Beantwoord

Pixel Watch LTE Multisim mogelijkheid

  • 15 October 2022
  • 19 reacties
  • 1801 Bekeken

Beste allemaal,

 

 

 

Sinds enige dagen ben ik in het bezit van een Pixel Watch. Deze is officieel nog niet in Nederland te koop, in tegenstelling tot de nieuwe Pixel telefoons. 

 

Bestaat de mogelijkheid om voor deze smartwatch de multisim te activeren? In hoeverre is TMobile bezig om dit uit te breiden naar andere smartwatches met LTE/4G mogelijkheid? 

 

Mocht ik iets kunnen testen daar sta ik daar ook zeker voor open! 

 

 

 

Hoor het graag

 

 

 

Bedankt en grt 

 

Jeroen 

icon

Beste antwoord door eric 15 October 2022, 22:43

Bekijk origineel

19 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Multisim is er alleen voor Apple en Samsung watches. Er zijn verder geen geruchten over andere merken.  Maar t-mobile is ook de eerste die de Pixel ging verkopen, dus wie weet....

Multisim is er alleen voor Apple en Samsung watches. Er zijn verder geen geruchten over andere merken.  Maar t-mobile is ook de eerste die de Pixel ging verkopen, dus wie weet....

Ben benieuwd wanneer de mogelijkheid er is…. 

ik vind het nog steeds vaag dat multisim is op slot op bepaalde modelen/merk

ik vind dat ze deze gewoon open moet zetten.

zijn ze bang voor tegenslagers? dan disclaimer erop zeten

ik vind het nog steeds vaag dat multisim is op slot op bepaalde modelen/merk

ik vind dat ze deze gewoon open moet zetten.

zijn ze bang voor tegenslagers? dan disclaimer erop zeten

 

Helemaal mee eens. 

 

Is er iemand van T-Mobile die hierop kan reageren en hopelijk een antwoord heeft waarom het niet opengesteld is? 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Borssie 

Op dit moment bieden wij Multisim alleen in combinatie met Apple en Android. Mocht dit in de toekomst veranderen dan laten we dat direct weten. 

Hi @Borssie 

Op dit moment bieden wij Multisim alleen in combinatie met Apple en Android. Mocht dit in de toekomst veranderen dan laten we dat direct weten. 

Goedemorgen Hajar,

 

Top! Nu is de Pixel Watch van Google,dus ook Android (Wear OS) . De Samsung Galaxy Watch 5 (Pro) werkt ook op Wear OS, dus dan zou je zeggen dat de Pixel Watch ook ondersteund zou moeten zijn…

Is daar een verklaring voor? 

Reputatie 7
Badge +14

Je zou het dan toch eens kunnen proberen? Op deze pagina staat hoe je een Samsung watch met een QR code kan koppelen. Als je op de Pixel een vergelijkbare “ wear app”  kunt vinden accepteerd die misschien ook die QR code? Maar uiteindelijk zal de watch moeten snappen waar het de e-sim kan downloaden. Als dat niet door Google is geimplementeerd vermoed ik niet dat het spontaan zal werken.

Je zou het dan toch eens kunnen proberen? Op deze pagina staat hoe je een Samsung watch met een QR code kan koppelen. Als je op de Pixel een vergelijkbare “ wear app”  kunt vinden accepteerd die misschien ook die QR code? Maar uiteindelijk zal de watch moeten snappen waar het de e-sim kan downloaden. Als dat niet door Google is geimplementeerd vermoed ik niet dat het spontaan zal werken.

 

Goedemorgen Eric,

 

Bedankt voor je reactie. Ik heb bovenstaand al eens geprobeerd, en ik kreeg ook de QR code van T-Mobile, echter kwam ik niet verder in het menu van de “Watch” applicatie op de telefoon. Ik had geen mogelijkheid om iets te scannen….. Zou het kunnen dan dat Google dit tegenhoud? 

Je zou het dan toch eens kunnen proberen? Op deze pagina staat hoe je een Samsung watch met een QR code kan koppelen. Als je op de Pixel een vergelijkbare “ wear app”  kunt vinden accepteerd die misschien ook die QR code? Maar uiteindelijk zal de watch moeten snappen waar het de e-sim kan downloaden. Als dat niet door Google is geimplementeerd vermoed ik niet dat het spontaan zal werken.

