slechte winkelservice dus online doen

  • 22 July 2022
  • 4 reacties
  • 55 Bekeken

Reputatie 4

Als eerste wil ik hier toch mij ongenoegen uitspreken over de ZEER slechte service van de winkelmedewerker(s) Alexandrium I te Rotterdam. Na het verzoek om de oude mobiel van mijn zoon in te nemen (recycledeal) kregen we na 10 minuten wachten het verzoek om het maar online te doen, de medewerker(s) kwamen er simpelweg er gewoon niet uit. We wilden daarbij ook de vraag stellen voor het overzetten van de verzekering (van oud toestel naar de nieuwe). Naar ons idee zijn dat nou net de zaken waarvoor je naar een winkel ga. Afgedropen en heengegaan met een witte enveloppe moeten we maar zelf een poging wagen alleen nu komt de hamvraag, waar begin je en waar moet je wezen (website).

ps. we wilde eigenlijk ook nog een nieuw abo afsluiten (incl. nieuw mobiel) voor moeders alleen dat hebben we maar laten zitten door de “vriendelijke” behandeling van de winkelmedewerker(s), BAH, waarvoor bestaan de winkels dan nog……..
Bij het vertrekken uit de winkel zeiden we tegen elkaar…..zullen we alles overzetten en T-Mobile verlaten, tis niet de eerste keer…..

Ik hoor graag wie mij kan helpen hierin……...

Michel_1970 1 jaar geleden

KIJK……...zo kan het dus ook. Beter gezegd, zo moet het dus. Vanmorgen naar een ander filiaal geweest aan de Bergse Dorpstraat te Rotterdam en aldaar geholpen door lieftallige dames die wel wisten met een computer om te gaan en ook het geduld konden opbrengen als het even wat tegen zat en dit met ons keurig mee te delen en ons tot 3x toe van koffie o.i.d. te voorzien voor het ongemak.
Oud mobieltje van zoonlief ingenomen, verzekering overgezet, ons “algemeen” abo van thuis aangepast (vaste telefoonlijn op een laag pitje) en een nieuw mobieltje met abo voor vrouwlief.
Al met al, weer als een gelukkig stel de winkel verlaten…….

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Michel_1970 

Hier vind je alle informatie over de T-Mobile recycle deal. Bij welke bedrijf heb je een toestelverzekering? Je zou ze misschien eens kunnen bellen.

Reputatie 4

Hoi @Waqqas , bedankt voor het snelle antwoord en meedenken.
Na het klikken en inloggen op de door jouw aangedragen info website, kwam ik er al snel achter dat dit niet veel zin heeft gezien het mobiel op naam van mijn vrouw staat……en de inlogsessie weer op mijn naam, om het makkelijk te houden en daar heb je nou gewoon de winkel voor nodig.
Tot twee keer toe in het verleden ging het als een speer en stonden we na 5 minuten weer buiten.
Toch maar even opzoek naar een andere winkel met wel “behulpzaam” personeel.
 

Reputatie 4

KIJK……...zo kan het dus ook. Beter gezegd, zo moet het dus. Vanmorgen naar een ander filiaal geweest aan de Bergse Dorpstraat te Rotterdam en aldaar geholpen door lieftallige dames die wel wisten met een computer om te gaan en ook het geduld konden opbrengen als het even wat tegen zat en dit met ons keurig mee te delen en ons tot 3x toe van koffie o.i.d. te voorzien voor het ongemak.
Oud mobieltje van zoonlief ingenomen, verzekering overgezet, ons “algemeen” abo van thuis aangepast (vaste telefoonlijn op een laag pitje) en een nieuw mobieltje met abo voor vrouwlief.
Al met al, weer als een gelukkig stel de winkel verlaten…….

Reputatie 7
Badge +9

@Michel_1970 

Fijn om te horen dat je een goede ervaring hebt gehad. Mocht je in de toekomst ooit vragen hebben dan kun je hier altijd terecht. We helpen je graag verder!