nieuwe telefoon

  • 29 July 2022
  • 2 reacties
  • 94 Bekeken

Reputatie 1

Beste T-Mobile,

 

Vanaf 1 augustus gaat mijn nieuwe 2 jarige abonnement in bij jullie met toestel. Het toestel kreeg ik vorige maand al in huis. Na 3 jaar een Huawei te hebben gehad wilde ik graag een telefoon die hoge kwaliteit foto's kan maken en uiteindelijk voor de nieuwste OnePlus Nord 2t. 

Nu bevalt de telefoon helemaal niet. Hij slaat regelmatig vast, hapert in beeld en bij elke app. Foto's opstarten gaat langzaam en het belangrijkste is dat de foto's niet scherp en wazig zijn bij vooral bewegende objecten. Voor een gloednieuwe telefoon verwacht ik veel beter. Ik kan nu net zo goed mijn oude telefoon weer pakken van 3 jaar oud want die presteert beter. Ik baal hier ontzettend van dat ik me heb laten misleiden door de mooie praatjes en het verkoopverhaaltje en nu met een telefoon zit die niet goed functioneert zelfs voordat mijn abonnement al is ingegaan. Ik wil graag een oplossing. Desnoods betaal ik meer bij voor een betere telefoon met betere camera.

 

Groetjes Amy 


This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Ik zal zelf nooit een telefoonabonnement afsluiten bij een provider als daar zijn KPN of T-Mobile of Vodafone, ik koop gewoon een los toestel in de winkel b.v. de Media Markt of Bol.com  waar dan ook.

Vervolgens kijk ik welke virtuele provider een leuk aanbod heeft, momenteel heeft b.v. Lebara een leuk aanbod als je bestelt via de Lidl of Scoupy moet je alleen wel een acccount daar hebben, neem je een abo van 2 jaar krijg je 50€ cashback en eerste 6 maanden 50% korting.

Bij komend voordeel is dat je geen BKR registratie krijg

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Amylovesfjorden welkom bij de community.

Een nieuw toestel kiezen is altijd een feestje… Maar het vergt ook wel de nodige stappen. Wat vind je belangrijk, wat voor budget heb je en wil je het in combinatie met een abonnement, of los kopen. 

Je hebt vast onderzoek gedaan en uitgekomen op de OnePlus Nord 2t.  Waar heb je jouw informatie opgehaald, alleen van een folder gelezen of ook met andere Oneplus gebruikers gesproken op fora en vooral reviews / testen / video's bekeken? 

Uiteindelijk heb je de aankoop gedaan, en als je dat online doet heb je nog de wettelijke bedenktermijn van 14 dagen. Dan is het moment om de zaken nog even door te testen die belangrijk zijn voor jou, in dit geval de foto kwaliteit.  Mocht jouw eigen oordeel toch anders zijn dan wat je gelezen/gehoord/gezien hebt in je eerdere onderzoek, dan was die informatie dus niet goed voor je en was je in de gelegenheid de aankoop ongedaan te maken. 

Maar nu zijn we een maand verder, heb jij meer dan “zoals je in een winkel zou kunnen testen” dit kunnen uitproberen en is er ergens een grens aan wanneer je een toestel zomaar kan teruggeven. De winkelier moet dat toestel natuurlijk wel weer kunnen doorverkopen, en daar is een termijn van 14 dagen en in nieuwstaat aan gekoppeld. Ik kan niet zien hoe de telefoon er nu uitziet, maar de 14 dagen zijn helaas ruim om en dan kan het niet meer geretourneerd worden voor een ander toestel type.

Als je denkt dat het toestel kapot is gegaan, dan kun je het natuurlijk wel ter reparatie aanbieden!