Vraag

4G bij Unlimited


Allemaal leuk en aardig maar de laste dagen valt het steeds meer tegen, geen 4g verbinding hij geeft zelf al aan geen internet verbinding, klasse hoor en daar betalen we voor?

18 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Raja,

Spijtig om te lezen dat het niet goed werkt, maar goed dat je dit dan ook bij ons aankaart!

Gebeurt dit overal of op één locatie? Als het op één locatie is, dan raad ik je aan om een melding te maken via onze dekkingskaart. Onze netwerkspecialisten kunnen dan nagaan of er iets aan de hand is op die locatie en of daar iets aan gedaan kan worden.

Kun je daarnaast ook even jouw simkaart controleren? Een beschadigde of vuile simkaart kan namelijk ook nadelige gevolgen hebben voor de netwerkervaring. Op deze pagina vind je de instructies om jouw simkaart te controleren.

We zien jouw reactie graag snel tegemoet, zodat we je verder kunnen helpen!
meestal rond 00:00 begint het, sochtends ook soms last van..
laden doet super lang van safari/ chrome
het versturen van een app duurt ook lekker lang
youtube valt uit
en ga zo maar door

sim kaart, is 1x in zn leven uit me telefoon gegaan. toen ik van iphone 6 naar 7 ging en dat hebben de mensen in de shop gedaan dus lijkt me stug dat het dat is...
Reputatie 5
Badge +14
Ik zou het toch maar eens proberen , ook je toestel een keer uit en aan .
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Raja,

Bedankt voor de aanvullende informatie! Jouw simkaart kan toch verouderen in de loop der tijd. Ik zie dat je in 2014 voor het laatste een nieuwe simkaart hebt ontvangen, dus ik wil je toch aanraden om jouw simkaart eens in een ander toestel te testen. Heb je dan geen problemen meer? En als je een andere simkaart in jouw toestel probeert? Op die manier kunnen we kijken of het mogelijk aan jouw simkaart of toestel ligt. Heb je er op één locatie last van of op meerdere locaties? Ik zie dat je inmiddels een dekkingsklacht hebt ingediend. Een netwerkspecialist zal zo snel mogelijk kijken naar jouw probleem en dit onderzoeken. Vervolgens zal hij contact met je opnemen hierover.

Ik zie jouw reactie graag tegemoet!
Heb nieuwe simkaart en allee geprobeerd alleen na midden nacht wordt het 3x nix...
en is op meerdere locaties helaas... misschien toch overstappen als het niet verbeterd kan worden
Reputatie 7
Badge +20
Hi raja,

Jammer dat je hier nog steeds last van hebt. Ik heb een case aangemaakt en onze technische specialisten gaan dit verder onderzoeken. Zij zullen contact met je opnemen hierover.
Oké dankje wel, want betaal er wel goed voor en dan verwacht ik wel dat het 24/7 werkt
Reputatie 7
Badge +20
Dat begrijp ik Raja! Ik verwacht dat het goed komt! 😉
Heb dezelfde problemen, zelfde abonnement .
14 dagen terug in vacantiepark Arcen en nu in vakantiepark Egmond aan zee .
Heb vorige week nieuwe simkaart geïnstalleerd.
Nog steeds problemen.
Ben afhankelijk van de wifi in vakantiepark.
Reputatie 6
Badge +11
@Groezel
welke type toestel heb je ? Kun je vinden onder:

Instellingen -> Over de telefoon -> Model

Of in meer detail:

Instellingen -> Over de telefoon -> Smalbandversie
Hallo, heb samsung s7.
Zit in houten chalet, als ik naar buiten ga en een beetje rondloop op het park springt die naar 4g met 1streepje ontvangst, Maar openen van een site lukt bijna niet.
Groeten: groezel
Reputatie 6
Badge +11
@Groezel
OK, dan is het zo te zien een klassiek dekkings/capaciteits probleem daar ter plekke.

Als het dag in dag uit je stoort (maanden lang) kan je kijken of je met een prepaid SIMkaart van 1 van de oudere providers wel vlot kan internetten op die locatie.
Was er al bang voor, Thanks.
En wanneer gaan die "specialisten" het onderzoeken of contact op nemen?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Raja,

Het zijn echt specialisten hoor, zonder aanhalingstekens! ;)

Ik zie dat mijn collega jou vanmiddag/vanavond gaat bellen. Dit zal tussen 17:00 en 19:00 uur gebeuren, dus zorg dat je de telefoon bij de hand hebt. Er wordt met een afgeschermd nummer gebeld, dus dan weet je dat het mijn collega is.

@Groezel

Top dat Tmoesel je al heeft kunnen helpen met jouw vraag! Mocht er nog iets zijn waar wij bij kunnen helpen, dan horen we dat graag!
Contact gehad met de "specialisten" was opgelost tot vannacht ...
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Raja,

Zonde om te horen dat je het probleem weer ervaart. Hoe staat het er op dit moment voor? Ik zie dat er wel weer MB's verbruikt worden, dus de snelheid zal nu wel weer goed gaan, neem ik aan? Zou je een speedtest uit kunnen voeren wanneer je het probleem ervaart en deze hier als screenshot met ons kunnen delen? Om alles uit te sluiten: Op het moment had je nog wel gewoon MB's over van jouw bundel?

We horen het graag van je.
Ik heb per dag 5000MB aan internet per dag dus dat lijkt me geen probleem
Zodra het weer is zal ik een speedtest doen

Reageer