding kwijt te raken, maar een plus of ultra, heb je dan niet weer hetzelfde baterij probleem?

 

Die hebben weliswaar een groter scherm maar ook een veel grotere accu. De scherm/accu verhouding is voor de S22 niet ideaal naar mijn mening.

Op dit moment is er een. 100 euro korting actie, direct bij Samsung. Je bestaande toestel moet echt meer kunnen opleveren op.Marktplaats dan wat je als inruil bij Samsung aangeboden krijgt.

Ben niet zo'n fan van marktplaats maar bedankt voor de tip. Maximaal 292 euro vond ik ook aan de lage kant voor een gloednieuw toestel.

Hallo @Martin78 Wat jammer zeg, Zoek eens via Google wat je kan aanpassen om de batterij te sparen want 2 x per dag is erg veel bij normaal gebruik.

Misschien staat er een app open die je batterij leeg eet. Bij mij loopt batterij razend snel leeg als ik Strava gebruik en vergeet af te sluiten.

Je hebt als je online besteld 14 dagen wettelijke bedenktijd.

Je moet bij eventuele aanpassingen hoe dan ook eerst het toestel in één x afbetalen.

Ik zou een poging wagen op MP dan het toestel afbetalen en naar drie maanden voor Early Renewal gaan. Let op dat is wel een duur grapje bij elkaar. 
 

 

Dank voor je reactie Chris. Mijn huidige telefoon is min of meer een exacte kopie van mijn oude Samsung telefoon qua apps, instellingen ect. Dus daarom valt het ook zo goed op hoe snel de accu t.o.v. mijn oude telefoon leeg is. Dus ook zonder een niet afgesloten app die veel van de batterij vraagt is het gewoon veel sneller leeg dan ik gewend was.

Reageer