Beantwoord

Slecht bereik met iPhone 11

  • 24 September 2022
  • 4 reacties
  • 336 Bekeken

Beste community van T-mobile,

 

ik maak sinds een aantal dagen gebruik van mijn nieuwe mobiele abonnement, maar dit loopt niet soepel.

Mensen die mij proberen te bellen krijgen meteen voicemail, internet valt weg en als ik zonder WiFi op pad ga kan ik mijn 4G niet gebruiken.

ik ben overgestapt van KPN naar jullie omdat KPN al maanden een storing had met de iPhone 11. Er is tegen mij gezegd bij het afsluiten in de winkel dat T-Mobile die storing niet heeft, waardoor ik ben overgestapt.

Ik heb gebruik gemaakt van nummerbehoud dus ik heb het een aantal dagen aangekeken, maar het verbeterd niet.

 

Al meerdere keren naar instellingen gekeken, gereset etc, dus ik ben ten einde raad. 
 

Kan iemand mij hier mee helpen?

Met vriendelijke groet,

Nick.

icon

Beste antwoord door eric 24 September 2022, 19:51

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Stop je sim eens in een ander toestel.  Werkt het dan wel goed? Dan is mijn advies je toestel eens bij Apple te laten nakijken. Er zijn inderdaad verder geen meldingen specifiek van Apple 11 op het t-mobile netwerk.

Bedankt voor je antwoord Eric.

er zit iets van verbetering in maar kan nog steeds niet gebeld worden, zelfs als ik een ander toestel gebruik. Ik ga voor de zekerheid even naar een Apple winkel.

 

Dit probleem heb ik exact hetzelfde 😭😭😭😭

heeeel slecht bereik met t mobile en iPhone 11

en dat met zon duur abonnement 

Reputatie 7
Badge +14

Als je dit ' overal en nergens ' hebt, probeer dan eens een ander toestel.  Als het dan wel goed werkt, meldt je toestel dan voor reparatie.  Misschien is er iets met de antenne o.i.d.

Reageer