Beantwoord

S22 Ultra supersnellaad probleem

  • 5 November 2022
  • 9 reacties
  • 274 Bekeken

Iemand misschien een oplossing voor een probleem met het opladen van mijn S22 Ultra.

 

Sinds een maand werkt het supersnelladen niet meer. Andere kabels geprobeerd, andere opladers geprobeerd, volledige reset van telefoon maar niks heeft geholpen.

 

Wel werkt het gewoon snelladen terwijl bij een vriend het supersnelladen wel werkt met exact mijn kabels en oplaadblokje. Wat kan hier aan de hand zijn en weet iemand een oplossing?

 

 

Tevens als mijn scherm vergrendeld is en ik wil hem uit zijn vergrendeling halen krijg ik onderstaand groen beeld af en toe. Even scherm uit en aanzetten en er is niks aan de hand.

 

 

icon

Beste antwoord door Cris-de-beste2024 5 November 2022, 16:16

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Shaun81 

Deze optie heb je bij instelling > batterij en apparaatonderhoud > batterij > meer batterij instellingen, kun je eens kijken of supersnel opladen aan staat?

Het beeldscherm probleem lijkt mij iets met de telefoon zelf dus deze kan je misschien het beste bij een Samsung service center laten zien en dan kunnen ze ook kijken naar het opladen als alles goed staat.

Hallo @Shaun81 

Deze optie heb je bij instelling > batterij en apparaatonderhoud > batterij > meer batterij instellingen, kun je eens kijken of supersnel opladen aan staat?

Het beeldscherm probleem lijkt mij iets met de telefoon zelf dus deze kan je misschien het beste bij een Samsung service center laten zien en dan kunnen ze ook kijken naar het opladen als alles goed staat.

 

Reputatie 7
Badge +15

@Shaun81 

Beide issues duiden op een defect, je kan de Samsung laten zien bij een telefoon expert in de buurt of via de Samsung website ter reparatie aanbieden.

@Shaun81

Beide issues duiden op een defect, je kan de Samsung laten zien bij een telefoon expert in de buurt of via de Samsung website ter reparatie aanbieden.

 

Dus een gewone tmobile store is ook een optie?

Reputatie 7
Badge +14

@Shaun81  Waar heb je telefoon gekocht? Bij Samsung gaat het uiteraard sneller.
TM moet hem ook opsturen. Bij wie krijg je garantie?

@Shaun81  Waar heb je telefoon gekocht? Bij Samsung gaat het uiteraard sneller.
TM moet hem ook opsturen. Bij wie krijg je garantie?

Heb hem in een tmobile store gekocht bij het afsluiten van een abonnement.

Reputatie 7
Badge +14

@Shaun81 Ga dan langs een TM shop. https://www.t-mobile.nl/winkels Je kan altijd daar vragen wat je opties zijn.

Alles over reparatie

 

Veel succes! 

Bedankt voor de reacties 👍

 

Telefoon is door de Tmobile store opgestuurd ter reparatie. Kwam er helaas achter dat dit bedrijf Dynafix is dus misschien toch maar gewoon een nieuw toestel kopen want heb in hun geen vertrouwen. 

Na 6 dagen is het toestel in ieder geval nog steeds niet bij hun binnen dus we wachten het af

Reputatie 7
Badge +15

@Shaun81 

Heb je via de mail wel een track & tracc code ontvangen en wat geeft die aan als je hem opent?

Reageer