Levertijden en FAQ Samsung Galaxy Z Flip4 | Galaxy Z Fold4 | Watch5

  • 10 August 2022
  • 1 reactie
  • 288 Bekeken
Levertijden en FAQ Samsung Galaxy Z Flip4 | Galaxy Z Fold4 | Watch5
Reputatie 7
Badge +20
  • T-Mobile Moderator
  • 10378 reacties

Attentie Samsung-fans!

 

Samsung heeft weer 3 prachtige toestellen geïntroduceerd en we begrijpen dat je wellicht wat vragen hebt over jouw nieuwe toestel en de bestelling en levering ervan. We hebben in dit topic de meest gestelde vragen op een rijtje gezet, zodat je alle informatie gelijk bij de hand hebt.

 

Informatie over Samsung Galaxy Z Flip4 | Galaxy Z Fold4 | Watch5

De Samsung Galaxy Z Flip4 | Galaxy Z Fold4 | Watch5 zijn direct leverbaar! Voor welke variant ga jij?

 

Samsung promotie

Watch5 LTE cadeau

Je ontvangt een Galaxy Watch5 LTE t.w.v. € 349 bij aankoop van een Samsung Galaxy Z Flip4 of een Samsung Galaxy Z Fold4. Deze actie loopt van 10 augustus 2022 tot en met 2 oktober 2022. Je kan de Galaxy Watch5 claimen via deze deze website en je kan je registreren tot en met 31 oktober 2022. (zie actievoorwaarden)

 

Extra inruilwaarde

Bij het kopen van een Samsung Galaxy Z Flip4 of Z Fold4 ontvang je tot €200 bovenop de inruilwaarde van je oude smartphone.

 

€150 op Z Flip4

€200 op Z Fold4

 

Je kan de promotie claimen via deze 2 opties:

 

Via Samsung of via een T-Mobile shop. Het voordeel bij de T-Mobile shop is dat de promotie gelijk wordt verrekend (korting op je nieuwe toestel of accessoires). De promotie loopt van 10 augustus tot en met 2 oktober. De registratieperiode is tot en met 2 december. Via deze pagina kan jij je registeren.

 

Hoe kan ik mijn Samsung bestellen?

Vanaf 10-08-2022 kun je jouw Samsung heel eenvoudig en snel bestellen!
► Verlenging: Ga snel naar My T-Mobile (via laptop of computer), zodat je direct kunt verlengen! 
► Nieuw abonnement: Je kunt gelijk naar onze webshop om jouw nieuwe Samsung te bestellen!

 

Bestelling en levering

Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken. Via www.mijnorderstatus.nl kun je vervolgens zelf een bezorgdag kiezen. We informeren je hierover zowel vóór als ná je bestelling.


We delen de actuele levertijden met jullie via onze Community. Zodra deze informatie bekend is, zullen we dit topic ook van een update voorzien. Let op: plan je afspraak met AMP zodra je de mail hebt ontvangen. Des te sneller heb je het toestel in huis. 

 

Kan ik mijn huidige toestel inwisselen voor een Samsung Galaxy Z Flip4 | Galaxy Z Fold4 | Watch5?

Met Toestel Inruil kun je jouw oude toestel inruilen in de T-Mobile Shop of opsturen via een DHL Servicepunt. De inruilwaarde kun je daarna besteden aan een nieuw toestel.

 

Ik mag nog niet verlengen. Kan ik een Samsung Galaxy Z Flip4 | Galaxy Z Fold4 | Watch5 met een vervroegde verlenging bestellen?

Ja, het is mogelijk om een vervroegde verlenging aan te vragen. We noemen dit ook wel een Early Renewal. Meer informatie hierover vind je op deze pagina. Houd er rekening mee dat de vervroegde verlenging pas ingaat ná je huidige contract. Het toestel ontvang je wel zodra deze op voorraad is.

 

Hoe kan het dat 'mijn buurman' de nieuwe Samsung eerder heeft ontvangen, terwijl ik eerder heb besteld?

We leveren de toestellen uit op basis van het tijdstip van bestellen. Ook gaat dit op basis van het type toestel, de kleur en het aantal GB geheugen. Dit kan betekenen dat je wellicht een erg populaire variant hebt en dan kan het langer duren voor het toestel geleverd wordt. 

Hoe eerder je de bestelling geplaatst hebt, hoe eerder je het toestel ontvangt. Hier zijn we strikt in. Maar door bijvoorbeeld gemaakte bezorgafspraken met de koerier of doordat mensen het toestel niet of later komen ophalen kán het gebeuren dat iemand die later besteld heeft, het toestel eerder ontvangt.

