Beantwoord

Oppo FindX5 pro beschikbaar?

  • 16 April 2023
  • 3 reacties
  • 22 Bekeken

Reputatie 2

Ik was blij verrast dat jullie de Oppo Find X5/pro aanboden in de webshop, maar tot mijn verbazing (toestel is ‘pas’ een jaar oud) is zowel de Find X5 als de Find X5 pro uit de webshop. Ik wil geen Apple en hierdoor word ik erg beperkt in een toestel dat beter is dan wat ik nu heb (qua batterij, camera, e.d.). Er staan wel oudere toestellen van Oppo (en andere merken) in de webshop, dus begrijp de keuze hierin niet echt. Ik had over kunnen stappen naar de Xiaomi 12 pro, maar ook dit toestel is er niet meer. 

Vanwege de slechte recensies van de Google Pixel 7 pro wil ik niet voor dit toestel gaan. 

Komt de Find X5 pro weer terug op voorraad en zo ja, wanneer?

icon

Beste antwoord door Waqqas 16 April 2023, 14:09

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @kmkuif 

Als de Oppo X5 (pro) niet in de webshop staat dat betekent dat, dat het toestel niet op voorraad is en ook niet bekend is wanneer T-Mobile hem verwacht op voorraad te hebben.

Je zou ook een kijkje kunnen nemen bij de externe dealers zoals mobiel.nl of belsimpel.nl, daar heb je ook een heel groot aanbod aan toestellen en je kunt er ook een nieuw abonnement afsluiten of verlengen met T-Mobile.

Reputatie 2

Ah dank je wel. Kan je in een fysieke T-Mobile winkel ook met hulp van één van de medewerkers deze optie kiezen?

Reputatie 7
Badge +15

@kmkuif 

Nee helaas niet, deze externe dealers staan los van T-Mobile maar je kunt er wel een T-Mobile abonnement met toestel afsluiten. Dit wordt daarna doorgezet naar T-Mobile.

Reageer