Beantwoord

TV-Anywere werkt niet goed op tablet

  • 25 June 2021
  • 3 reacties
  • 54 Bekeken

Ik heb een samsung tablet en kan in de tablet verschillende kwaliteiten instellen van videofilms.Standaard staat hij op Auto.Maar dan hakkelt het geluid.Zet ik hem op een andere kwaliteit is het hakkelen weg. Ik kan die andere kwaliteit niet vastzetten want hij blijft standaard op Auto staan.Wat kan hieraan doen?

icon

Beste antwoord door Dave 29 June 2021, 12:46

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @RobJongedijk, van harte welkom op de Community!

Welke Samsung tab heb je precies? Als ik je uitleg goed begrijp, gaat het om een geluidsinstelling in de tablet zelf, klopt dat? In dat geval plaats ik jouw topic namelijk in het juiste subforum zodat de collega's aldaar het voor je kunnen oppakken! 😉

De tablet is een Samsung T290. Ik wil dus De Kwaliteit vastzetten op een andere waarde dan Auto want met die Auto standaard instelling werkt het geluid niet goed.

Reputatie 7

Hoi @RobJongedijk,

Ik heb dit even samen doorgenomen met mijn collega Jason en we moesten tot de conclusie komen dat het niet mogelijk is. Deze functionaliteit zit nog niet in de applicatie en daar zou het aangepast moeten worden. 

We nemen dit punt in ieder geval mee, wie weet of het ooit in de toekomst veranderd wordt! Als we nog ergens anders bij kunnen helpen dan horen we het graag van je.

Reageer