Beantwoord

Klantvoordeel thuis na verlengen mobiel abonnement

  • 23 September 2022
  • 7 reacties
  • 312 Bekeken

Ik heb een vervolgvraag op dit topic (reeds gesloten):

Ik heb precies dezelfde situatie en dus ook glasvezel 1GB thuis en unlimited abbo mobiel. Ik wil nu mijn mobiele abbo gaan verlengen bij T-mobile, met behoud van mijn glasezel voordeel  25eu). Ik heb twee vragen hierover:

  • Als ik mijn abbo verleng, maar zonder Unlimited, blijft mijn Internet Thuis glasvezel voor 25eu dan gelden?
  • Als ik mijn abbo via Mobiel.nl verleng (dus wel T-mobile) en ook unlimitied. Blijft mijn Internet thuis glasvezel voordeel dan gelden?
icon

Beste antwoord door Waqqas 23 September 2022, 21:47

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Svdv91 

Bij het oude klantvoordeel was het zo dat de 25 euro voor mobiel en thuis enkel icm unlimited mobiel was. Met een niet unlimited abonnement kreeg je 5 euro korting op je thuis abonnement.

Nu krijg je 5 euro korting op het thuis abonnement met klantvoordeel ongeacht welke mobiele abonnement je hebt dus de 25 euro voor 1 Gbps zal je niet behouden met een niet unlimited abonnement voor mobiel.

Verlengen via een externe dealers heeft geen invloed op de klantvoordeel voordelen.

Als je nu al bent aangemeld voor klantvoordeel met Internet thuis én mobiel. (Exact dezelfde situatie en oude prijsplan als bovenstaande.) En je verlengd T-Mobile via een externe dealer mét nummerbhoud, moet je dan iets doen in het Klantvoordeel overzicht (nieuw abonnement toevoegen)? Of gaat dit automatisch omdat je hetzelfde nummer en T-Mobile blijft houden?

Reputatie 6
Badge +6

Goedemorgen @Pietje7, welkom op onze Community! Goed dat je dit navraagt, ik geef je graag meer duidelijkheid! Als je verlengd (via een externe dealer of via ons), dan zal dit geen verschil maken in je Klantvoordeel. Als je verlenging in goede orde bij ons is verwerkt, wordt ook automatisch je Klantvoordeel bijgewerkt, omdat het nog steeds om hetzelfde nummer gaat. Zolang er maar minimaal twee T-Mobile abonnementen op hetzelfde adres geregistreerd blijven staan, kom je altijd in aanmerking voor ons Klantvoordeel. Als er een wijziging heeft plaatsgevonden in je bundel, wordt de Klantvoordeel ook automatisch naar de kortingen van deze bundel aangepast. 

 

Mocht je nog vragen hebben, laat het dan gerust weten!

 

Groetjes, 

Pharwin 

Beste @Pharwin, bedankt voor je reactie. Omdat het antwoord een paar dagen duurde, heb ik contact gehad met jullie klantenservice chat en volgens mij krijg ik tegenstijdige antwoorden. Vandaar dat ik mijn exacte situatie aan je wil voorleggen, zodat ik het niet verkeerd begrijp.

Momenteel heb ik een mobiel sim only unlimited abonnement á 25 euro de maand (welke is afgelopen en verlengd kan worden en nu dus maandelijks doorloopt). Daarnaast heb ik een Thuis internetaansluiting, hoogste snelheidspakket. Daardoor heb ik klantvoordeel, maar nog volgens het oude prijsplan. Dat zie ik als ik inlog. De korting is nu 15 euro op 40 euro dus ook hiervoor betaal ik 25e. Mijn intentie is om mijn sim only om te zetten naar een 24 maanden abonnement (bij jullie via Belsimpel) i.c.m. toestel. Dat is net zoals nu dan een unlimited abonnement á 25 euro dus daarin veranderd niets, behalve dat ik van sim only naar een contract ga.

Wat ik nu van jou begrijp is dat met de overzetting niets veranderd aan dat ik klantvoordeel behoud, omdat dit automatisch wordt doorgevoerd door het nummerbehoud. Dat is fijn.

Echter begrijp ik via de klantenservice chat dat (doordat er iets veranderd aan het mobiele abonnement) mijn klantenvoordeel voor Thuis overgaat naar het nieuwe prijsplan (wat maar 5 euro korting per maand is). Dat zou hoogst onvoordelig zijn. Wat ze letterlijk aangaven:

Als je verlend, dan kom je automatisch op het nieuwe klantvoordeel, dat betekend dat je 5 euro per maand korting op je thuis internet krijgt, het maakt dan niet uit of je limited of unlimited hebt! Het is het nieuwe Thuis klantvoordeel dus dan ga je naar 35 euro in de maand, dus even goed doorrekenen wat verstandig is! 

Jij geeft iets anders aan toch? Ik hoor graag hoe je dit ziet. Alvast bedankt.

 

 

Reputatie 6
Badge +6

Hoi @Pietje7, ik heb voor de zekerheid even navraag gedaan, om je geen verkeerde toezegging te doen, zodat je het volledig duidelijk hebt! Naar aanleiding van mijn eerste antwoord, wist ik niet dat je in het oude prijsplan van onze Klantvoordeel zit. Ik geef je graag meer duidelijkheid: wat mijn collega van de chat je heeft toegezegd, klopt inderdaad. Als je nu een wijziging maakt in je mobiel abonnement, zal je in aanmerking komen voor ons nieuwe prijsplan van Klantvoordeel. Als je nu kiest om je Sim Only om te zetten naar een abonnement met toestel, zal je Unlimited voor € 25 ontvangen en daarnaast ook € 5,00 korting op je Thuis abonnement. Wil je dat het oude Klantvoordeel blijft gelden? Dan hoef je niks aan te passen. Aangezien je je Sim Only abonnement wilt omzetten naar een abonnement met toestel, zal je dus in aanmerking komen voor ons nieuwe Klantvoordeel. Alle informatie hierover kan je terugvinden op onze website: https://www.t-mobile.nl/klantvoordeel

 

Mocht je nog vragen hebben, laat het dan gerust weten!

 

Groetjes, 

Pharwin 

@Pharwin Ok dat is heel erg jammer. Maar bedankt voor je moeite en duidelijkheid.

Reputatie 6
Badge +6

@Pietje7 Heel graag gedaan! Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten! 

 

Groetjes, 

Pharwin 

Reageer