F.A.Q.

Levertijden Samsung Galaxy S22+

  • 24 February 2022
  • 62 reacties
  • 5939 Bekeken
Levertijden Samsung Galaxy S22+
Reputatie 7
  • Oud-Moderator
  • 9719 reacties

In dit topic vind je alle informatie over de levertijden van de waanzinnige Samsung Galaxy S22+! 

 

Actuele levertijden Samsung Galaxy S22+

Vanaf maandag 25 april zijn de levertijden van de Samsung S22 te vinden in ons algemene levertijdentopic.

 

 Samsung tijdelijke actie

Samsung heeft van 9 februari tot en met 10 maart 2022 een tweetal acties lopen. Op hun website zie je hier de voorwaarden van en hoe je jouw aankoop kunt registreren.

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de Samsung eerder, dan krijg je de Samsung ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in onze FAQ Alles over Samsung Galaxy S22 | S22+ | S22 Ultra topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe Samsung en ook al jouw vragen stellen.

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


This topic has been closed for comments

62 reacties

Reputatie 3

Goedemorgen,

 

ik mag hopen dat de besteldatum verkeerd vermeld staan in het artikel😎💪.

Er staat namelijk overal een besteldatum van 02-09-2022, denk dat dit 09-02-2022 moet zijn.

voor een ieder die dit toestel al ge- pre orderd heeft veel plezier ermee

Wanneer worden de Samsung s22 plus dan thuis geleverd? 

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

Wij hebben zojuist de levertijden bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic!

Oh my god en wat wil je hiermee zeggen dat het nu nog eventjes 9 weken duurt ????????

Hoe zit t dan met de beloofde pre order actie. Je kunt je namelijk niet registreren zonder de gegevens van het product. Oa Imae nr , foto. ACTIE loopt 21-4 af. Gister besteld. Dus 8 a 9 weken is te laat.. 

Dan kan ik net zo goed wachten tot mijn abbo echt afloopt.

Of betaald T mobile de pro buds dan als tegemoetkoming van deze teleurstelling.  😞

Ja echt zwaar belachelijk dit .. ga die early renewal ook mooi stop zetten want het word elke keer verdraait en werd mij gezegd dat de eerste lading al geweest was dus 

Heb daarnet antwoord gekregen op mijn vraag. Jaqeulin liet weten dat de actie betreft probuds wordt verlengt. Tot 15 mei.. dus dat moet goed komen.. 

Hi,

Wij hebben zojuist de levertijden bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic!

besteld op 5-3  er stond tot en met vanmorgen met koeienletters bij “leverbaar vanaf 11 maart”, en dan komen jullie er op 11 maart om 9 uur achter dat er een levertijd is van 8-9 weken? Weet je hoe ze dat  noemen? Misleiding!  Ik heb inmiddels al voor 40 euro een hoesje gekocht dus er zit niets anders op dan wachten. Wat een zooitje.

Hoe zit t dan met de beloofde pre order actie. Je kunt je namelijk niet registreren zonder de gegevens van het product. Oa Imae nr , foto. ACTIE loopt 21-4 af. Gister besteld. Dus 8 a 9 weken is te laat.. 

Dan kan ik net zo goed wachten tot mijn abbo echt afloopt.

Of betaald T mobile de pro buds dan als tegemoetkoming van deze teleurstelling.  😞

Jah en die oortjes zijn volgens hun 225 euro waard ( terwijl ze overal te koop zijn voor 120). dus kom maar op met die 225 euro compensatie.

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

Ik begrijp dat jullie je toestel zo snel mogelijk willen ontvangen. Wij zijn afhankelijk van de voorraad die we van Samsung geleverd krijgen en wij passen de levertijden daar op aan. In dit topic kun je de meestel actuele levertijden vinden die gelden vanaf besteldatum. Mochten we weer een update hebben dan zullen we die direct delen!

We zullen ook schakelen met Samsung wat betreft de promotie actie. Zodra er een update is, zullen wij die direct delen!

Hi allemaal,

Ik begrijp dat jullie je toestel zo snel mogelijk willen ontvangen. Wij zijn afhankelijk van de voorraad die we van Samsung geleverd krijgen en wij passen de levertijden daar op aan. In dit topic kun je de meestel actuele levertijden vinden die gelden vanaf besteldatum. Mochten we weer een update hebben dan zullen we die direct delen!

