Sticky

Overzicht: Alle tijdelijke acties op één plek!

  • 4 July 2022
  • 7 reacties
  • 870 Bekeken
Overzicht: Alle tijdelijke acties op één plek!
Reputatie 7
Badge +9

Wie houdt er nou niet van leuke acties en gratis accessoires? Denk aan gratis koptelefoons, draadloze headsets, Earpods, Earbuds en opladers. In dit topic zie je alle lopende acties terug zodat jij ze niet kan missen!

 

Hier zetten we alle lopende acties van alle merken, zoals Samsung, Apple, Xiaomi, OPPO, Motorola en OnePlus voor jou op een rijtje. Kom regelmatig terug om geen enkele actie te missen. Heb je vragen over bepaalde acties? We hebben alle veelgestelde vragen hieronder al in de FAQ voor je beantwoord.

 


 

 🔔 Cashback bij Galaxy Watch5 Pro en Watch6 Series

Ontvang tijdelijk tot € 70 retour bij aankoop van de Galaxy Watch6 Series of Galaxy Watch5 Pro

  • Actieperiode: 11 maart 2024 t/m 31 maart 2024
  • Registeren: t/m 31 mei 2024

Lees de voorwaarden en registreer via www.samsung.com/nl/promo

 

🔔 Book Cover Keyboard Slim bij aankoop van een Galaxy Tab S9

Bij aankoop van een deelnemend model Samsung Galaxy Tab S9 ontvang je tijdelijk een Book Cover Keyboard Slim t.w.v. € 159.

  • Kleur: zwart
  • Actieperiode: 4 maart 2024 t/m 14 april 2024
  • Registeren: t/m 14 juni 2024

Lees de voorwaarden en registreer via www.samsung.com/nl/promo

 

🔔 Galaxy Watch6 LTE 44mm bij aankoop van een Samsung Galaxy S24 Series

Ontvang de Galaxy Watch6 LTE 44mm t.w.v. € 399 bij aankoop van een Samsung Galaxy S24 Series!

  • Kleur: zwart
  • Actieperiode: 4 maart 2024 t/m 31 maart 2024
  • Registeren: t/m 24 mei 2024

Lees de voorwaarden en registreer via www.samsung.com/nl/promo

 

🔔 Galaxy Buds FE bij aankoop van de gloednieuwe Samsung Galaxy A55 of A35

Ontvang de Galaxy Buds FE bij aankoop van de Samsung Galaxy A55 en Samsung Galaxy A35 t.w.v. € 109.

  • Kleur: zwart
  • Actieperiode: 11 maart 2024 t/m 14 april
  • Registeren: t/m 14 juni

Lees de voorwaarden en registreer via www.samsung.com/nl/promo

 


 

FAQ

Ik mag nog niet verlengen. Kan ik een toestel met actie met een vervroegde verlenging bestellen?

Ja, het is mogelijk om een vervroegde verlenging aan te vragen. We noemen dit ook wel een Early Renewal. Meer informatie hierover vind je op deze pagina. Houd er rekening mee dat de vervroegde verlenging pas ingaat ná je huidige contract. Het toestel ontvang je wel zodra deze op voorraad is.

 

Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik wil deze annuleren.

Wanneer je een bestelling hebt geplaatst en je het toestel tóch niet wilt, omdat je bijvoorbeeld een ander model of kleur toestel wilt hebben, dan kun je de pre-sale order annuleren. Ook geldt natuurlijk de Wet Koop op Afstand. Houd er wel rekening mee dat je, als je een nieuwe bestelling plaatst, weer achteraan in de rij komt en de kans groot is dat je langer moet wachten op je toestel. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

 

Ik heb per ongeluk een verkeerde kleur/type/geheugenvariant besteld, kan ik deze wijzigen? 

Nee, een gemaakte order kan niet gewijzigd worden. Het is dus na het bestellen niet meer mogelijk om een ander model, kleur of geheugen te kiezen. De order moet dan in het geheel geannuleerd en opnieuw geplaatst worden. Je komt dan ook weer achteraan in de rij te staan. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

 

Ik heb per ongeluk een nieuw abonnement afgesloten in plaats van een verlenging! Wat moet ik doen? 