Pixel watch app heeft een andere methode van multisim/esim koppelen. app kan direct met het provider communiceren

 

  1. On Google Pixel Watch, swipe down and then tap Settings .
  2. Tap Connectivity and then Mobile.
  3. Confirm that the status is set to On.
  4. On your phone, open the Google Pixel Watch app .
  5. Tap Mobile network and then Set up a new profile.
  6. Select Set up a new profile via your cellular carrier.
  7. Follow the on-screen instructions to log in to your carrier network account and complete setup.

Je zou het dan toch eens kunnen proberen? Op deze pagina staat hoe je een Samsung watch met een QR code kan koppelen. Als je op de Pixel een vergelijkbare “ wear app”  kunt vinden accepteerd die misschien ook die QR code? Maar uiteindelijk zal de watch moeten snappen waar het de e-sim kan downloaden. Als dat niet door Google is geimplementeerd vermoed ik niet dat het spontaan zal werken.

Pixel watch app heeft een andere methode van multisim/esim koppelen. app kan direct met het provider communiceren

 

  1. On Google Pixel Watch, swipe down and then tap Settings .
  2. Tap Connectivity and then Mobile.
  3. Confirm that the status is set to On.
  4. On your phone, open the Google Pixel Watch app .
  5. Tap Mobile network and then Set up a new profile.
  6. Select Set up a new profile via your cellular carrier.
  7. Follow the on-screen instructions to log in to your carrier network account and complete setup.

Goedemorgen Sixie,

 

Bedankt voor het meedenken, maar dat lukt mij dus niet. ik kan niet kiezen voor de optie "On" maar alleen voor "Automatisch" 

 

Ook als ik in het kopje Mobiel netwerk kom, kan ik niet klikken op het stukje Mobiel netwerk instellen. Er gebeurt niks. Heb jij het wel voor elkaar gekregen dan? 

 

 

Ja hoor werkt ook bij T-mobile :P

Ja hoor werkt ook bij T-mobile :P

 

Super!! Mijn vraag is, hoe heb je de QR code gescand? Want ik kom in de Watch app niet veel verder. 

 

Zou je de stappen willen uitleggen die je hebt gedaan?? Dan ben ik je heel erg dankbaar! :) :) 

Ondertussen reactie gehad, het is wat gecompliceerder dan ik had gedacht. Teveel gedoe om een e-sim van een andere provider aan te schaffen, die te activeren en dan vervolgens de QR code van T-Mobile te kunnen scannen, zodat de LTE functie werkt.

 

Ik hoop van iemand van T-Mobile zelf op mijn bericht kan reageren en dat ik hoop dat T-Mobile Nederland hiermee bezig is, want ik vind het bizar dat ik met mijn nieuwe Wear OS horloge , Geen multisim kan gebruiken…… 😠

 

@eric Kun je jou beste antwoord verwijderen, aangezien ik nog geen antwoord op mijn vraag heb? 😉

Reputatie 7
Badge +14

Ik kies geen beste antwoord, dat doen de moderators of de topic starter.  Maar in dit licht snap ik de moderators wel. Op dit forum worden door hen geen voorspellingen gedaan over wanneer welk product beschikbaar komt. Er is ook nog zoiets als “de concurrentie leest ook mee". Als een watch ondersteuning (zoals de Samsung watch 5) of nieuw telefoon merk (zoals Google pixel) via T-Mobile beschikbaar komt volgt daar eerst een nieuwsbericht over en kunnen we het daarna met elkaar bespreken hoe het werkt etc. Vaak wordt in zo'n nieuwsbericht ook gedeeld wanneer de feature aangeschaft kan worden.

Ja hoor werkt ook bij T-mobile :P

wel leuk, maar ik geloof er niks van :) waarom staat het mobiel in Roaming mode? met een uitroep teken zelf… anders graag wil ik het SIM Status van je pixel watch zien :)  heb ik me vergist? dan mijn excuses maar met dit screenshot geloof ik deze niet

 

@Borssie Pixel Watch doet geen QR Code scannen, etc dit is ook de reden dat jij deze niet kan activeren.
Anders was er geen issue geweest.

