Beantwoord

multisim ontkoppelen apple watch

  • 12 May 2022
  • 3 reacties
  • 204 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Ik wil me multisim kopplen met me Apple Watch nu ben ik al een paar dagen daar mee bezig 

en ben in contact geweest met de Apple klantenservice en die geeft aan dat me simkaart al is gekoppeld aan een Watch waarschijnlijk me oude dus die moet ontkoppeld worden maar dat in ik helaas niet meer nu heb ik tmobile gebeld en zijn ze aan het uitzoeken waar het probleem ligt maar is het niet mogelijk dat tmobile de koppeling ongedaan maakt zodat ik de nieuwe Watch kan koppelen zodat ik hem kan gebruiken

icon

Beste antwoord door Cris-de-beste2024 13 May 2022, 09:02

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Waarom doet t mobile zo moeilijk om mee Multisim los te koppelen / reseten zodat ik me nieuwe Apple Watch kan gebruiken via cellulair 

ik krijg elke keer de fout dat die al gekoppeld is aan een Watch maar ben nu 2 dagen verder en hoor niks al letterlijk 8 keer de klantenservice gebeld maar niemand wil ontkoppelen  omdat er een andere afdeling mee bezig is maar door verbinden kunnen ze dan ook niet maar ik kan nu nog steeds niks

Reputatie 7
Badge +14

Goedemorgen @Collinj Welkom in de Community.

Ben je al langs een shop geweest, kunnen ze je daar niet helpen?

Ik vermoed dat TM (zoals jij zegt) moeilijk doet omdat ze hoogstwaarschijnlijk dit soort verzoeken ook krijgen bij diefstal van een Watch. (Gokje)

Hopelijk lossen ze het snel voor je op! 
Gelukkig kan je de watch ook zonder Sim gebruiken.

Veel succes en fijn weekend! 

 

Ik ben bij de shop in enschede geweest en die waren te beroerd om te kijken toen naar Hengelo die mensen hebben van alles geprobeerd nu moet retailprogramma kijken wat ze hebben in Hengelo alles geprobeerd