Beantwoord

06 nummer terughalen

• 2 maart 2021
  • 3 reacties
  • 50 Bekeken

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Hallo,

Help Help Help

Ik heb mijn telefoonnummer gewijzigd bij jullie maar ik moet mijn oude telefoonnummer zien terug te halen.

De reserviekopie van mijn Whatsapp staat nog op mijn oude nummer en ik ben al mijn gesprekken nu kwijt en er staan hele belangrijke dingen op!

Wie kan mij helpen! 

Oude nummer en nieuwe nummer = bij Tmobile, betreft een abonnement.

icon

Beste antwoord door David 3 maart 2021, 08:17

Hoi @Ci90,

Oei, dat is niet mooi! Heb je de back-up van je gesprekken alleen op je oude telefoonnummer geplaatst en geen kopie ergens anders aangemaakt? 

Het is heel zuur dat ik het moet melden, maar een gewijzigd nummer is niet meer terug te draaien. Deze wijziging is direct definitief en het oude nummer wordt gelijk “vrijgelaten”. 

Ik weet natuurlijk niet om wat voor belangrijke dingen het gaat, maar wellicht is het een optie om de andere partij kopieën te laten versturen? Bijvoorbeeld via screenshots. Dan heb je in ieder geval die informatie nog teruggekregen. Het is natuurlijk niet ideaal, maar het is op het moment ook niet anders.

Als je nog andere vragen hebt dan hoor ik het graag van je!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi Ci,

Dit had ik natuurlijk graag direct voor je gedaan, maar zoals in mijn eerste bericht aangegeven is dit niet mogelijk. Iets anders kan ik er jammer genoeg niet van maken voor je. 

Hopelijk weet je op een andere manier alsnog iets op te lossen! Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen dan hoor ik het graag.

Is er echt geen optie om de oude nummer te kunnen krijgen? Ik heb de reserviekopie alleen op de oude nr.

Ik moet een sms ontvangen op het oude nr namelijk en dan heb ik alles terug.

groeten

Ci

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Ci90,

Oei, dat is niet mooi! Heb je de back-up van je gesprekken alleen op je oude telefoonnummer geplaatst en geen kopie ergens anders aangemaakt? 

Het is heel zuur dat ik het moet melden, maar een gewijzigd nummer is niet meer terug te draaien. Deze wijziging is direct definitief en het oude nummer wordt gelijk “vrijgelaten”. 

Ik weet natuurlijk niet om wat voor belangrijke dingen het gaat, maar wellicht is het een optie om de andere partij kopieën te laten versturen? Bijvoorbeeld via screenshots. Dan heb je in ieder geval die informatie nog teruggekregen. Het is natuurlijk niet ideaal, maar het is op het moment ook niet anders.

Als je nog andere vragen hebt dan hoor ik het graag van je!

Reageer