 

Pixel Watch manier van Multisim/LTE registratie is anders, Jou toestel moet onder een supported provider zijn, is dit het geval dan via de Pixel Watch kan je het LTE stuk registreren naar de provider rechtstreeds.

hier is een voorbeeld voor jou via screenshots van me toestel

-

-

 

P.S. dit is met T-Mobile US simkaart (ik heb T-Mobile NL E-Sim)

 

Google Pixel Watch and paired phone must use the same carrier network. Contact carrier for full details.Google Pixel Watch and paired phone must use the same carrier network. Contact carrier for full details. See g.co/pixelwatch/networkinfo for more information.

Kijk daar ongelovige..

Voor degenen die het werkend willen krijgen:

 

2

  • settings

                 Alle forums                 Dit forum                                     Dit topic                     Dit topic (poster)                             

 

Quicklinks:ForumlijstActieve topicsBookmarksMyreactMijn topics

Toon posts:

[Google Pixel Watch] Ervaringen en discussies

1 2 3 4 5 Laatste

Onderwerpen

 

 

Acties:BekijkBookmarkRapporteerQuote

  • 0Henk 'm!
  • Pin 'm!

Maite

blueman85 schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 10:45:
Voor diegene die een LTE watch gekocht hebben en deze willen koppelen aan de methode die hierboven genoemd is ( e-sim aanschaffen in Duitsland om op die manier de Watch te koppelen aan een e-sim) is mijn ervaring te omslachtig. Ik moet eerst een Vodafone kaart aanschaffen in Duitsland. Vervolgens moet ik mijzelf identificeren, wat niet lukt omdat het een Nederlands rijbewijs betreft, dus ik kom al niet verder. Zelfs met hulp van een Vodafone CallYa medewerker lukt het mij niet, want het identificatieproces gaat via iemand van de Deutsches Post, die je volgens de app in een videochat niet te spreken krijgt, omdat ik mijn rijbewijs niet geupload krijg....

Eerlijk, om deze omslachtige methode te vermijden, wacht ik liever af tot T-Mobile deze vrij gaat geven op het netwerk.

Bovenstaande is mijn eigen ervaring en mening, voor diegene die wel deze weg wilt bewandelen, laat ik het helemaal aan diegene over

:)

toon volledige bericht

Met NL paspoort is het hier wel gelukt. Eigenlijk vrij makkelijke trouwens, en dit zelfs nog op een zondagmiddag, net mijn CallYa eSim geactiveerd.

 

Acties:WijzigBekijkBookmarkQuote

  • 0Henk 'm!
  • Pin 'm!

edumertz

Ja ging bij mij ook super snel binnen kwartier heb je t aan de praat. Ook met paspoort gedaan was t makkelijkste

 

 

Acties:BekijkBookmarkRapporteerQuote

  • 0Henk 'm!
  • Pin 'm!

Imbalanced

Ik snap niet helemaal hoe nou deze methode precies werkt. Dus je koopt een esim van een random duitse provider en past die daarna aan naar T-mobile? huh? Hebben we het hier nou over multisim of 'gewoon' een 2de ongedeeld (ander nummer) esim in je watch

[Voor 25% gewijzigd door Imbalanced op 24-10-2022 11:36]

 

 

Acties:BekijkBookmarkRapporteerQuote

  • 0Henk 'm!
  • Pin 'm!

saltajose

Imbalanced schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 11:35:
Ik snap niet helemaal hoe nou deze methode precies werkt. Dus je koopt een esim van een random duitse provider en past die daarna aan naar T-mobile? huh? Hebben we het hier nou over multisim of 'gewoon' een 2de ongedeeld (ander nummer) esim in je watch

Wanneer jouw telefoon heeft een SIM van een ondersteunde aanbieder (zie hier https://support.google.co...tch/answer/12652073?hl=en), de Watch app krijgt de optie om een eSIM op de Pixel Watch te downloaden.

Dan krijg je de optie om en QR-code te scannen. Hier kunt jij de QR-code van een eSIM van de aanbieder dat jij wilt.

 

Acties:BekijkBookmarkRapporteerQuote

  • 0Henk 'm!
  • Pin 'm!

