Beantwoord

4G Extra Snel - Unlimited?!

• 14 oktober 2020
  • 1 reactie
  • 143 Bekeken

Hallo,

Ik heb nu sinds een paar dagen T-Mobile 4G Extra Snel voor Thuis (met buitenmodem) zogenaamd “UNLIMITED” maar zie dat ik per dag zo’n 25 GB gebruik. En dit is met normaal internet, gamen. Op internet schijnt dit ook normaal te zijn tegenwoordig met Netflix, gamen, Youtube etc. Volgens medewerker moest dit MAKKELIJK kunnen. Nu vast aan 2 jarig contract. 

Nu zie ik dat je maar 500 GB krijgt per maand, reken maar uit (25000x30 dagen) dan kom ik dus zo’n 250 GB per maand te kort. Dit kan toch niet??? Daarnaast werk ik vanaf morgen ook weer thuis dus zal het verbruik ook vast weer stijgen. Wat is jullie oplossing hierin? Ik kan moeilijk dagelijks een aanvuller van maar 5 GB aanklikken en dan ben ik er nog lang niet. Ook zal ik dan beschuldigd worden van onredelijk gebruik zoals jullie dat zo mooi neerzetten in de voorwaarden.

Ik hoor graag van jullie, want op deze manier wil ik er vanaf. Jullie zetten dit ook totaal niet duidelijk op de site. Lijkt me niet dat je 4G voor Thuis moet promoten als je het thuis nieteens kunt gebruiken bij normaal verbruik.

MVG. 

icon

Beste antwoord door Hajar 15 oktober 2020, 13:49

Hi @dorienv.1995 

Bedankt voor je bericht. Ik begrijp dat je veel data verbruikt thuis, maar op onze 4G voor Thuis pagina geven wij duidelijk aan dat je 500GB krijgt en daarna Unlimited GB-aanvullers kan toevoegen. Dit zie je ook terug op de pagina waar je kan vernieuwen en in onze voorwaarden. Ik hoop dat het alsnog lukt met de GB’s die je hebt, want dit is wat wij momenteel aanbieden. In dit topic kun je er ook alles over lezen. Ik hoop dat je zo verder komt! 

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hi @dorienv.1995 

Bedankt voor je bericht. Ik begrijp dat je veel data verbruikt thuis, maar op onze 4G voor Thuis pagina geven wij duidelijk aan dat je 500GB krijgt en daarna Unlimited GB-aanvullers kan toevoegen. Dit zie je ook terug op de pagina waar je kan vernieuwen en in onze voorwaarden. Ik hoop dat het alsnog lukt met de GB’s die je hebt, want dit is wat wij momenteel aanbieden. In dit topic kun je er ook alles over lezen. Ik hoop dat je zo verder komt!