Beantwoord

Telefoon niet gekregen T-Mobileshop

  • 6 June 2023
  • 3 reacties
  • 61 Bekeken

Beste T-Mobile,

 

Vorige week woensdag zou ik een telefoon bij jullie ophalen, na afspraak (SMS). Tot mijn spijt is er een fout gemaakt met het kassasysteem, waardoor er geen iPhone 14 PRO beschikbaar was, maar een iPhone 14. Hiervoor ben ik meerdere keren naar jullie winkel geweest en heb hier telefonisch over geprobeerd in contact te komen. 

Jullie zijn nalatig in jullie afspraken, ofwel zijn deze tot op heden niet nagekomen, zijn niet meedenkend met jullie trouwe klanten en negeren mijn verzoeken om een afspraak te maken om de telefoon op te halen. 

Het enige wat ik vraag, is dat jullie een afspraak met mij inplannen om de telefoon op te halen. 

Indien jullie niet binnen redelijke termijn de telefoon leveren, voel ik mij genoodzaakt om over te stappen naar een andere provider. Een provider die afspraken nakomt of in ieder geval de moeite neemt om op een normale manier te communiceren. 

 

Hoop op een snelle bericht….

 

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 8 June 2023, 09:47

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Vinnybrandweerman 

Wat jammer dat je dat zo hebt ervaren. Wat hebben de shop medewerkers nu aangegeven? is er een nieuwe iPhone 14 Pro besteld? Dan zou je een bericht moeten ontvangen zodra het toesel in de winkel ligt. Als je mij je ordernummer geeft dan kan ik ook met je meekijken naar de status van je bestelling. Ik geef je dan graag meer duidelijkheid. 

Beste Hajar,

 

Shop medewerkers zouden mij op de hoogte houden… Helaas niet het geval. Ik zou graag duidelijkheid willen hebben voor as vrijdag anders stap ik over naar een ander provider. Hierbij mijn bestelnummer. 195822781

 

Mvg.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Vinnybrandweerman 

Ik zie dat je bestelling van de iPhone 14 Pro 128GB Zwart er goed in staat. Je toestel is nog niet in de winkel en dus heb je nog geen bericht ontvangen van de shop medewerkers. Ik heb ook contact met ze opgenomen en zodra je bestelling klaarligt, ontvang jij direct een bericht om het op te halen. 

Ik wens je alvast veel plezier met je nieuwe iPhone 14 Pro. Je hebt een goede keuze gemaakt!

Reageer