Imbalanced

saltajose schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 13:48:
[...]

Wanneer jouw telefoon heeft een SIM van een ondersteunde aanbieder (zie hier https://support.google.co...tch/answer/12652073?hl=en), de Watch app krijgt de optie om een eSIM op de Pixel Watch te downloaden.

Dan krijg je de optie om en QR-code te scannen. Hier kunt jij de QR-code van een eSIM van de aanbieder dat jij wilt.

toon volledige bericht

Ok, ik mis nog heel veel informatie. maar samenvattend tot nu toe (corrigeer me als ik het fout heb)

1. De telefoon die aan je pixel watch gekoppelt hebt dient een sim met abbo van een provider uit genoemde lijst te hebben. Bijvoorbeeld Vodafone en t-mobile.
2. Als de (supported) provider bij stap 1 klopt dan zou je in de Watch app een optie moeten zien om een esim vanuit je telefoon te uploaden (downloaden) naar de pixel watch.
3. Koop een esim van een supported provider uit een supported land, bijvoorbeeld Vodafone Duitsland.
4. Na het kiezen van de optie uit stap 2 zul je met je telefoon een (eventueel uitgeprinte) QR code moeten scannen. Ik heb zelf in het verleden een esim op mijn telefoon gezet, dat kon ook via een uitgebreide code + config manueel ingetikt worden ipv een QR code, wellicht is dat ook mogelijk via de watch app?
5. ???
6. profit?

Ik mis hier nog de stappen waar ik van de vodafone esim (of ander supported aanbieder) nu overzet naar de Nederlandse T-mobile multisim esim waardoor ik hetzelfde nummer houd op mijn watch.

[Voor 7% gewijzigd door Imbalanced op 24-10-2022 14:16]

 

 

Acties:WijzigBekijkBookmarkQuote

  • 0Henk 'm!
  • Pin 'm!

edumertz

Imbalanced schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 14:10:
[...]


Ok, ik mis nog heel veel informatie. maar samenvattend tot nu toe (corrigeer me als ik het fout heb)

1. De telefoon die aan je pixel watch gekoppelt hebt dient een sim met abbo van een provider uit genoemde lijst te hebben. Bijvoorbeeld Vodafone en t-mobile.
2. Als de (supported) provider bij stap 1 klopt dan zou je in de Watch app een optie moeten zien om een esim vanuit je telefoon te uploaden (downloaden) naar de pixel watch.
3. Koop een esim van een supported provider uit een supported land, bijvoorbeeld Vodafone Duitsland.
4. Na het kiezen van de optie uit stap 2 zul je met je telefoon een (eventueel uitgeprinte) QR code moeten scannen. Ik heb zelf in het verleden een esim op mijn telefoon gezet, dat kon ook via een uitgebreide code + config manueel ingetikt worden ipv een QR code, wellicht is dat ook mogelijk via de watch app?
5. ???
6. profit?

Ik mis hier nog de stappen waar ik van de vodafone esim (of ander supported aanbieder) nu overzet naar de Nederlandse T-mobile multisim esim waardoor ik hetzelfde nummer houd op mijn watch.

toon volledige bericht

Gewoon als laatste stap je eSIM van t-mobile weer activeren :+

 

Acties:BekijkBookmarkRapporteerQuote

  • +1Henk 'm!
  • Pin 'm!

saltajose

1. De telefoon die aan je pixel watch gekoppelt hebt dient een sim met abbo van een provider uit genoemde lijst te hebben. Bijvoorbeeld Vodafone DE.

2. Als de (supported) provider bij stap 1 klopt dan zou je in de Watch app een optie moeten zien om een esim vanuit je telefoon te uploaden (downloaden) naar de pixel watch.

3. Koop een esim van de provider dat jou op de watch wilt (bv, T-Mobile NL multisim)

4. Na het kiezen van de optie uit stap 2 zul je met je telefoon een (eventueel uitgeprinte) QR code van stap 3 moeten scannen.

5. Gooi de SIM van stap 1 weg.

6. profit

 

 

Acties:BekijkBookmarkRapporteerQuote

  • 0Henk 'm!
  • Pin 'm!