Wanneer je nog geen e-mail van AMP hebt gekregen om een bezorgafspraak te maken, kun je het beste de bestelling van het nieuwe abonnement annuleren. Check eerst even de voorwaarden van Wet Koop op Afstand of annuleren nog mogelijk is. Na het annuleren kun je inloggen op Mijn Odido om vervolgens jouw abonnement te verlengen.

Wil of kun je niet meer annuleren of heb je al mail gehad van AMP dan kun je twee maanden voor de einddatum van jouw huidige contract nummerbehoud aanvragen. Jouw nummer wordt dan overgezet naar het nieuwe abonnement. Houd er wel rekening mee dat je hiermee een nieuw klantnummer krijgt.

 


7 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Paar dagen terug een A53 5G aangeschaft met alles unlimited .. dus ook recht op de Buds 2 …. het enige nadeel … T-Mobile staat niet in de lijst van winkels als je Amsterdam kiest .. dan maar KPN Osdorp ingevuld om door te kunnen gaan.

Klein puntje van zorg en aandacht als je als provider zo’n actie op touw wilt zetten, ook de backend informeren dat je als provider ook meedoet en Samsung je in de lijst van gecertificeerde leveranciers kan laten aansluiten .. toch?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Pieter_B 

Ik heb dit voor je gecontroleerd en ik zie de winkels in Amsterdam wel in de dropdown menu staan. Heb je het streepje bij T-Mobile wel toegevoegd? Op deze pagina zie je ook alle T-Mobile winkels in Amsterdam die mee doen en Amsterdam Osdorp staat er ook tussen. Misschien als je het nog een keer probeert dat je de optie Amsterdam wel ziet staan. 

Ik hoop dat je zo genoeg informatie hebt. 

Reputatie 7
Badge +3

Nou, ik had de dropdown gewoon open geklikt, toen kreeg ik de lijst beschikbare providers. Deze lijst was beduidend korter dan alle winkels die in je aangeleverde pdf staan voor Amsterdam. Geloof dat er maar een stuk of 12 stonden, wat dan wel raar is. De dropdown had ook geen scroll mogelijkheid, dus als er al een lange lijst zou zijn die niet in het panel past van de dropdown, dan zou hij moeten scrollen.

De aanvraag is wel gelukt, kijken of Samsung het alsnog goedkeurt. Zag dat het voor gisteren de 30ste moest zijn gedaan .. 28ste gekocht, dacht er plots aan gisteren, dus gelijk even opgepakt dan maar.

Gaat geloof ik wel iets van 6 weken overheen voordat ik ze zou hebben werd in de winkel verteld … leuk voor Sinterklaas dan maar of onder de kerstboom 😁

I.i.g. bedankt voor de feedback.

Waar kan ik de pagina vinden voor een gratis draadloze lader voor een pixel. Kon de aanvraag nog indienen tot 23 februari maar zie de pagina niet meer.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Dennisv87 .

Hier vind je de promotie pagina voor de charger stand bij een Google Pixel 7 (Pro) 🙂

Reputatie 1

Ik heb mij aangemeld voor de Cashback op een aangeschafte Samsung S23 Ultra, maar er was iets verkeerd gegaan met My Samsung account (staat op een niet meer bestaand e-mail adres.)

Nu wil ik overnieuw aanmelden (aanmelden kan tot 4 September) maar de link naar de site werkt niet.

als je er op klikt krijg je melding “pagina niet gevonden”

Waar kan ik nu een werkende link vinden?

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Bollejan7, tof om te lezen dat je voor de Samsung Galaxy S23 Ultra bent gegaan! Natuurlijk wil je gebruik maken van deze mooie cashback actie en ik stuur je met alle plezier het linkje door. Ik kreeg inderdaad ook opeens een foutmelding via bovenstaande link, vreemd! Maar geen zorgen, ik heb het linkje aangepast in bovenstaand topic. Hij doet het nu weer, maar om het nog makkelijker te maken, hierbij ook de link naar de cashback-actie

Laat je het me weten of het is gelukt? 😄

Reageer