Beantwoord

Voucher voor vertraagde levering samsung S22

  • 7 April 2022
  • 1 reactie
  • 48 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Goedemiddag,

 

Van T-mobile ontving ik een voucher van € 30,-- voor de vertraagde levering van de door mij bestelde Samsung S22 (te besteden aan Samsung accessoires).

Vandaag wilde ik de voucher besteden voor een Samsung adapter van € 24,99. Bij het invoeren van de vouchercode kreeg ik de melding dat de voucher alleen te besteden is vanaf € 25,--. 

Ik heb hierover al via een contactformulier opgenomen met T-mobile en kreeg als reactie”

“Systematisch is dit helaas niet mogelijk, de vouchercodes kunnen enkel ingezet worden bij een besteding vanaf €25. De lijn hebben we ergens moeten trekken helaas, en dit is niet aan te passen. Je kunt de vouchercode dus enkel gebruiken bij een besteding vanaf €25”

Jammer T-mobile: er wordt vooraf niet aangegeven dat deze voorwaarde geldt, er kan geen oplossing gevonden worden voor het 1 cent probleem en ik kan in de shop geen accessoires kopen van 1 cent tot € 5,01 dus ik moet alsnog eigen geld bijleggen.

Iets met blij maken met een dode mus.

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 7 April 2022, 14:40

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi @LKR 

Ik wil hier graag naar kijken. Zou je mij ene privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik graag met je mee!