Beantwoord

Nieuw apparaat voor verlengen

  • 27 September 2022
  • 4 reacties
  • 254 Bekeken

Als ik mijn toestelkredieten afbetaal voor dat ik kan verlengen kan ik dan een meteen een nieuw apparaat bestellen of moet ik dan wachten tot de verlenging?

icon

Beste antwoord door Cris-de-beste2024 28 September 2022, 09:36

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Hi @Mijnnaamwasallbezet

Welkom op de T-Mobile Community! @CrisTien & @Waqqas, super bedankt voor jullie hulp! Gelukkig is het wel mogelijk om een Early Renewal door te voeren, je kunt hiervoor contact opnemen met mijn collega’s van sales op: 0800-8102. Ik ben benieuwd voor wel toestel je gaat!

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Mijnnaamwasallbezet 

Hier staat alles over een zakelijk abonnement verlengen maar er staat niks over Early Renewal dus ik denk dat het niet mogelijk is.

Werkt early renewal ook op een zakelijk account 

Reputatie 7
Badge +14

Goedemorgen @Mijnnaamwasallbezet Welkom!

Hoe is je abonnement begonnen? Als het niet als T-Mobile Early Renewal is begonnen kan je tegen betaling een nieuw contract achter je oude contract plakken. Wel eerst je huidige telefoon afbetalen.

Dit kan niet online je moet er echt voor naar de shops https://www.t-mobile.nl/winkels

De regels zijn simpel

Wil jij eerder een nieuw toestel bij je abonnement, maar kun je nog niet verlengen? T-Mobile heeft de oplossing: T-Mobile Early Renewal. Met deze service van T-Mobile bestel je al een nieuwe telefoon als je huidige contract pas 3 maanden loopt. Handig als er net een super mooie nieuwe telefoon is uitgekomen of als je jouw telefoon hebt laten vallen.

 

Zo werkt het

T-Mobile Early Renewal is heel eenvoudig. Je vraagt nu een nieuw 1- of 2-jarig abonnement aan, in combinatie met een telefoon. Dit nieuwe abonnement gaat pas in nadat je huidige abonnement is afgelopen maar de telefoon bij het Early Renewal-abonnement ontvang je direct!

Je huidige abonnement inclusief toestelbundel loopt dus gewoon door tot de einddatum van het contract. Als je huidige abonnement is afgelopen, gaat je in je Early Renewal afgesloten nieuwe contract in. Je kunt dan niet nog een keer een nieuw toestel uitzoeken. Je moet dus extra lang met het toestel dat je bij je Early Renewal uitzoekt doen.

Let op: T-Mobile rekent eenmalig €71,12 voor deze service.

 

Kan ik Early Renewal aanvragen?

Voordat je voor je T-Mobile-abonnement een Early Renewal kunt aanvragen, moet je aan enkele voorwaarden voldoen. Check ze hieronder.

  • Je huidige abonnement loopt al minimaal 3 maanden;
  • Je huidige abonnement is nog niet verlengbaar. Het duurt dus nog meer dan 120 dagen tot deze afloopt;
  • Je huidige abonnement is niet uit een eerdere Early Renewal ontstaan;
  • Je hebt al je T-Mobile-facturen betaald;
  • Je hebt geen bestaande Early Renewal, waarvan het abonnement nog moet ingaan;
  • Je nieuwe abonnement heeft een looptijd van 12 of 24 maanden.
  • Je nieuwe abonnement heeft een looptijd van 12 of 24 maanden.
  • Ook voor zakelijke contracten  neem dan contact op met sales Tel: 0800-8102
    Veel succes!

Reageer