 

Ik heb een Samsung besteld, maar nog geen bevestiging via e-mail ontvangen!

Door de drukte kan het langer duren voor je een bevestiging(smail) ontvangt. Binnen 48 uur na het plaatsen van je bestelling ontvang je deze e-mail. Dit is niet de e-mail die je van AMP krijgt om een bezorgafspraak te maken. Het gaat hier dus om de bevestiging van je bestelling.

Heb je de bevestiging niet ontvangen na 48 uur? Check dan eerst even jouw spambox. Staat de bevestigingsmail daar niet? Laat dan even een bericht achter in dit topic.

Je krijgt een e-mail vanuit AMP zodra de telefoon bij de koerier ligt, dit kan enkele dagen/weken duren. Dit is namelijk afhankelijk van de levertijd van jouw toestel. Zodra jouw toestel bij de koerier ligt krijg je een e-mail, met behulp van deze e-mail kan je een bezorgafspraak maken. Zelf contact opnemen met AMP Logistics zal geen extra informatie opleveren. Zolang de telefoon door ons nog niet naar hen is verzonden, hebben zij ook geen informatie over de bezorgdatum.

 

Als ik de betaling voor mijn bestelling probeer te voldoen, dan krijg ik de melding ‘Ongeldig betalingsverzoek’. Wat nu?

Betalen van je bestelling en de thuiskopieheffing kan via iDeal, creditcard of betalen bij ontvangst. Moet je betalen, maar maak je geen keuze voor de betaalwijze? Dan zetten we deze na 2 uur automatisch op 'betalen bij ontvangst'. Je kunt het bedrag dan pinnen bij de koerier. Als je na 2 uur een keuze wilt maken voor de betaalwijze, krijg je de melding 'Ongeldig betalingsverzoek'. Je kunt dan betalen aan de deur als jouw toestel wordt geleverd.

 

Ik heb een Samsung besteld en mijn contract is al afgelopen of loopt binnenkort af. Nu zie ik dat de startdatum veel later is. Hoe kan dat?

Geen paniek: de startdatum sluit straks netjes aan op jouw huidige contract als je het toestel hebt ontvangen. Een nieuw contract of verlenging moet binnen vier maanden na afsluiten ingaan. Vandaar dat je in eerste instantie een andere startdatum ziet staan. Zodra je jouw toestel in ontvangst hebt genomen, wordt deze startdatum automatisch aangepast.

 

Ik heb per ongeluk een nieuw abonnement afgesloten in plaats van een verlenging! Wat moet ik doen?

Wanneer je nog geen e-mail van AMP hebt gekregen om een bezorgafspraak te maken, kun je het beste de bestelling van het nieuwe abonnement annuleren. Check eerst even de voorwaarden van Wet Koop op Afstand of annuleren nog mogelijk is. Na het annuleren kun je inloggen op My T-Mobile om vervolgens jouw abonnement te verlengen.

Wil of kun je niet meer annuleren of heb je al mail gehad van AMP dan kun je twee maanden voor de einddatum van jouw huidige contract nummerbehoud aanvragen. Jouw nummer wordt dan overgezet naar het nieuwe abonnement.

 

Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik wil deze annuleren.

Wanneer je een bestelling hebt geplaatst en je het toestel tóch niet wilt, omdat je bijvoorbeeld een ander model of kleur toestel wilt hebben, dan kun je de pre-sale order annuleren. Ook geldt natuurlijk de Wet Koop op Afstand. Houd er wel rekening mee dat je, als je een nieuwe bestelling plaatst, weer achteraan in de rij komt en de kans groot is dat je langer moet wachten op je toestel. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

 

Ik heb per ongeluk een verkeerde kleur/type/geheugenvariant besteld, kan ik deze wijzigen?

Nee, een gemaakte order kan niet gewijzigd worden. Het is dus na het bestellen niet meer mogelijk om een ander model, kleur of geheugen te kiezen. De order moet dan in het geheel geannuleerd en opnieuw geplaatst worden. Je komt dan ook weer achteraan in de rij te staan. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

 

Heb je na het lezen van alle informatie nog vragen, laat het hier in het topic weten!


1 reactie

I ordered my Z Fold 4 Beige since the launch on 10/08 and got message they have ordered it for me since they don’t have it in store but until now I still didn’t get an update when I can pick up my phone.

Does it normally take so long for the phone to get to the store when it says available on the website?

 

Thanks in advance,

Ayudia

Reageer