Beantwoord

48 uur unlimited data actie werkt niet

• 13 mei 2017
  • 3 reacties
  • 282 Bekeken

Hoi, ik heb afgelopen maandag een sms van t mobile ontvangen voor 48 uur unlimited data. Na de sms krijg ik een sms terug dat ik er geen gebruik van kan maken omdat er te weinig tijd zou resteren. De actie loopt echter tot 22 mei.
Groeten
icon

Beste antwoord door Thalina 15 mei 2017, 12:22

Hoi EmmySo,

Begrijpelijk dat je gebruik wilt kunnen maken van jouw cadeautje! 🙂 Op dit moment hebben sommige klanten problemen met deze sms. Ze ontvangen een foutieve sms welke de indruk wekt dat de P3 promotie sms niet meer geldig is. Dit probleem wordt op dit moment onderzocht door onze IT-afdeling om het problemen zo snel mogelijk op te lossen. Ik wil je het adviseren om het later deze week nogmaals te proberen om gebruik te maken van de actie. Sorry voor het ongemak!
Bekijk origineel

3 reacties

Hoi EmmySo.

De SMS die wordt uitgestuurd is niet bepaald duidelijk, dat klopt. T-Mobile is dat aan het onderzoeken. Wat in de SMS bedoeld wordt is dat je het op een later moment nogmaals moet proberen, omdat op dat moment al genoeg mensen gebruik maken van deze actie. Er zit een 'cap' op, waarschijnlijk om te voorkomen dat iedereen tegelijk de actie activeert en zodoende het netwerk overbelast raakt.
Hoi kaassausje, bedankt voor de toelichting.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi EmmySo,

Begrijpelijk dat je gebruik wilt kunnen maken van jouw cadeautje! 🙂 Op dit moment hebben sommige klanten problemen met deze sms. Ze ontvangen een foutieve sms welke de indruk wekt dat de P3 promotie sms niet meer geldig is. Dit probleem wordt op dit moment onderzocht door onze IT-afdeling om het problemen zo snel mogelijk op te lossen. Ik wil je het adviseren om het later deze week nogmaals te proberen om gebruik te maken van de actie. Sorry voor het ongemak!

Reageer