We zullen ook schakelen met Samsung wat betreft de promotie actie. Zodra er een update is, zullen wij die direct delen!

Het gaat niet alleen om de levertijd, het gaat om de communicatie! Jullie wisten een week geleden ook al dat je 11 maart niet ging halen. En vervolgens laten jullie die 11 maart gewoon staan tot het 11 maart is en vervolgens kom je pas met de echte leverdatum.

Ja het is belachelijk ga alles stopzetten bij sommige winkels is tie gwn op voorraad dan maar los bestellen het is goed Tmobile is belachelijk hou mensen op de hoogte ipv misleiding idd 

Ja het is belachelijk ga alles stopzetten bij sommige winkels is tie gwn op voorraad dan maar los bestellen het is goed Tmobile is belachelijk hou mensen op de hoogte ipv misleiding idd 

Hou er rekening mee dat je dan geen recht meer heb op de buds. die was alleen voor mensen die gepreorderd hebben.

Ja dat is heel fijn die koop je zoiezo niet ergens voor 220 maar voor 119 ofzo dus dat is onzin ook en die earbuds alles gaat 9 weken duren denk dat maar weinig mensen daar op zitten te wachten 😉 

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

Wij hebben zojuist de levertijden bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is en we meer informatie hebben over de promotieactie, laten we het direct weten in dit topic! 

 

Hi,

Wij hebben zojuist de levertijden bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is en we meer informatie hebben over de promotieactie, laten we het direct weten in dit topic! 

 

https://www.t-mobile.nl/samsung/galaxy-s22-plus?id=22009595&memory=256GB&color=Groen&shop=product&ch=es&cc=con&sc=acq&dr=24&pr=GOP43,GAP55,SK346&lp=1

 

levertijd voor de s22+ groen 256gb staat nog steeds op 11 maart. 

 

Heb helaas de roze besteld 

Ik ga het allemaal stopzetten. Dit is absurde klantenmisleiding. Echt belachelijk. Ook zo niet van T-Mobile verwacht. -2 punten van mij.

 

Die buds deed ik het niet eens voor, en zat toch al te twijfelen om het in een keer te kopen maar dacht hmm toch misschien wel fijn zo verspreid betalen. Niet dus.

 

Nooit een abonnement afsluiten! Altijd zelf gewoon kopen zoals ik altiid heb gedaan. Trots op zijn T-mobile, dit was mijn eerste abonnement inclusief telefoon.

 

NOOIT MEER. Ik verkoop wel wat crypto. Zielige misleiders. Volgens mij mag dit wettelijk niet eens. Dus daar komt nog een staartje aan. Staat nogsteeds op 11 Maart op sommige plekken. En bij het afrekenen stond morgen in huis.

 

Sneu.

 

https://www.t-mobile.nl/samsung/galaxy-s22-plus?id=22009595&memory=256GB&color=Groen&shop=product&ch=es&cc=con&sc=acq&dr=24&pr=GOP43,GAP55,SK346&lp=1 - hier staat nogsteeds 11 maart. Dit is illegaal. Ze zullen het verplicht MOETEN leveren vanaf vandaag.

 

Mensen, omtrent de galaxy buds promotie.. even naar Samsung bellen en het probleem aankaarten. Ze helpen je om het op te lossen. Ik hoop dat het zo goed komt. 

 

En T-mobile, ik had eergisteren nog gebeld omtrent de telefoon voorraad. En toen zei mevr dat er geen leveringsproblemen waren en ik het toestel gewoon kon ontvangen. En nu 8 weken wachttijd.. schande kwa communicatie. Ik ben al heel lang abbonee bij t-mobile maar dit is wel enorm hinderlijk.

 

Mensen sterkte met het wachten.

Hi,

Is possible to change the order to be sent to a t-mobile store instead of home?

There was no information that the s22+ was going to have this delivery time and I will not be able to receive it at home.

 

Thanks

Mensen hebben tegenwoordig geen geduld meer. Waar de f hebben we het over? Over een telefoon die wat vertraagt is. Sowieso is lezen voor veel mensen moeilijk. De besteldatum is een vanaf-datum, dus bereken vanaf jouw eigen besteldatum de verwachte levertijd.

Geduld maakt je mooier én vriendelijker. Er zijn momenteel ergere dingen in de wereld dan een telefoon die vertraagd is.

