Beantwoord

Welke telefoon na een Samsung J5 (2015)?

  • 9 October 2022
  • 3 reacties
  • 152 Bekeken

Beste forumleden,
 

Mijn huidige telefoon is (bijna) aan vervanging toe en ik kan wel wat advies gebruiken over welke telefoon ik zou moeten kiezen.

Ik heb nu een Samsung Galaxy J5 (2015), een telefoon die ik sinds 2016 in gebruik heb. Na jaren trouwe dienst begint de batterij te haperen. Hij laadt traag op en de status van het opladen wordt niet goed weergegeven. Kortom, ik denk dat ik binnenkort moet gaan kijken voor iets nieuws. Maar aangezien ik sinds 2016 geen nieuwe telefoon heb gekocht ben ik benieuwd wat jullie mij zouden aanraden.

 

Eisen:

  • Budget van ongeveer 200 euro, niet meer dan 300.
  • Goede batterij
  • Voldoende opslagruimte. Ik heb nu 8GB en dat is echt te weinig.
  • Goede ondersteuning met updates en beveiliging.

 

Kortom, ik zoek een telefoon die doet wat hij moet doen en liefst lang (meer dan 2 jaar) mee gaat voor een redelijke prijs. Wat zouden jullie adviseren? In het verleden heb ik naast Samsung verschillende Nokia’s gehad, maar dat is erg lang geleden en met andere merken heb ik geen ervaring.

icon

Beste antwoord door Waqqas 10 October 2022, 10:32

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +14

De Samsung a52 of a53 zijn toestellen die aan jouw eisen voldoen.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @MaschaB 

@TMTV Heeft een topic geschreven met een aantal goedkope toestellen die prima presteren.

https://community.t-mobile.nl/fun-553/met-deze-5-budgettelefoons-kun-je-er-weer-tegenaan-345367

Bij sommige telefoons vind je ook een review 🙂

Dankjulliewel voor de reacties. Ik ga mij eens verder verdiepen in de genoemde telefoons. Helaas zie ik in het artikel van Waqqas geen prijzen genoemd staan, maar die zoek ik er nog wel bij.

Reageer