Reparatieverzoek Samsung, klantenservice helpt niet

  • 1 March 2023
  • 5 reacties
  • 90 Bekeken

Al een week bezig met de klantenservice die me terug zou bellen over de status van me telefoon die al meerdere keren kapot is gegaan en ik wil een andere maar ze blijven telkens nadat ik al 4x me reparatienummers heb doorgegeven zeggen dat ze op het laatste reparatienummer wachten.

Als je belt wordt hier telkens om gevraagd en ik wordt maar niet teruggebeld.

Ben echt des duivels en ik heb hier thuis 3 telefoon abonnementen en tv en internet glasvezel maar ik denk als er morgen geen oplossing is dat ik overstap want dit is echt gewoon je klanten laten zitten en geen reactie geven.

Ronduit belachelijk dat ze je gewoon laten vallen je bent een nummertje meer niet.

Ze hebben zogenaamd medelijden met je aan de telefoon en op de chat maar dat is schijn bedriegt 

Cal van Odido 1 jaar geleden

Hoi @David van den eijnde, sorry dat je hier tegenaan loopt en goed dat je hier je verhaal doet, hier moet snel duidelijkheid én progressie in komen! Ik ben meteen met een collega in je dossier gedoken en toevallig zie ik dat we een klein halfuurtje geleden je in de volgende fase hebben gekregen. Hierover heb je ook een email ontvangen en wij zijn heel druk bezig om hier samen met Samsung uit te komen. Momenteel ligt het toestel bij hen voor reparatie en samen met hen zijn wij druk op zoek naar niet alleen een werkende, maar vooral ook een permanente oplossing. Wij behandelen dit ook met spoed voor je en wij proberen je zo snel mogelijk meer duidelijkheid te geven.

Hier laten wij het niet bij zitten, dit wordt volledig voor je opgelost! 💪

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @David van den eijnde, sorry dat je hier tegenaan loopt en goed dat je hier je verhaal doet, hier moet snel duidelijkheid én progressie in komen! Ik ben meteen met een collega in je dossier gedoken en toevallig zie ik dat we een klein halfuurtje geleden je in de volgende fase hebben gekregen. Hierover heb je ook een email ontvangen en wij zijn heel druk bezig om hier samen met Samsung uit te komen. Momenteel ligt het toestel bij hen voor reparatie en samen met hen zijn wij druk op zoek naar niet alleen een werkende, maar vooral ook een permanente oplossing. Wij behandelen dit ook met spoed voor je en wij proberen je zo snel mogelijk meer duidelijkheid te geven.

Hier laten wij het niet bij zitten, dit wordt volledig voor je opgelost! 💪

Laat ik het hopen want dit is echt slechte service hoop heel snel antwoord te hebben....

Vandaag vrijdag 3 maart nog steeds niets vernomen ....  waar blijft me antwoord .....

Maandag 6 maart nog steeds niets vernomen wat een %#£service wanneer krijg ik nou eens antwoord t-mobile ??????

Reputatie 7
Badge +9

Hi @David van den eijnde 

Ik zie dat ze achter de schermen druk bezig zijn geweest met je case. Ik begrijp dat je graag meer duidelijkheid wilt hebben en zie dat je vandaag een e-mail hebt ontvangen met meer informatie. Ik hoop dat je zo verder komt en als je nog vragen hebt dan staan we voor je klaar! 

Reageer