Beantwoord

Klacht levering mobiel - extra kosten

  • 2 August 2021
  • 5 reacties
  • 102 Bekeken

Bij het plannen van een afspraak werd ik gedwongen om 3 dagen later een afspraak in te plannen omdat ik anders extra kosten moet betalen.(Ook nadat ik al 5 weken gewacht heb op de telefoon)

 

ik wilde gewoon de telefoon ontvangen op de volgende beschikbare werkdag. Maar als ik een “gratis” levering wilde kon ik alleen 3 dagen verder een afspraak inplannen (op een dag die mij niet schikte). De week daarna ben ik op vakantie, dus wordt het 3 weken later. 

 

Dus ik word gedwongen om te betalen voor levering. Dit ik vindt dit geen goede klanten service en ook niet correct omdat dit niet afgesproken was bij de bestelling .

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 2 August 2021, 11:44

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @richard_oirschot 

Waarom zou je pas 3 dagen later een afspraak mogen maken? Via de mail die je hebt ontvangen kan je zelf een afspraak maken.

Bij een gratis bezorging kan je zelf niet het tijdvak kiezen en bij een betaalde bezorging kan dat wel.

Hallo @richard_oirschot 

Waarom zou je pas 3 dagen later een afspraak mogen maken? Via de mail die je hebt ontvangen kan je zelf een afspraak maken.

Bij een gratis bezorging kan je zelf niet het tijdvak kiezen en bij een betaalde bezorging kan dat wel.

Beste Waqqas,

 

De eerste afspraak “zonder gratis bezorging” was pas een paar dagen later. De eerste 2 dagen waren er geen opties voor aflevering zonder kosten.

 

Richard

Reputatie 7
Badge +9

Hi @richard_oirschot 

Je kan hiervoor het beste contact opnemen met AMP. Zij gaan namelijk over de bezorging. Je kan via AMP ook zelf een afspraak inplannen. 

Ik hoop dat je zo verder komt!

Pfff…. mijn contract en overeenkomst is met T-mobile. 

 

Krijg van AMP een standaard antwoord dat de lading niet dekt:

 

Bedankt voor uw bericht. De opdrachtgever heeft gekozen voor een gratis levering. U kunt een gratis levering inplannen, eventueel op een ander adres, op werkdagen tussen 08:00 - 18:00 uur. U ontvangt dan ’s morgens rond 07:00 uur van ons een e-mail waarin u een tijdvak wordt gegeven van 2 uur. Binnen het aangegeven tijdvak komt mijn collega langs. Het is dan helaas niet mogelijk om een voorkeur betreft ochtend of middag aan te geven.

Waarom zou ik mijn telefoon op een ander adres binnen laten komen?

 

 

 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @richard_oirschot 

Die toestel mag je natuurlijk alleen zelf in ontvangst nemen, maar ik denk dat ze bedoelen indien je het toestel ergens anders in ontvangst wilt nemen.

Reageer