Beantwoord

Samsung Galaxy S22 cashback actie. Link werkt niet.

  • 11 February 2022
  • 9 reacties
  • 1113 Bekeken

Hoi, 

Ik had me ingeschreven voor updates over de Samsung Galaxy S22 release en ontving van de week een mail waarin de gerefereerd werd naar een cashback actie. Echter werkt de link niet en kan ik nergens verdere informatie vinden. Hoe zit dit?

 

Het volgende staat in de mail:

Claim je pre-order aanbod
Als dank voor je inschrijving ontvang je een unieke vouchercode voor € 50 cashback: <code>.** Je exclusieve pre-order aanbod is geldig i.c.m. geselecteerde telefoons en kun je hier claimen. Bestel uiterlijk donderdag 24 februari 2022 en ontvang extra voordeel!

** De € 50 cashback voucher kan eenmalig worden gebruikt en geldt alleen op een pre-order van de volgende deelnemende modellen: Samsung Galaxy S22 256 GB, S22+ 256 GB, S22 Ultra 256 GB en S22 Ultra 512 GB. De voucher is alleen geldig tussen 9 februari en 24 februari 2022. Meer informatie over de actie en het claimen van je cashback vind je op: samsung.com/nl/promo/promo/?id=NK25KXUBAFMKCZ

 

De link http://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=NK25KXUBAFMKCZ werkt niet. 

icon

Beste antwoord door Exavere 11 February 2022, 15:30

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

9 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Exavere 

Bovenstaande actie lijkt niet te bestaan, momenteel zijn er wel acties voor extra inruilwaarde of gratis Galaxy Buds :

https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=74PM7732SY633

https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=2Q7DSQWM9PEJS

Die code kan je wellicht gebruiken als je via Samsung een pre- order plaatst (order plaatsen en die code invullen).

Ik heb de mail echter van T-mobile gekregen, lijkt me erg onlogisch als ik dan de order bij Samsung zelf zou moeten plaatsen. Er wordt in de mail ook gesproken over een cashback actie, niet een inruilwaarde actie. 

 

Dat de actie niet lijkt te bestaan had ik gezien inderdaad, vandaar ook mijn vraag hier. Ik vind het vreemd om een promotionele mail te krijgen van T-mobile met een niet bestaande actie namelijk. 

Ik heb inmiddels via KPN de juiste actielink achterhaald. In de mail van T-mobile staat een letter te veel in de link. Hier is de juiste:

https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=N25KXUBAFMKCZ

 

Wellicht goed om hier een rectificatie op de sturen T-mobile? 

 

Reputatie 7
Badge +14

Beste @Exavere  Welkom! 
Hartelijk dank voor het doorgeven.

De moderators lezen mee en hopelijk kunnen ze het aanpassen.

Fijn weekend.

Reputatie 7

Hoi @Exavere,

Bedankt voor de oplettendheid! 

Er zat inderdaad een foutje in de URL en dit is ook bij ons bekend. Of er een nieuwe mail uitgestuurd zal worden, dát durf ik niet te zeggen, maar iedereen die mogelijk contact met klanten heeft is ervan op de hoogte en kan de goede link dus delen. Ik zal jouw antwoord ook als beste antwoord markeren, zodat de informatie ook hier goed vindbaar is.

Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust en nog een goed weekend!

Hoi,

sorry, I am bad at Dutch. I preordered and also collected today my S22 Ultra 256gb.

When I am applying for this promo, I see below info in the promo conditions. This promo is applicable only if we buy the mobile directly but not as subscription. Is anyone able to claim this promo?

“De kortingsvoucher is te gebruiken van 09/02/2022 t/m 24/02/2022. Na pre-registratie voor informatie over de nieuwe Galaxy S22 Series, ontvang je een voordeelvoucher van €50 die je exclusief kunt besteden bij een pre-order van de nieuwste Galaxy S22 series met 256 GB of hoger op Samsung.com. Je ontvangt de korting alleen bij aankoop van de smartphone als los toestel, niet bij een lease of aankoop met abonnement. Actievoorwaarden zie www.samsung.com/nl/promo.

Reputatie 7
Badge +14

Use this link. You should be fine.

Reputatie 7
Badge +15

Hello @Moths 

Did you receive an mail that contains the text mentioned in the start of this topic with a code?

Hi, @eric thanks for the link. The link work for me but not the code.

Hi @Waqqas, yes, I received the code in my e-mail. But it says code invalid. Did you receive the code from Samsung or from T-mobile?

I received the code from Samsung when I registered for update on this pre-order. But I didn't receive any code from T-Mobile when I made the pre order.

May be the combination of code (from Samsung) and the purchasing store (T-Mobile) are not matching?

But, in the end, I am curious if anyone gets the cash back. Because, terms & conditions says not applicable if we take the mobile as contract.