 

Én ja ik moet ook een x aantal weken wachten ;)

Mensen hebben tegenwoordig geen geduld meer. Waar de f hebben we het over? Over een telefoon die wat vertraagt is. Sowieso is lezen voor veel mensen moeilijk. De besteldatum is een vanaf-datum, dus bereken vanaf jouw eigen besteldatum de verwachte levertijd.

Geduld maakt je mooier én vriendelijker. Er zijn momenteel ergere dingen in de wereld dan een telefoon die vertraagd is.

 

Én ja ik moet ook een x aantal weken wachten ;)

Wie ben jij om prioriteiten voor een ander te bepalen? Dat je moet wachten vinden de meeste mensen niet zo erg, maar T-Mobile wist dit al weken en communicatie bleef uit. Dat is misleiding, hoe je het ook wil noemen.

Daarnaast is je opmerking “Er zijn momenteel ergere dingen in de wereld” ook lekker hypocriet. Er is altijd wel iets ergers in de wereld, maar lekker meeliften op de mediarage dat Oekraine heet joh, want dat is vast de eerste oorlog ooit.

Mensen hebben tegenwoordig geen geduld meer. Waar de f hebben we het over? Over een telefoon die wat vertraagt is. Sowieso is lezen voor veel mensen moeilijk. De besteldatum is een vanaf-datum, dus bereken vanaf jouw eigen besteldatum de verwachte levertijd.

Geduld maakt je mooier én vriendelijker. Er zijn momenteel ergere dingen in de wereld dan een telefoon die vertraagd is.

 

Én ja ik moet ook een x aantal weken wachten ;)

Wie ben jij om prioriteiten voor een ander te bepalen? Dat je moet wachten vinden de meeste mensen niet zo erg, maar T-Mobile wist dit al weken en communicatie bleef uit. Dat is misleiding, hoe je het ook wil noemen.

Daarnaast is je opmerking “Er zijn momenteel ergere dingen in de wereld” ook lekker hypocriet. Er is altijd wel iets ergers in de wereld, maar lekker meeliften op de mediarage dat Oekraine heet joh, want dat is vast de eerste oorlog ooit.

 

En wie ben jij om mij de les te lezen? En wie zegt dat ik doel op de oorlog? 

 

Een beetje vriendelijk blijven is het minst wat iedereen en jij kan doen toch? 

Ik hoop dat je nog een beetje lacht vandaag. Zal je goed doen! :)

 

Mensen hebben tegenwoordig geen geduld meer. Waar de f hebben we het over? Over een telefoon die wat vertraagt is. Sowieso is lezen voor veel mensen moeilijk. De besteldatum is een vanaf-datum, dus bereken vanaf jouw eigen besteldatum de verwachte levertijd.

Geduld maakt je mooier én vriendelijker. Er zijn momenteel ergere dingen in de wereld dan een telefoon die vertraagd is.

 

Én ja ik moet ook een x aantal weken wachten ;)

Wie ben jij om prioriteiten voor een ander te bepalen? Dat je moet wachten vinden de meeste mensen niet zo erg, maar T-Mobile wist dit al weken en communicatie bleef uit. Dat is misleiding, hoe je het ook wil noemen.

Daarnaast is je opmerking “Er zijn momenteel ergere dingen in de wereld” ook lekker hypocriet. Er is altijd wel iets ergers in de wereld, maar lekker meeliften op de mediarage dat Oekraine heet joh, want dat is vast de eerste oorlog ooit.

 

En wie ben jij om mij de les te lezen? En wie zegt dat ik doel op de oorlog? 

 

Een beetje vriendelijk blijven is het minst wat iedereen en jij kan doen toch? 

Ik hoop dat je nog een beetje lacht vandaag. Zal je goed doen! :)

 

Wederom lekker hypocriet. Je verwijt mij van iemand de les lezen terwijl je er zelf mee begint. Als je dit al onvriendelijk vindt dan staat je denk ik nog een hoop te wachten in het leven.

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

Ik begrijp dat jullie niet kunnen wachten om je toestel te ontvangen, maar laten we het vriendelijk houden op de Community. Wij doen ons best om iedereen te voorzien van de meest actuele levertijden updates. Wij zijn afhankelijk van de voorraad van Samsung en als daar een vertraging in zit dan zie je dat ook terug in de levertijden. Wij hopen dat iedereen zijn toestel snel in handen krijgt en als er nieuwe updates zijn dan delen we die direct!