Imbalanced

saltajose schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 16:51:
1. De telefoon die aan je pixel watch gekoppelt hebt dient een sim met abbo van een provider uit genoemde lijst te hebben. Bijvoorbeeld Vodafone DE.

2. Als de (supported) provider bij stap 1 klopt dan zou je in de Watch app een optie moeten zien om een esim vanuit je telefoon te uploaden (downloaden) naar de pixel watch.

3. Koop een esim van de provider dat jou op de watch wilt (bv, T-Mobile NL multisim)

4. Na het kiezen van de optie uit stap 2 zul je met je telefoon een (eventueel uitgeprinte) QR code van stap 3 moeten scannen.

5. Gooi de SIM van stap 1 weg.

6. profit

toon volledige bericht

Ahh super, dus het hele probleem lag niet bij de provider maar in de Watch app software die het uploaden van een multisim esim niet eens als optie bied

Nou, dan ga ik maar even een vodafone prepaid simkaartje scoren en daarna overstappen naar t-mobile :D

 

Acties:BekijkBookmarkRapporteerQuote

  • 0Henk 'm!
  • Pin 'm!

outlandostweakshield_yellow.svg

saltajose schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 13:48:
[...]

Wanneer jouw telefoon heeft een SIM van een ondersteunde aanbieder (zie hier https://support.google.co...tch/answer/12652073?hl=en), de Watch app krijgt de optie om een eSIM op de Pixel Watch te downloaden.

Dan krijg je de optie om en QR-code te scannen. Hier kunt jij de QR-code van een eSIM van de aanbieder dat jij wilt.

toon volledige bericht

KPN ontbreekt natuurlijk weer eens...

 

Acties:WijzigBekijkBookmarkQuote

  • 0Henk 'm!
  • Pin 'm!

edumertz

Kpn gaat binnen kort ook multi sim aan bieden dus er is nog hoop.

Iemand al een mooie bandje of een screen protector gevonden voor een normaal bedrag...

 

 

Acties:BekijkBookmarkRapporteerQuote

  • 0Henk 'm!
  • Pin 'm!

Imbalanced

Maite schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 17:04:
[...]

Met NL paspoort is het hier wel gelukt. Eigenlijk vrij makkelijke trouwens, en dit zelfs nog op een zondagmiddag, net mijn CallYa eSim geactiveerd.

Met je nederlandse paspoort? ik word ook gevraagd om een app te downloaden en een pin op te geven, datheb ik niet als nl'er. Of heb je een duits paspoort (geleend)?
Hoe heb je het gedaan?

 

Acties:BekijkBookmarkRapporteerQuote

  • 0Henk 'm!
  • Pin 'm!

saltajose

Ik heb mijn EU paspoort (niet NL) gebruikt. De app is om photo's van de paspoort te versturen en een video call te maken met iemand van de Deutsche post die ga je legitimeren.

 

 

Acties:BekijkBookmarkRapporteerQuote

  • 0Henk 'm!
  • Pin 'm!

Imbalanced

saltajose schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 16:25:
Ik heb mijn EU paspoort (niet NL) gebruikt. De app is om photo's van de paspoort te versturen en een video call te maken met iemand van de Deutsche post die ga je legitimeren.

EU paspoort?

 

Acties:BekijkBookmarkRapporteerQuote

  • 0Henk 'm!
  • Pin 'm!

edumertz schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 18:03:
Ja ging bij mij ook super snel binnen kwartier heb je t aan de praat. Ook met paspoort gedaan was t makkelijkste

Hoe heb jij dat gedaan precies?

 

Acties:BekijkBookmarkRapporteerQuote

  • 0Henk 'm!
  • Pin 'm!

saltajose

Imbalanced schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 16:31:
[...]


EU paspoort?

een paspoort van de EU (ben niet NLse)

 

Acties:BekijkBookmarkRapporteerQuote

  • 0Henk 'm!
  • Pin 'm!

Maite

Imbalanced schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 16:14:
[...]


Met je nederlandse paspoort? ik word ook gevraagd om een app te downloaden en een pin op te geven, datheb ik niet als nl'er. Of heb je een duits paspoort (geleend)?
Hoe heb je het gedaan?

