[Review] Samsung The Freestyle nu verkrijgbaar met extra korting!

  • 2 June 2022
  • 2 reacties
  • 709 Bekeken
[Review] Samsung The Freestyle nu verkrijgbaar met extra korting!
Reputatie 1

Wil jij je filmervaring thuis nog beter maken? Lees dan snel meer over mijn ervaring met Samsung The Freestyle. 

 

Samsung The Freestyle

De Samsung The Freestyle is een smart portable projector die je makkelijk overal mee naar toe neemt. Met een ingebouwde 360 speaker en full HD beeld kwaliteit, kijk je thuis je favoriete films alsof in je in de bioscoop zit. Doordat de speaker automatisch recht en scherp stelt, ben je geen tijd meer kwijt aan het instellen van de projector. Daarnaast zijn al je favoriete streaming apps vooraf ingesteld op het ingebouwde Tizen platform, waardoor jij alleen nog maar hoeft in te loggen en te genieten!

What do I get?

Je kan de volgende items verwachten bij je Samsung The Freestyle bestelling.

  • The Freestyle portable beamer + lensdop
  • Adapter
  • Afstandsbediening
  • Gebruiksaanwijzing

Waarom is Samsung The Freestyle iets voor jou?

Mijn filmavonden zijn door The Freestyle nog leuker geworden en hieronder vertel ik je waarom.

  • Het is een compacte, lichte (minder dan een kilo) beamer die makkelijk mee te nemen is.
  • Het instellen is in een handomdraai gebeurd. Je kunt hem makkelijk verbinden met de wifi waardoor er geen laptop of telefoon nodig is om hem te gebruiken. Hij is binnen een paar minuten ingesteld. En er wordt een afstandsbediening meegeleverd, waarmee je hem handig kunt bedienen (inclusief knoppen voor streamingapps als Netflix en Amazon Prime).
  •  Het ingebouwde Tizen platform heeft vooraf al je favoriete streaming apps ingesteld, waardoor je alleen nog maar hoeft in te loggen en direct je favoriete film kunt kijken. De T-Mobile Thuis TV Anywhere App is te downloaden in de Samsung Smart TV omgeving van Tizen!
  • Hij stelt automatisch scherp en recht, ook wanneer je hem bijvoorbeeld schuin tegen de muur projecteert (ik zette hem aan de zijkant van mijn bed neer, maar door de automatische correctie stelt hij toch scherp en recht alsof hij in het midden van mijn bed staat).
  • The Freestyle projecteert haarscherp, full HD beeld.
  • The Freestyle zelf is een 360 graden speaker waarmee je het volume met de afstandsbediening kunt regelen. Je kunt er overigens voor kiezen om de speakerfunctie uit te zetten waardoor je je eigen speakers kunt gebruiken.
  • Je kunt The Freestyle 180 graden draaien, waardoor je ook op het plafond kunt projecteren. Daarnaast heeft ‘ie een ambient functie met sfeerlicht, waardoor je hem niet alleen als projector maar ook als sfeerlamp kunt gebruiken.

 

Wat kan beter?

The Freestyle heeft met 550 LED lumen niet een hele hoge lichtopbrengst. Hierdoor moet het vrij donker zijn om optimaal van het beeld te kunnen genieten. En de Freestyle moet aangesloten zijn op een stroomvoorziening. Er zit geen accu in waardoor je hem kunt opladen en wireless kunt gebruiken dus daar kan wel verbetering in zitten. 

Enthousiast geworden? Bij aanschaf van een Samsung toestel of een T-Mobile voor thuis abonnement, krijg je nu extra korting op Samsung The Freestyle! Ga naar deze pagina en claim daar je korting via de code “freestyle”.

 

* Samsung The Freestyle van 879,- naar 399,- bij aanschaf van een T-Mobile voor thuis abonnement óf een Samsung toestel. So get yours! 


2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Welkom op de T-Mobile Community @Eva van T-Mobile!

Je begint gelijk goed met een mooie review van de The Freestyle. 😍

Reputatie 7

Super leuk geschreven @Eva van T-Mobile! 😁 Ik wil er nu ook één haha, dus mij heb je overtuigd.

Reageer