Beantwoord

Toestelkrediet, recycledeal

  • 7 October 2021
  • 5 reacties
  • 331 Bekeken

  • is een Master Poster
  • 12 reacties

Eerder dit jaar heb ik de resterende termijnen van het restbedrag van het toestelkrediet in één keer voldaan. Vanochtend krijg ik een mail met daarin dat als ik mijn telefoon wil houden aan het einde van de contractduur ik het restbedrag moet betalen en dat dit automatisch afgeschreven zal worden. Echter heb ik het restbedrag al voldaan. Mijn vraag is of deze mail automatisch verzonden is of dat er nu echt iets niet goed gaat? Ik wil uiteraard niet twee keer voor mijn telefoon betalen. 

 

icon

Beste antwoord door Waqqas 7 October 2021, 16:20

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Yesyes 

Als je kiest voor een recycle deal dan kies je er dus voor om het toestel na de contractperiode terug te sturen en dus betaal je minder per maand voor het toestel.

Aan het einde van je contractperiode krijg je een mail om definitief een keuze te maken, als je niks doet dan wordt de korting op het toestel (restbedrag) in rekening gebracht op je volgende factuur of je stuurt het toestel terug en je betaalt verder niks mits T-Mobile het toestel goedkeurd.

Het restbedrag, korting die je kreeg op de toestelkrediet is dus niet hetzelfde als het bedrag dat je totaal betaalt voor het toestel 

Hallo @Yesyes 

Als je kiest voor een recycle deal dan kies je er dus voor om het toestel na de contractperiode terug te sturen en dus betaal je minder per maand voor het toestel.

Aan het einde van je contractperiode krijg je een mail om definitief een keuze te maken, als je niks doet dan wordt de korting op het toestel (restbedrag) in rekening gebracht op je volgende factuur of je stuurt het toestel terug en je betaalt verder niks mits T-Mobile het toestel goedkeurd.

Het restbedrag, korting die je kreeg op de toestelkrediet is dus niet hetzelfde als het bedrag dat je totaal betaalt voor het toestel 

Klopt, sorry ik zie dat ik het niet duidelijk neergezet heb. Ik heb het toestelkrediet en het restbedrag in juli al voldaan. Beide bedragen heb ik dus al betaald, daarom begrijp ik niet waarom ik nog een mail krijg over de recycledeal -waarbij als ik aan het einde van het contract niets gedaan heb- dat het dan (weer) automatisch afgeschreven zal worden. 

Reputatie 7
Badge +15

@Yesyes 

Bij restbedrag €156 staat dat het in rekening is gebracht/betaald dus het zal wel goed zijn, voor de zekerheid kan een mod dit misschien bevestigen.

Die mail zou je standaard krijgen bij een recycle deal dus wellicht is het een automatische mail die je kan negeren omdat de kosten al betaald zijn.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Yesyes 

Ik geloof dat het antwoord van @Waqqas klopt, maar als je wilt kan ik het controleren. Ik heb daarvoor wel je gegevens nodig. Zou je mij een privebericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik graag met je mee!

Hi @Yesyes 

Ik geloof dat het antwoord van @Waqqas klopt, maar als je wilt kan ik het controleren. Ik heb daarvoor wel je gegevens nodig. Zou je mij een privebericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik graag met je mee!

Ik heb u een privébericht gestuurd.