Beantwoord

Update Galaxy Watch 5 Pro LTE

  • 16 September 2022
  • 3 reacties
  • 160 Bekeken

Ik heb via T-Mobile ongeveer een maand geleden een Galaxy Watch 5 Pro LTE besteld. Sindsien zijn er al verschillende updates voorbijgekomen voor dat horloge (dat weet ik o.a. van tweakers.net). Echter krijg ik die niet aangeboden, niet op het horloge, nog via de wearable app. 

Wordt er door T-Mobile hier weer op gefilterd, net als bij telefoons?

icon

Beste antwoord door Johrick van Odido 19 September 2022, 15:58

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Hi @Joehannus68

Wat leuk dat je de Galaxy Watch 5 Pro LTE hebt besteld, bevalt deze een beetje? Ik moest deze vraag voor je navragen, want ik moet je eerlijk bekennen dat ik hier ook niet helemaal van op de hoogte was. Maar mijn collega vertelde mij dat wij de updates wel testen en er eind deze week weer een update komt. De update die beschikbaar komt is: XXU1AVH6 (AP). Je kunt nagaan op je watch welke versie op dit moment draait door  *#1234# te 'bellen' op de Watch. 

Mocht je nog meer vragen hebben, hoor ik dat natuurlijk graag! Voor nu wens ik je nog heel veel plezier toe met de Watch en mocht er nog iets in de toekomst zijn, let me know! Dan gaan we je natuurlijk weer helpen.

Nou, of jullie enig idee hebben of het titanium bandje voor de Galaxy Watch 5 Pro in Nederland verkrijgbaar gaat zijn?

Reputatie 6
Badge +6

@Joehannus68 Dat durf ik je nu nog niet te vertellen. De Samsung Galaxy Watch Pro 5 is voor nu alleen nog verkrijgbaar met een rubberen bandje. Zodra de titanium band beschikbaar komt, laten we dit uiteraard zo snel mogeijk weten. Je kunt onze webshop in de gaten houden als er verandering in komt: https://www.t-mobile.nl/shop/alle-smartwatches

 

Groetjes, 

Pharwin 

Reageer