Beantwoord

Unlockcode

  • 13 September 2021
  • 5 reacties
  • 218 Bekeken

Ik heb voor mijn oude samsung  een prepaid Simkaart van T-mobile gekocht. Als reserve toestel

Nu kan ik niet aanmelden bij het netwerk.

Ik heb de IMEI opgezocht met *#06# en die ingevoerd bij T-Mobile. Dan krijg ik als reactie: geen unlockcode gevonden.

Wat moet ik doen?

icon

Beste antwoord door Waqqas 13 September 2021, 10:38

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Ik heb voor mijn oude samsung  een prepaid Simkaart van T-mobile gekocht. Als reserve toestel

Nu kan ik niet aanmelden bij het netwerk.

Ik heb de IMEI opgezocht met *#06# en die ingevoerd bij T-Mobile. Dan krijg ik als reactie: geen unlockcode gevonden.

Wat moet ik doen?

Wat voor Samsung telefoon betreft het?

Heb je de Samsung telefoon ook bij T-Mobile gekocht? Als dit niet het geval is zal je contact op moeten nemen met de provider waarbij je het toestel destijds gekocht hebt. Deze moet dan in dit geval een code verstrekken om de simlock op te heffen.

 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Adriaanamazon 

Als eerste moet je weten van welke provider die simlock is en daarna zou je via hun website een unlockcode kunnen aanvragen.

Het is een Samsung Galaxy A5, een aantal jaren geleden voor mijn vrouw bij T-mobile gekocht en zij heeft inmiddels een nieuwe. Ik wil het oude toestel als reserve gebruiken. Ik heb daarom een T-Mobile simkaart gekocht.

Reputatie 7
Badge +14

hoi @Adriaanamazon 

Je geeft aan dat je niet kunt aanmelden bij het netwerk. Maar wat zie je precies als je de t-mobile simkaart in het toestel stopt en het dan “AAN” zet?

Heb je de t-mobile simkaart al eens in het (nieuwe) toestel gestopt? Wat zie je dan?

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Adriaanamazon 

Test eens een andere simkaart in het toestel, T-Mobile is sinds 2010 al gestopt met het verkopen van toestellen met een simlock volgens mij.

https://www.t-mobile.nl/my/toestel-en-sim/simlock-verwijderen