Beantwoord

Simkaart wordt niet geactiveerd

  • 4 January 2022
  • 7 reacties
  • 112 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

ik heb een simkaart ontvangen en probeer die nu te activeren in mijn t-mobile, maar na het invoeren van het nummer krijg ik een foutmelding. Wat moeyt ik doen? Kan klantenservice niet bellen want ik heb nu geen actieve sim meer en de digitale hulp brengt me ook al nergens.

 

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 4 January 2022, 15:40

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

7 reacties

Reputatie 3

Even via Twitter het webcare team aanspreken, dan is het zo opgelost. 

Reputatie 7
Badge +14

@kroetoj Of wachten op hulp van de moderators Het Twitter adres is @tmobile_webcare 

Laat even weten of het is gelukt!
Succes!

Dag, dank je wel ovor de reacties. Ik heb geen twitter, dus ik wacht even op een mod :)

Reputatie 7
Badge +14

@kroetoj  Heb je haast of kan je nog wel even wachten?

Anders ga ik even hulp roepen

Reputatie 7
Badge +9

Hi @kroetoj 

Ik kijk graag met je mee. Zou je mij een privebericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres, laatste 4 cijfers van je IBAN en je huidige simkaartnummer? Dan controleer ik of alles goed staat. 

Dank! Via Fb nu in gesprek met tmobile. Kom ik er daar niet uit laat ik me weer horen!

Reputatie 3

Dank! Via Fb nu in gesprek met tmobile. Kom ik er daar niet uit laat ik me weer horen!

Succes, komt wel goed dan.