NL paspoort. Om de pin werd ik ook gevraagd. Kon gewoon eentje aanmaken.

In de PostIdent app dan gekozen voor identificatie via Videochat en paspoort

 

Acties:BekijkBookmarkRapporteerQuote

  • 0Henk 'm!
  • Pin 'm!

Volkan1984

saltajose schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 16:41:
[...]

een paspoort van de EU (ben niet NLse)

Off-topic: ik heb nog nooit een EU paspoort gezien. Je hebt toch altijd een paspoort van een lidstaat?

 

Acties:BekijkBookmarkRapporteerQuote

  • 0Henk 'm!
  • Pin 'm!

blueman85

Volkan1984 schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 07:40:
[...]


Off-topic: ik heb nog nooit een EU paspoort gezien. Je hebt toch altijd een paspoort van een lidstaat?

Voor de duidelijkheid, een EU paspoort is een paspoort van een land uit de Europese Unie ;)

Just an ordinary guy with interest in smarthome products, phones, cars, people, and living life to the fullest

 

 

Acties:BekijkBookmarkRapporteerQuote

  • +1Henk 'm!
  • Pin 'm!

Volkan1984

blueman85 schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 09:11:
[...]


Voor de duidelijkheid, een EU paspoort is een paspoort van een land uit de Europese Unie ;)

Ja precies, het leek alsof saltajose aangeeft specifiek een EU paspoort te hebben. Zo vatte ik zijn woorden op.

 

Acties:BekijkBookmarkRapporteerQuote

  • 0Henk 'm!
  • Pin 'm!

Imbalanced

Maite schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 07:20:
[...]

NL paspoort. Om de pin werd ik ook gevraagd. Kon gewoon eentje aanmaken.

In de PostIdent app dan gekozen voor identificatie via Videochat en paspoort

Pff, via de postident app net een foto gemaakt van mijn paspoort, en foto2, waar pagina 2 met adresgegevens worden gevraagd, dit dus maar genegeerd en in plaats daarvan opnieuw de fotozijde van mijn paspoort een foto doorgezet. Daarna kwam ik onverwacht toch in een live videochat terecht en uit lichte paniek toch gelogen over mijn verblijfplaats, namelijk de adresgegevens van een duitse kennis (die ik ook echt ken). Verder moest ik opnieuw mijn paspoort laten zien fotozijde en vervolgens de fotozijde + de (papieren) pagina ernaast
Beetje fraude maar hoop niet dat dit nu shit oplevert want dat is het mij ook weer niet waard.

Nu net mailtjes gekregen van vodafone met QR voor de eSim. wat je al niet moet doen voor een beetje functionaliteit van je apparaatjes 8)7 :D

 

Acties:BekijkBookmarkRapporteerQuote

  • +2Henk 'm!
  • Pin 'm!

Imbalanced

Om nog even terug te komen op de stappen, voor wie het nog wilt weten
(het blijkt dus dat de LTE 'blokkade' ingebouwd zit in de Watch-app, deze controleert van welke provider en land de geinstalleerde sims komen)

1. koop en installeer een (0,- euro) prepaid esim (of normale sim) van een mobiele provider uit het land in de supported lijst van google https://support.google.com/googlepixelwatch/answer/12652073
bijv: https://www.vodafone.de/p...prepaid-ohne-vertrag.html
2. installeer en activeer de esim/sim en zet deze tijdelijk als primair voor het doen van Calls
3. open de Watch app op je telefoon en kies Mobile network en kies "Connect to ' Vodafone'"/ set up your mobile service
4. 'Scan QR Code' en scan de multisim-esim qr code van T-Mobile (of KPN in de toekomst)

5. De rest is waarschijnlijk vanzelfsprekend, 

Gezien het met een omweg werkt lijkt het erop dat het enige wat T-Mobile hoeft te doen is eventjes contact op te nemen met Google om T-Mobile NL SIM’s toe te staan. Hoop dat T-Mobile daar een paar minuten de tijd voor zou willen nemen om het ons wat makkelijker te maken.

Update: Dit werkt niet meer.
Het toevoegen op de Pixel Watch lukt met de omweg maar T-Mobile geeft geen netwerk.
Heeft iemand enig idee?

Reageer